Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dirkieto

Kweekverslagje nieuwe ronden nieuwe kansen

Recommended Posts

Dankje, mja ik baal verschrikkelijk dat ik het niet af kan maken. in ieder geval een plantje af kunnen maken. Maar het zal allich wel redelijk te roken zijn hoop ik. Nog nooit tevroeg moeten oogsten dus. Maar dankje :) Ben nieuwsgierig hoe de big buds smaken.

Edited by Dirkieto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik iets gemist dirkieto?

 

Waarom kun je de ronde niet gewoon afmaken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.wietforum.nl/topic/105896-verhuizen-weer-een-probleem/

 

Ik moet dus de 28e hier het huis uit zijn omdat huizen gesloopt wordt en waarschijnlijk koophuizen geplaatst gaan worden. En we gaan c.a 250 km verderop dus ik wil daar gewoon weer verder gaan kweken zonder nog een keer 250 km terug te gaan hier naar toe. Want de tent staat bij iemand anders, en auto is ook gone. dus gaat niet zo makkelijk allemaal vandaar dat ze ookal op 14/10 staan en ik ga ze ergens in deze week nog 16/8 zetten om te zorgen dat ze nog wat meer afrijpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had het al door ;)

 

Zit niks anders op dan natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

spijtig dat ze zo vroeg om moeten, ze zien er lekker uit.... wat je misschien nog kan proberen indien mogelijk is de nacht t° wat laten dalen, volgens mij is dit ook een teken voor de plant dat de winter aankomt en ze zich moet haasten om af te bloeien...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weekje uitstel gekregen dus ze kunnen al wel wat langer staan nu alleen ff bellen voor de stroom en water aangezien we de 28e deruit zouden gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blueberry haze x Special = DONE vandaag opgehangen fan leaves eraf gehaalt. en als droog is de rest van de niet zo heel veel blaadjes

wat er aan zit. heb nog nooit een plant gehad die zo weinig blad had. Opbrengst is naar verwachting droog c.a 25 gram goede wiet en 5/10 gram fluffy wiet

Nou laat volgende week een paar droge buds zien dit zijn de eind bud shots van onze neergehaalde cross. wel leuk een keertje een cross van eigen kweek :)

Overigens ook mn eerste binnenplant die ik binnen heb kunnen afmaken (: weliswaar niet bij mij thuis maar toch ik heb alles zelf gedaan diegene heeft alleen

af en toe ff zitten weg kweilen ^^

 

 

Shot 1

 

gallery_38586_16439_129188.jpg

 

 

Shot 2

 

 

gallery_38586_16439_30175.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou die cross waarvan ik dacht dat er al veel fluff aan zou zitten heeft niet zo heel veel wiet opgelevert 20 gram goed en 19,4 gram fluffy. maar alle northem knoten zijn lekker aant aandikken, en ook zeer compact :) budshot: gallery_38586_16439_1521981.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woohoo, Nieuwe zaadjes besteld 5x Royal caramel 3x ICE en 3 freebee's :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en de persoon waar het bij staat waagt zich

er niet aan, enigste dat hij terug wil is 25 gram wiet en vergoeding voor de stroom :>

 

 

Goeie deal zo :P

 

Oh lees nou je laatste berichten pas. Zonde!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mwuah krijg ze wel afgerijpt alleen niet de volle hap met opbrengst :) volgende ronde beter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATEEE :)

 

NL

 

gallery_38586_16439_1168107.jpg

 

 

gallery_38586_16439_205077.jpg

 

 

gallery_38586_16439_4338135.jpg

 

 

Ze zijn nog aardig aangedikt begin morgen met spoelen:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaadjes zijn binnen het gaat worden 3x Critical 3x Caramel 3x ICE :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

die hebben er nog altijd zin in!

bleuberry haze x special ziet er iig wel smakelijk uit, spijtig dat het gewicht

beetje tegenvalt, gaat de rest vast wel goed maken :tu

 

mooie keuze ook voor de volgende :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die northems zijn idd heel erg compact dus zolang ik maar de aankomende 3 maand weer vooruit kan maakt het me allemaal niet uit:) maar de caramel spreekt me wel aan vanwegen het licht paarse kleurtje :D

 

En der is een fijne spacecake van gemaakt van het fluffy/knipspul dus en dat eet ik ook graag. denk dat ik van andere knipafval keertje hasj ga maken:) Nog nooit gedaan namelijk eigenlijk altijd cakes gemaakt. ik heb wel de naam famous spacebaker gekregen ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update :)

 

Al paar dagen aant spoelen. nog paar dagen en dan moeten ze om :(

 

Northem lightt

 

gallery_38586_16439_1517350.jpg

 

gallery_38586_16439_1375349.jpg

 

gallery_38586_16439_989514.jpg

 

gallery_38586_16439_1157747.jpg

 

gallery_38586_16439_3807372.jpg

Edited by Dirkieto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog aardig wat compacte knotsen en kleine topjes die compact waren klein beetje fluffy maargoed daar ga ik hasj van maken samen met de rest van het knipafval heb nu fanleaves eraf geknipt en alles aan draadjes in de tent gehangen gelukkig kwam ik nog vlieger touw tegen met inpakken. Geen cola's helaas maargoed wel een paar knoflookflesjes. :D

En der is redelijk wat nog bruin alleen de grote knotsen hebben maar paar bruine haartjes zullen er nog wel wat bijkomen tijdens het drogen maargoed. Als het maar smaakt :)

 

gallery_38586_16439_767494.jpg

 

gallery_38586_16439_1956178.jpg

 

gallery_38586_16439_80727.jpg

 

 

gallery_38586_16439_963975.jpg

 

 

gallery_38586_16439_22490.jpg

 

 

Over & Out. Krijg huisgenoot tijdelijk dus wil niet riskeren dat diegene gaat praten. Dus 2/3 maandjes niets doen en dan weer goan met die banoan. :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morgen wiet ff bij iemand afleveren want kan in mijn nieuwe woning met huisgenoot niet drogen, het ligt morgen 4 dagen te drogen en ga zaterdag al het kleine blad eraf knippen had 1 top vast voor gedroogt en die heb ik vandaag op kunnen roken. Hij was mooi bruin. flink bijgebruint :) en smaakte toch wel aardig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...