Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zODd

Je Outdoor Plannen voor 2014

Recommended Posts

intresant hoor!

 

dat ze goed mogen aankomen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_3645_2134_182194.jpg

 

Net binnengevlogen....AC/DC

 

With this in mind, a phenotype of the Cannatonic strain with a 22:1 CBD:THC ratio has adopted the nickname “AC/DC.” It has been made available in the form of clones and is currently making it’s way throughout California. In fact, a number of northern California’s premier dispensary locations have reported an availability of AC/DC clones, including Harborside Health Center (Oakland) and Synergy Wellness (Santa Rosa).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff kijken of ik ergens reguliere C99 kan vinden, vind ik ook wel een leuke.

 

Ik vond het een leuke plant maar de hoofdrede dat ik hem had was een andere rede. Ze werden ingezet op een plek waar geen stank mocht komen. Deze planten ruiken alleen op het laatst.

Afbloeien ging net aan. Nu zou ik mogelijk voor dezelfde kiezen maar meer zaaien en gaan selecteren. Die pheno met die harde geur is echt goed. Het zou ananas moeten zijn maar dat haal ik er niet altijd uit. Lekkere zoete haze, jam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben er al weer vanaf gestapt om naar de C99 opzoek te gaan, kruisingen zullen wel leuk zijn maar ik heb genoeg andere soortjes op het oog die net iets leuker zijn.

 

Ik ben nog altijd opzoek naar een dikke vette autoflower die goed veel grammen in het laatje brengd en ook een beetje redelijke toppen.

Gewoon schokkend dat er zo weinig info over te vinden is, bijna iedereen heeft wel eens autoflowers geprobeerd onder de kwekers..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja. Ik blijf bij mijn Lowrider 2. Een afdak is wel gewenst maar als je ze goed verzorgt komen er veel grammen vanaf en lekker compact stoned wietje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind van de ADH47 ook erg lekkere wiet komen, helaas verschillende pheno's met compacte en niet compacte toppen. Maar het rokertje is echt kwaliteid. Ook deze moeten onder een dakje want zijn wel rotgevoelig uiteindelijk.

 

Ik kwam via google op jointjedraaien een verslag tegen van een aantal autoflowers, waaronder het soortje Chaze van Flash Seeds.

Mooi verslag, goeie opbrenger en buiten worden ze goed groot als de pot ook een beetje puik is. Ook Northern Lights automatic word getest en is ook een goede opbrenger. Worden een stuk of 10 soortjes getest, erg mooi topic.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat kan best interessant zijn. Chaze,.. ken ik niet. ga ik ff zoeken thanxs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat t dit jaar n paar autoflowertjes worden.

En misschien 1 grote soort maar welke weet ik nog niet evenals de autoflowers

Share this post


Link to post
Share on other sites

De short term amnesia blijkt een goede soort voor buiten evenals de Mi5 en er komt in maart een autoC99 uit van Highrise (rcmcollective.ca) waar ik mijn oog nogal op heb laten vallen. Hij is een echte top breeder voor buitensoorten en stelt dat de auto versie van hem zelfs licht beter is als zijn brogrimms c99.. Kortom: ik ga uphigh haze oogsten in ons weertje dit jaar :icecream: Wordt ook zoiezo een zaadkweek mee gedaan om de liefde wat te verspreiden in onze contreien :)

 

o en je hebt op seedheaven ook lowryder 2, dieselryder en pekhurudur welke al ettelijke generaties in finland zijn verdergekweekt en beter geschikt zijn tegen slecht weer als de reputatie van normale autoflowers

 

Belangrijk bij autoflowers is dat de start perfect is en ze dan zo snel mogelijk op hun vaste plaats te zetten, rootbound kan de opbrengst serieus doen kelderen

 

En ging het op de vorige pagina niet over een plaats voor hybrids from hell seeds? Kijk wat eens wat er nu verschenen is: http://hybridsfromhell.net :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De short term amnesia blijkt een goede soort voor buiten evenals de Mi5 en er komt in maart een autoC99 uit van Highrise (rcmcollective.ca) waar ik mijn oog nogal op heb laten vallen. Hij is een echte top breeder voor buitensoorten en stelt dat de auto versie van hem zelfs licht beter is als zijn brogrimms c99.. Kortom: ik ga uphigh haze oogsten in ons weertje dit jaar :icecream: Wordt ook zoiezo een zaadkweek mee gedaan om de liefde wat te verspreiden in onze contreien :)

 

o en je hebt op seedheaven ook lowryder 2, dieselryder en pekhurudur welke al ettelijke generaties in finland zijn verdergekweekt en beter geschikt zijn tegen slecht weer als de reputatie van normale autoflowers

 

Belangrijk bij autoflowers is de start perfect is en ze dan zo snel mogelijk op hun vaste plaats te zetten, rootbound kan de opbrengst serieus doen kelderen

 

En ging het op de vorige pagina niet over een plaats voor hybrids from hell seeds? Kijk wat eens wat er nu verschenen is: http://hybridsfromhell.net :likken:

ja klopt, mijn bestelling is al binnen, met extra's ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...