Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Uruguay legaliseert cannabis

Recommended Posts

edit/

 

het was je bijna gelukt xtreme om een reactie aan me te ontlokken, ik kan niks anders doen dan lachen :lol:

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja het gaat lekker, waat betreft die broodkwekers, ik ben blij dat er mensen zijn die voor anderen kweken. Ik heb het geluk dat ik m'n eigen paprika's kan telen samen met een lading andere groente en fruit. Maar er zijn er genoeg die daar geen zin of "mogelijkheid" voor hebben.

 

Das in mijn mening het zelfde met cannabis. Het helpt niet echt als je in een rolstoel zit en je met je joystickje moet voort bewegen. Laat staan als je vermogend bent en je wilt niet hebben dat ze je echte verdiensten af gaan pakken omdat je een paar planten hebt vanwegen een kwaal die je in de loop dr jaren hebt opgebouwd.

 

Wat moet iemand dan? Lekker aan de morphine ofzo? Dat schiet helemaal niet op.

 

Kijk dat mensen vervolgens geld vragen voor hun dienst das toch logies. Een boer vraagt ook geld voor zn kilo aardappelen.

Das puur omdat hij niet aardappelen verbouwd als bezigheids therapie; Z'n vrouw zou hem vermoorden als hij thuis komt en zegt dat ie lekker bezig is geweest vandaag, honger heeft en weer een dag niets heeft verdiend.

 

Omdat je iets doet wat volgens de wet niet mag maakt het nog niet verkeerd. Dat moet je je wel realiseren.

Ik denk echter wel dat de mensen die stelen (stroom bijv.) hard moeten worden aangepakt. En om nou te zeggen dat alle broodkwekers dat doen is te kort door de bocht hé. Ik ken ook bakkers die aftappen of terug draaien.

 

Probeer het eens wat positiever te bekijken jongens. Per slot van rekening is het niet de broodkweker tegen de hobbyist of de medicinale kweker. Het gaat er om dat er een stel pipo's je vertellen wat je wel en niet mag ongeacht of het goed of niet goed voor je is.

En zelf over lijken gaan! They don't care! They never did!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is nog eens een inbrengende reactie Pirus en op zulke reacties die iets toevoegen aan het geheel zijn mensen bereid om mee te bakkelijen.

Want afgunst is de grootste factor bij velen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whatever!

 

Inmiddels heeft de president van Uruguay zijn handtekening gezet onder de nieuwe wet.

Dat was de laatste stap die nog moest worden gezet.

 

Het ambtelijk apparaat heeft nu tot 9 april de tijd de details van de nieuwe wetgeving uit te werken, van de marihuanamarkt tot het telen en verhandelen door een netwerk van apotheken. Medio volgend jaar moet het nieuwe systeem in werking zijn.

Momenteel is de thuisteelt van marihuana al legaal in Uruguay. Per huishouden mogen zes planten worden gehouden en jaarlijks mag 480 gram worden geoogst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een land waar velen nog nooit over gehoord hebben is het beter geregeld als hier in Nederwietland, te belachelijk voor woorden :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Per huishouden mogen zes planten worden gehouden en jaarlijks mag 480 gram worden geoogst.

Is dat niet een beetje raar? Met een degelijke setup in combinatie met een voorgroei van een week of 2 zou je (na 4 kweekjes) toch wel meer als 480gr halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja Moskoufiets

dat is heel erg raar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal eens met pirus!

Zo had ik er nog niet naar gekeken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...