Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zODd

Je Outdoor Plannen voor 2014

Recommended Posts

@ zODd, vollegronds planten, wist niet dat ze beter groeien in volle grond thanxs. Is dat de outdoor of de normale versie van femalseeds?

Misschien zelf nog ff wat van die zaden opsnorren. Iemand ze nog liggen? Ruiltje doen?

 

De BBQ, was een tip van iemand van het forum, ik dacht pietje puck.

 

Ik heb mijn bbq van Zenseeds, http://www.cannapot..../bbq_seeds.html Een verbeterde selectie met wat deens bloed. Naar horen zeggen een potente soort, vroeg en weinig/geen fluf met een goede smaak. Kreeg er nog een freebie bij kushinator 3. Geen idee of het wat is, kon er niks over terugvinden.

Edited by miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannabusinesss

Alleen tuintjes en soms wat binnen.

Wel eens gekeken naar plekken maar nooit wat gevonden.

 

Over zaden.

Ik had het gisteren met Crom (cannobi genetics) over de Alien Reunion (The Cali Connection Alien OG x Obsoul33t Aliendawg F2) die ga ik blijkbaar ook doen.

Als ik genoeg krijg en je interesse heb pm ik je als ik uit Vietnam ben en de duif binnen heb.

 

 

 

 

@Nesta

Daar hoor ik ook veel goede verhalen over ben benieuwd.

 

 

@miramar

Het is de outdoor grapefruit van female seeds.

Er is een flufy en compacte pheno de compacte is het potent en het snel klaar.

Ze zullen het ook denk wel in potten doen alleen vind ik dat zonde.

Nu waren ze toch boven de 2,5 meter en als je de tuin zag hehe zal nog eens een foto opzoeken.

Ik zal even kijken als ik nog heb leggen.

 

 

De BBQ ook een mooie soort.

Ouwe foto waar ik me nu eigenlijk een beetje voor schaamt maar ach waarom niet.

BBQ form Nesta.

gallery_20039_12611_77066.jpg

Linkje rookverslag.

 

 

De outdoor grapefruit #1 vol in groei.

http://www.youtube.com/watch?v=q6BJpmnE4Ho

 

/zODd

Edited by zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of kwam die tip van jouw Nesta? Heb ik de verkeerde gekocht?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zODd, ik houd me natuurlijk aanbevolen! Thnx bij voorbaat! :)

 

Zou een mooie zijn voor mijn verduister project naast de andere strains, heb je enige info over deze cross? Bloeitijd etc?

 

 

Voor zover ik weet is de BBQ een Deense cross, moet inderdaad weinig fluf wezen maar wel iets later als dat we gewend zijn als we het woord "Deens" Horen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt de goede Miramar!

BBQ verschilt van TopSkunk44 doordat de Denen Top44 met een vroege Deense Skunk hebben gekruist ipv de door Seedsman gebruikte Skunk #1.

Echt een prima soort die BBQ. Kun je prima afbloeien in ons klimaat met een mooi resultaat en daar houd je echt een lekker zoet skunky en aangenaam stoned wietje aan over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas geen 'weckpot shot' maar wel nog wat BBQ plant pics gevonden.

gallery_7512_11569_2414333.jpg

gallery_7512_11569_1487273.jpg

gallery_7512_11569_1655904.jpg

gallery_7512_11569_1635464.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

Ik ben niet zo onder de indruk van RD.

Van de BBQ wel.

:likken:

Edited by Nesta

Share this post


Link to post
Share on other sites

2014: Hashplant 1 en 2 van Hybrids From Hell :)

 

De 2 ligt hier ook. (Al had ik liever de 1 :wub: lijkt me potenter)

 

Heb jij ervaring met één van de twee? (of beide B) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ervaring met andere hashplanten.

Deze van HFH is ook wel bekend als Arne's Hash Plant.

Enos x-files X (Amnesia X Arne).

Als ik het juist heb is HP 2 met Danish Gold gekruist.

Verbazingwekkende genen voor een HP, we zullen zien maar de grow reports op andere fora overtuigden me.

 

@ Cannabussiness: Uit het Deense Buitensoorten topic:

Ik heb diverse Denen gehad waarvan de meeste niet voor herhaling vatbaar zijn (te fluffy, te licht, niet vroeg genoeg, te veel sativa) maar de BBQ aka Bwana's Balcony Queen aka Deense TopSkunk 44 was ongeveer net zo snel als RD, Typhoon en UK08 X DG maar dan lekkerder, harder en beter van effect.

Daarmee zeg ik niet dat de BBQ beter of slechter is dan een andere soort, alleen dat deze mij in vergelijking tot de andere mij bekende Denen een beter en smaakvoller resultaat opleverde.

Net als dat sommige niet Deense soorten het ook prima doen in ons klimaat, als de Ketama van WOS en Lebanese.

Evengoed lijkt de WS07 een uitstekende buitenplant.

Gewoon genieten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had tot voor afgelopen seizoen nog hoop in de Royal Dane 09 die ik had leeg gekocht bij froebanken maar heb ze toch maar in het zakje gelaten. Kort daarna kreeg ik te maken met de WS07xDG en daar ben ik verliefd op geworden, vooral op de manier en plaatsen waar ik mijn guerilla's uitvoer is dit voor mij de meest geschikte soort. Ik kan mijn doelen realiseren met deze soort en denk ook dat de doelen voor iedereen verschillend is. De een wilt grammen en de ander wilt een lekker rokertje voor de winterdag.

 

2014 word grof geweld hier. 2013 was een ongeluks jaar (hoe zou dat nou komen :whistle:) .

 

Heb veel vertrouwen en verwachting van de Herijuana en CriticalSSH dit jaar.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Nesta, ik zie nu de reactie staan. Kwam dus van jouw, ik haalde je door de war met Pietje P.

 

@ CannaB, ben wel benieuwd hoe je dat met die twee strains aan gaat pakken.

 

Hier ben ik overgestapt naar ongeveer 40% auto's. In eerste instantie schrok ik van de mensen die de smaak van auto's niks vinden. Nu een aantal geproefd en het verschilt per soort. Heb een lowrider2 van iemand geruild en die smaakt me best. Lekker die Santa erin, dat proef je.

Verder wat vroege (BBQ) en wat laatbloeiers (C99 en wat meer binnensoortjes). Zo ben ik er weer druk zat mee. Vorig jaar teveel tijd aan besteed, dit jaar wat minder. Opbrengst blijft toch hetzelfde. Misschien nog wat verduisteren in de schuur alhier, maar alleen als ik zin heb.

Vorig jaar ook de fout gemaakt om rauwe kippenmest in te graven. Dat spul moet echt ff composteren. Ik dacht dat het met een week of 8 liggen in de grond wel goed zou zijn. De planten groeide als kool maar bloeide niet mooi af. Dit jaar met gecomposteerde kippenm aan de slag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fertisol is je vriend miramar, natuurlijk worden de Her. en Cr.SSH. verduisterd. Word een leuk project met tunnelkassen.

Ben druk bezig met de materialen verzamelen en de bouw van de tunnels uit te tekenen en hier en daar nog wat handige informatie te winnen.

Alles moet ik in me eentje doen, alleen dan weet ik dat ik niet verraden kan worden.

Het werk war het gaat kosten laat ik niet aan het toeval over door iemand die het niet kan lijen vlak voor (als ik het mag meemaken) de oogst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MIjn planning is om 2 grote autoflower kas projecten te gaan doen met oa ADH47 en AK47 en nog wat andere auto's die ik aan het verzamelen ben. Ben nu binnen bezig met een ADH47 zaden kweekje, ronde daar na nog een zaden run met andere potente auto's. Ik ga pas ik juni beginnen, 1 keer oosten maar dan wel midden in Augustus.

 

Ik heb dit jaar mega veel spots, in de 20. Ik ga het wel anders aanpakken, ik ga overal kleine hoeveelheid planten neerzetten, max van 30. Gaten op de dame blanche manier, vorig jaar in de tuin was dit een groot succes. Ik ben al een tijdje bezig met aarde slepen maar door de winter houd dat nu even op. Alleen op de plekken met naaldbomen werk ik gewoon door.

 

Soorten die ik nu denk te gebruiken:

 

MAF

Guerilla Gold x UK07

Danish gold x wildsuper07

Guerilla gold x Oeregon Rocket

Outdoor grapefruit

Outdoor C99

Easy Sativa

Heribei

Orginele Dame Blanche (zo schijnt het)

 

En nog een hoop die ik nu ff niet kan bedenken.

 

Volgend jaar kilo's binnen halen als het allemaal mee zit. De voorbereiden lopen tot nu toe voorspoedig. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

MAF, die ga ik als het goed is ook proberen. Vanwaar de ADH47 Johnny? Makkelijk te kweken of goede smaak, effect. Ben wel benieuwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ervaring met andere hashplanten.

Deze van HFH is ook wel bekend als Arne's Hash Plant.

Enos x-files X (Amnesia X Arne).

Als ik het juist heb is HP 2 met Danish Gold gekruist.

Verbazingwekkende genen voor een HP, we zullen zien maar de grow reports op andere fora overtuigden me.

 

Ben meer voorstander van HP1, omdat er een groter percentage Amnesia inzit. Maar uiteindelijk blijft het geluk hebben da je

een goede pheno treft.

Heb eens op gelezen (op Icmag) dat Esben zijn HP1 en HP2 het beste/meest potente vind al zijn Hybrids From Hell (outdoor)....

Waar blijft die zomer? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zenseeds is ook in 2 jaar tijd niks meer veranderd, voor die tijd hadden ze nog interessant soortjes in de aanbieding.

zowel de .com als de .dk is niet veel interessants wat betreft HFH.

 

Froebanken heeft de site in een nieuw jasje gestoken maar daar hoef je ook niet meer te kijken want ook geen verandering in de soortjes.

 

Cannaseeds, enkele soortjes waar je vorige jaar en het jaar daarvoor scheel naar zocht kunnen ze daar hebben, zoals Flatland Basic.

 

Cannapot ook niet meer wat het was.

 

Maar deze poolse site, http://www.pestujdoma.cz/en/The-Brand/Hybrids-From-Hell/ , betrouwbaarheid kan ik niet zeggen want ik heb er nooit besteld, heeft leuke soortjes van HFH en waarschijnlijk nog in voorraad ook.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice link CB.

 

Denk dat ik deze maar eens ga proberen,''HFH Scottish regular'' die zou toch aardig schimmel bestendig ''moeten'' zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondertussen rustig aan begonnen hier, wat weeskinders opgevangen.

Een weeskind is nog onderweg met de luchtpost, AC/DC met hoog CBD.

Binnenkort gaan we zaden ontkiemen.

 

gallery_3645_2134_174133.jpg

 

De weeskids vandaag.

 

gallery_3645_2134_107497.jpg

 

gallery_3645_2134_30599.jpg

 

gallery_3645_2134_169398.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

blowsterke heeft er zin in :)

 

hier gaan we toch ook stilletjes aan beginnen hoor....

ben benieuwd naar de ac/dc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...