Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
boyofwax

Puur roken

Recommended Posts

Dit topic is bedoeld voor lui die puur willen roken, en waarvan de blow niet puur wil branden. :verrygood

 

De Amerikanen beschouwen een joint als zonde omdat wiet een high geeft en tabak een "downer" is. Een pure marihuana sigaret word een "reefer" genoemd, en word met de "roachclip" tot het einde opgerookt. Een roachclip is een klein houdertje waarmee de reefer aan het uiteinde word vastgehouden zodat je bij het laatste trekje je vingers niet brandt.

 

Draaien en roken as usual, alleen wel met kleine vloei. Alleen de wiet ondergaat een simpele bewerking, welke nodig is voor het puur roken en waarbij de wiet kan verbranden. Voordat je gaat blowen leg je een topje wiet in een pan, liefst met deksel. Laat het 5 minuten op een LAAG vuurtje staan, daarna kan je het makkelijk verkruimelen. Houd het vuur wel laag, het is alleen van belang dat de laatste paar procent vocht uit de wiet verdwijnt.

 

Met goeie wiet ben je na 3 trekjes knetter. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je wiet puur wil roken kun je toch ook gebruik maken van een blunt,

 

maar van jouw manier heb ik nog nooit gehoord

 

 

 

 

ik dacht dat amerikanen altijd met een blunt roken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhm, misschien heb ik het mis, maar een reefer is volgens mij een shaggie met wiet ipv shag.. (oftewel, geen tip, klein vloeitje)

 

Maar die manier.. maf. Waarom zou je trouwens puur draaien zonder tip? Ik bedoel, het is niet alsof de joint er minder puur/sterk ofzo op wordt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt ook de filter van een sigaret vervangen door tip de shag eruit schudden helemaal volstouwen met wiet en dat oproken knetter gegarandeerd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat lijkt me maar raar, wiet roken met een filter?

tja ik hou het gewoon bij een joint

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neehee niet met filter de filter met je tanden eruit trekken en vervangen voor deen tippie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Uhm, misschien heb ik het mis, maar een reefer is volgens mij een shaggie met wiet ipv shag.. (oftewel, geen tip, klein vloeitje)

nope, dat heb je idd mis.. :verrygood wat jij bedoeld heet een 'pretshaggie' :blink:

reefer is idd een pure zonder tipje.

 

Je kunt ook de filter van een sigaret vervangen door tip de shag eruit schudden helemaal volstouwen met wiet en dat oproken knetter gegarandeerd!

ja of leer draaien.. :smoke

 

@boyofwax: ik draai eigenlijk als ik puur draai wel met een tipje, omdat ik anders niet chill kan hijsen. Want je kunt niet zoals met shag een lekker stukje maken om te hijsen, want je hebt nl een soort gruis.. hoe doe jij dat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb alleen een reefer gedraaid en gerookt voor de lol, zonder tippie of sjag. Het geheim zit 'm in het verwarmen van de wiet waardoor deze puur in de reefer brand. Normaal rook ik een pijpje, of met anderen een joint.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb alleen een reefer gedraaid en gerookt voor de lol, zonder tippie of sjag. Het geheim zit 'm in het verwarmen van de wiet waardoor deze puur in de reefer brand. Normaal rook ik een pijpje, of met anderen een joint.

ja puur branden is geen prob, maar hoe zorg je dat je een een goed stukje hebt om aan te hijsen, zonder dat er wiet in je bek komt? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
0.1 tot 0.25 Gr

maak dat maar minstens een halve gram

 

ik wist trouwens niet dat dat een reefer was, ga ik zeker proberen als ik binnenkort op kamers zit! :verrygood

 

smokin' tha reefer to ease my mind hehe (bone thugs)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik doe gewoon alle wiet in een grinder .....malen........tipje........rolle maar

 

brand als gewone joint komt alleen beetje :verrygood zwaarder binnen

Share this post


Link to post
Share on other sites
0.1 tot 0.25 Gr

Das wel erg weinig als ik een joint rook flikker ik er een halve gram wiet in en de rest shag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zo'n klein draai geval gekocht een x. Je maakt met een grinder de wiet heel klein (0.5G) en dan leg je in het apparaatje een tipje, daarna de wiet en dan rol je hem dicht.

 

Easy, is vooral handig als je alleen kleine vloeitjes en wiet hebt.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

EN FUTUROLA??

 

en natuurlijk :oet er meer als die ene zei in een pure

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...