Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dirkieto

Kweekverslagje nieuwe ronden nieuwe kansen

Recommended Posts

Heb een doorstart gemaakt op een andere locatie. Niemand zal de tent ook ooit kunnen vinden ^^ En ben dit keer begonnen met 6x Northem lights en 1x Critical kush en nog een kruising tussen blueberry & skunk (de wat grotere)

 

DR120

600Watt EVSA + Lamp

Afzuiging RUK 400 m3

Filter 630m3

Plagron bio grow

Plagron bio bloom

Plagron bio Green sensation

Plagron bio vita race.

En plagron heeft ook nog een Sugar Royal stimulator.

Vraag me af of dit nog wat extra's naar voren brengt naast de Green sensation. Iemand ervaring hier mee?

Heb een doorstart gemaakt op een andere locatie. Niemand zal de tent ook ooit kunnen vinden ^^ En ben dit keer begonnen met 6x Northem lights en 1x Critical kush en nog een kruising tussen blueberry & skunk vanacht gaan de dames voor het eerst 12/12 en dit zijn de foto's tot nu toe.

20131207 170931

20131207 170935

20131207 170939

 

de plant die al 2 weken bloei heeft die trekt langzaamhand weer een beetje bij naar haar dramatische ervaring met de vloer :<

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D vermoed dat er straks wel weer een foto in het slechtste foto fotoboek wordt geplaatst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar is die ketting speciaal voor, Wil ook wel eens credit voor mn foto's :$

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand ervaring met kruisingen? Is dus vanuit mijn zomerzaad en het is zeer duidelijk een jonge dame. Maar hij lijkt niet op mijn Special queen (skunk) en hij lijkt ook niet echt op mijn blueberry, maar wou hem wel graag houden was er 1 van de 8 de andere 8 staan in een vaasje hier beneden ;d Maar was wel nieuwsgierig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update

Dag 4 Bloei + 16 dagen bloei.

 

afgelopen weekend heb ik mevrouw blueberry x skunk geknakt. zodat ze beetje op zelfde hoogte blijven. En heb ze gister gefimt. Moet wel stukje rijden telkens

Maargoed ze mogen best hier langskomen ze vinden hier toch niks meer :)

Ben benieuwt hoe de kruising gaat worden :)

pics

 

 

20131211 123217

20131211 123222

20131211 123233

20131211 123242

 

Oh excuse me voor de scheve foto's, Goed voor de nekspieren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update

Dag 8 Bloei en dag 20 bloei.

Min/max Temp 20/26

LV 50-55%

Voeding 1.3

 

 

Ben maar weer eens langs mijn meisjes geweest. Allich let ik op mensen die me allich willen volgen maargoed,

De weg die ik neem kan je niet met de auto want ik ga altijd met de hond speciale route ^^

Ze staan er lekker bij, nu ga ik wel twijfelen of er niet toevallig ook nog een critical bij zit dus 5x northemlight

1x critical en 1x Blueberry x skunk. Dat omdat ik alle bekertjes gemerkt had toen ik de ontkiemde zaadjes erin stopte

en als onhandig dat ik ben heb ik ze laten vallen en lag alles dus door elkaar. Vandaar mijn twijfels.

Weet ook dat mondjes beetje omhoog komen voor verdamping tegen te gaan maar kwam dus aan en zag dat de lamp behoorlijk

dicht op de plantjes stonden ( kan nou niet eenmaal iedere dag gaan kijken ) en de persoon waar het bij staat waagt zich

er niet aan, enigste dat hij terug wil is 25 gram wiet en vergoeding voor de stroom :>

 

Foto tijdd

Een van de northem lights:

 

20131215 154251

 

 

Een van de Blueberry x Skunk:

 

20131215 154349

 

 

En een van het twijfel gevalletje of het nou critical is of northem lights i dunno. Zal over een weekje of 2 wel wat duidelijker worden

 

 

20131215 154356

 

 

 

En een groepsfoto! (Die links in de hoek lijkt me dus een twijfel of het ook een northem lights is)

 

 

20131215 154419

 

 

Comments zijn altijd welkom :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als die critical van barneys is dan weet je het na je 2e week bloei wel als het een herma is!

 

Ziet er goed uit man ga zo door!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Casto, het gaat me er niet om of het een herma is, hij is van royal queen seeds. als freebee, maar zoals ik al zei heb ik perongelijk de zaden door elkaar gegooit en 1 is er niet uitgekomen dus weet niet of dat die critical was of dat het een northem lights is. Ben dus aan het twijfelen welk soort het is en niet of het een herma is ofniet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was ook meer sarcastisch bedoeld, een NL herken je wel hoor straks dus dat komt wel goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update

Dag 11 bloei en dag 23 bloei

LV 56%

 

 

Weer een paar dagen verder en de dames gaan lekker al zeg ik zelf :-) Het is wel lastig dat ik telkens ergens heen moet voor mn plantjes

ipv elke dag eventjes komen kijken hoe ze erbij staan.

Maargoed heb ze gelijk even gedieft en zit nogsteeds met dat twijfel gevalletje hij groeit anders als de rest namelijk.

En de cross die staat er ook wel gezellig bij heb ze nu uit de tent mogen halen op afspraak dat ik zou stofzuigen dus gelijk even gedieft.

 

 

Hier paar foto's

 

 

Northem lights

 

 

20131218 140917

 

 

 

Northem lights

 

 

20131218 140951

 

 

 

Northem lights

 

 

20131218 141030

 

 

Dubbel Northem lights

 

 

20131218 141042

 

 

 

Twijfel gevalletje Northemlights of Critical

 

 

20131218 140827

 

 

 

Blueberry x Skunk (Special queen)

 

 

20131218 141053

 

 

Groepsfoto!

 

 

20131218 141559

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van welke zaadbank zijn je northernlights?

 

Nog een tipje: als je in je foto album de "BBC-CODE" kopieert en plakt in je topic dan verschijnt de foto in groter formaat...

 

En misschien nog een tip, als jouw vriend af en toe een foto online zet, kan hij zien wat hij kan doen als je er even ni bent door de reacties te lezen...

 

Verder wens ik je ook veel succes met je kweek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet iemand toevallig hoelang de bloeiperiode van een Blueberry x Skunk is? :$

 

Thnx voor de tip trouwens :)

 

Het is eigenlijk ff gekeken na de genetica van de special queen het is dus Powerbud x Skunk x Blueberry hmmmm makes me only more curious ;D ga zws nog een rookverslagje ervan maken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update

Dag 17 bloei en dag 29 bloei

LV 54

EC 1.3

 

 

Vandaar weer even langs geweest bij mijn dames waar de zichtbare bloei vandaag ook bij de northem lights zichtbaar zijn

En dat ik vrijwel zeker ben nu dat eentje toch een critical is.

Moest wel door de regen helaas :(

En de Blueberry x special die doet het ook lekker :)

 

Foto's

 

Northem lights

 

gallery_38586_16439_322547.jpg

 

 

Critical (in de hoek)

 

gallery_38586_16439_401386.jpg

 

 

 

Blueberry x Special queen

 

 

gallery_38586_16439_1071800.jpg

 

 

Groepsfoto (krijg de ketting niet fatsoenlijk weg dus sorry :D)

 

 

 

gallery_38586_16439_786854.jpg

 

 

 

 

Comments zijn welkom:)

Edited by Dirkieto

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een wazige foto's... maar ze zien er groen uit, wat geef je ze van voeding en suplementen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plagron bio 1.3 maar komt ook van de flits kijk fotos van vorige week :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie dat je een emmer hebt gebruikt als pot, heb je ook gaten aan de onderkant geboord?

 

je planten zien er mooi groen uit, op een scherpere foto zou ik wat meer kunnen zien, maar op het eerste zicht ziet het er goed uit...

 

niet te vroeg beginnen met boosters is mij altijd verteld, in jouw geval zou ik nog geen green sensation geven, misschien een klein beetje aan de queen, maar de rest is nog veel te vroeg.

 

Heb het een paar keer gebruikt, maar ik kreeg er enorme fuffy toppen van in combinatie met alga bloom, was wel heel lekker...

 

krijgen al je planten nu 1.3? ik werk niet meer met ec waardes, maar toen ik het nog deed, was dat voor mij denk ik de maximum die ik hanteerde.... ik vind sannies way wel veel relaxter, hoef ik me daar allemaal niet meer mee beig te houden... :)

Edited by Sex' n Combi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee de queen zit op 1.1 en de northems zitten op 1.28 en de northems staan pas 2 weken en wou met green sensation na 4/5 weken bloei beginnen. Die Cross is vrij voedings gevoelig dus. En ze staan idd in 5 emmers en 2 grote bloempotten, dat zijn de achterste je kan ook wel zien dat ze wel wat breder worden. En allich heb ik de grond beginselen nog niet verleerd :P

Edited by Dirkieto

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is toch de queen die al zoveel toppen heeft? indien ja, zou ik haar wel wat geven, die andere nog niet. ik geef pas boosters als er al sprake is van echte toppen, het is niet goed om te vroeg boosters te geven, de preciese reden weet ik ni meer, maar heb er ooit iets over gelezen hier op het forum.

 

ik zou eerder naar mijn toppen dan naar het aantal weken kijken, als alles super gaat kan het sneller gaan, als het wa minder gaat duurt het wat langer.

 

de groei zal er nu toch wel aan het uitgaan zijn, vermoed ik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de queen gister ook wat meegegeven. met die andere begin ik pas over 2/3 weken ben ook gister pas begonnen met bloeivoeding bij de northems

 

De northems groeien nog aardig door ze zijn vanacht wel 3 cm zowieso gegroeit :) Denk dat ze de blueberry voorbij schieten.

Edited by Dirkieto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update

Dag 21 bloei en dag 33 bloei

LV 56

EC 1.4

 

 

Kleine update, ben weer langs mijn meisjes gegaan damn wat groeien ze nog door de northems.

Weinig te zeggen alleen dat ze er goed bij staan na mijn mening :) En de "Critical" bleek toch een NL te zijn.

 

 

Northem lights

 

gallery_38586_16439_1994444.jpg

 

 

Blueberry x Special

 

gallery_38586_16439_1413787.jpg

 

 

Groepsfoto

 

 

gallery_38586_16439_269642.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine update paar top ontwikkelings foto's :>

 

 

NL

 

gallery_38586_16439_599927.jpg

 

Blueberry x Special

 

gallery_38586_16439_1395037.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update

Dag 31 bloei en dag 43 bloei

LV 58

EC 1.4

 

Nou de blueberry x special of wat het ook mag wezen.

begint al beetje amber kleurig te worden. het is niet echt een opbrengst gever maargoed ben wel nieuwsgierig

hoe die gaat smaken hij heeft echt een gigantische zoete geur wat eraf komt. doet me een beetje aan mijn amnees van vorig jaar denken.

De northem lights gaan ook lekker ze zijn zeker nog 40-50 cm door gegroeit nadat ik ze 12/12 had gezet.

Eentje heeft helaas een fosfor gebrek maargoed voor die 2/3 weken maakt het me ook niet zo heel veel meer uit. het is voornamelijk bij de fan leaves.

Maargoed hier paar foto's

 

Blueberry x Special ( of geen idee )

 

 

gallery_38586_16439_257627.jpg

 

 

Northem light

 

gallery_38586_16439_943924.jpg

 

 

Northem light

 

 

gallery_38586_16439_286763.jpg

 

 

Groeps foto

 

 

gallery_38586_16439_1143770.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update

Dag 35 bloei en dag 48 bloei

LV 60

EC 1.2

 

 

De kweek komt alweer bijna tot een vroegtijdig eind, de blueberry haze x special is al bijna af.

En had een takje afgebroken 2 weken terug met watergeven en die heb ik te drogen gehangen was een bong teug en der zat toch iets van haze in

qua smaak. Dus denk dat dit de uiteindelijke soort is geworden naar zolang lopen twijfelen en googlen naar genetics om erachter te komen

Hier nog een aantal foto's

 

Blueberry haze x Special

 

gallery_38586_16439_1212858.jpg

 

 

Northem light

 

gallery_38586_16439_1726829.jpg

 

 

Groepsfoto

 

 

gallery_38586_16439_3260247.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zien er lekker uit, foto en en 2 dan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...