Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BUZZ

schietpartij coffeeshop

Recommended Posts

slechte schuter :whistle:

uutgaande dat het een uzi is heeftie tog al snel 60 schoten gemist (uitgaande van leeg geschoten magazijns)

 

 

waar moet dat heen met dit land, die handel moet gereguleerd gaan worden heb je ook niet het probleem dat een omhooggevallen kweker zijn troep niet kwijt kan en de shop maar onder vuur neemt

 

ofzou die nog geld willen hebben voor 1300 kilo hasj :P

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad legaliseren is de enige oplossing. die criminelen hebben ze ook niet helemaal meer op een rijtje tegenwoordig die doen ook maar wat.

 

net als de politiek want hoe kunnen ze nou die coffeeshop sluiten dat is wel het domste wat je kan doen. op deze manier krijgen die gekken nog hun zin ook. schandalig. Blijkbaar loont misdaad inderdaad. Als er nou mensen in de politiek zaten die problemen op willen lossen in plaats van weg willen drukken dan zouden die schutter aanhouden en die coffeeshop 10.000 euro smartengeld geven. Of toestemming geven om er ook bier te mogen drinken. maar nee nou is de coffeeshop dubbel de lul A) ze worden beschoten en B) ze worden gesloten. terwijl ze niks fout hebben gedaan.

 

als je als leiding op deze manier te werk gaat kan je het die criminelen ook niet echt meer kwalijk nemen dat ze ze niet op een rijtje hebben. want dit beleid slaat natuurlijk ook helemaal nergens op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

of ik denk even "SS style",

zet een"SS agent" in burger ( ivo geselcteerd mannetje dus ) op een scooter

en den angst word wel in geboezemd

 

en ivo kan mooi met zijn vingertje wijzen kijk eens hoe slecht dat is

 

 

 

doorgesnoven idioterie, vast geen relaxte stoner

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel lachwekkend dat dit soort figuren gewoon een cs mogen hebben, want als dit gebeurt ben je ook niet gewoon een eerlijke zakenman.

 

Gewone mensen zoals jij en ik krijgen onmogelijk een vergunning...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel lachwekkend dat dit soort figuren gewoon een cs mogen hebben, want als dit gebeurt ben je ook niet gewoon een eerlijke zakenman.

Tuurljik wel, ik weet de feiten niet, maar waarschijnlijk is er een concurrerende coffeeshop(houder) denk ik dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe zou dat in amsterdam moeten gaan dan als elke shop met elkaar de oorlog aan moet gaan wegens concurrentie.

Jezelf de monopolie geven op de markt doe je niet door je concurrentie de kop van de romp te schieten maar door de klanten naar jou toe te trekken door net dat klein stukje betere product.

 

Als dat in amsterdam moet gebeuren word het oorlog.

 

Meestal persoonlijk of een dealtje wat niet helemaal lekker is gegaan. Gericht aan de shop zo te zien, dus daar zullen ze het moeten zoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij in maastricht of helmond ofzo, ergens in limburg, was dat ook het geval. er waren 3 coffeeshops, 2 van 1 groothouder en 1 van een ander, en die van de ander was telkens de lul en werd ook beschoten en moest ook worden gesloten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij doelt op Helmond neem ik aan en voor zover ik dat kan zien lag dat hele verhaal toch anders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou sinds dat Trenchtown gesloten is is het wel 2x zo druk bij de andere coffeeshops moet nu zoeken naar een plekje om even te zitten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

noodgedwongen moeten ze naar die andere ja, wel een effectief spoedmiddel om per direct extra klanten te werven.

 

eventjes het raam uit de shop shieten en er gaan weer een paar maandjes onderzoek overheen, in de tussentijd kunnen de klanten van shop A nergens anders terecht dan shop B op het moment, ze raken gewend aan shop B en gaan vrijwel niet meer naar shop A als die weer geopend word.

 

Maar we zullen het nooit weten want we weten met ze allen niet waar het over gaat, we zijn er niet bij geweest en de politie is uiteraard nooit te vertrouwen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die eigenaren mogen geen strafblad hebben . Maar moeten wel illegaal inkopen ,dus begeef je in kringen die crimineel .ik denk dat de meeste mensen die bij coffeeshop of growshop werkt/ rond hangt/ hand en span diensten levert wel in aanraking is geweest met justitie .

Dus blijf je deze uitspattingen van geweld houden

Gr. Bots

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...