Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
_smoker_

ik moet een drugs test doen help aub

Recommended Posts

hallo,

ik moet een drugs test doen bij de sleutel maar ik wil blijven smooren is er een manier voor ? ik hb al gelezen niacine 500mg te nemen maar weet niet zeker of dat werkt isdat zo ik hoop dat jullie miss nog andere oplosingen weten :) mvg SMOKER :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet smooren of geen drugs test........en jezelf eerst eens even fatsoenlijk voorstellen zoals je is gevraagd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen maar vragen en niet netjes voorstellen.

Als je een drugstest moet ondergaan is het niet zo slim om het te gebruiken.\

Zal wel een reden voor zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Sleutel?

Die doen toch aan drugspreventie bij kleuters?

 

Een Belg die het verhaal van Polleke niet kent?

 

Michel-Pollentier.jpg

 

Hij werd betrap op rommelen bij een controle.

Hij zou een rubber peer met schone urine onder zijn oksel hebben verstopt, met een slangetje daaraan.

Volgens Jan Janssen was dat het gekuiste verhaal voor de pers,

maar in werkelijkheid ging het om een condoom vol urine dat Polleke anaal had verborgen.

 

Succes met deze methode van je legendarische landgenoot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha jha ken het verhaal niet en ja sorry dat ik me niet heb voor gesteld was da vergeten maat tog bedankt voor jullie antwoorden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus wat gaat het worden? De condoom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zal haast wel is geloof k t enig antwoord wat hij heeft gekregen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt de test ook "onbetrouwbaar" maken... citroensap , zeep, amonia, terpentine, whatever... paar druppels stiekem erbij als je het potje moet vullen en geen 1 lab zal het kunnen beoordelen. Is wel uitstel van executie natuurlijk.

 

Verder is er nog de mogelijkheid veel liters water voor de test te drinken maar pas op! teveel water drinken kun je letterlijk DOOD ziek van worden. Het is overigens geen betrouwbare methode.

 

Tja de beste methode is al genoemd :D "schone" urine regelen en deze onopvallend in je potje krijgen.

 

Het komt uiteindelijk neer op de privacy die je hebt bij het vullen van het potje :) mag dit zonder toezicht in een afgesloten wc en word je ook niet van te voren gefouilleerd neem dan gewoon wat urine van een niet gebruikende vriend mee.

De wat strengere instanties gaan er gewoon letterlijk naast staan om mee te kijken en dan krijg je niet veel meer voor elkaar ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Tja de beste methode is al genoemd :D "schone" urine regelen

 

...

 

De beste zal dan zijn niks gebruiken de test zal niet voor niets zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan echt duizend en een redenen verzinnen dat zo'n test niet goed uitkomt...

Zolang je niet aan het afkicken ben van de wiet zou ik niet kunnen verzinnen waarom ze het zouden moeten weten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smokers en andere drugsgebruikers, die in contact zijn gekomen met justitie, Die zijn meestal verplicht af te kicken, en een urine onderzoek moeten ondergaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is echt voor t eerst dat k dat hoor dirk...zullen ze dr handen aan vol hebben denk je niet? bij mijn weten intreseerd het justitie helemaal niet wat je gebruikt en dat afkicken wie gaat dat betalen of wordt je gewoon cold turkey in het celletje gegooid?

 

vreemd verhaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Zolang je niet aan het afkicken ben van de wiet zou ik niet kunnen verzinnen waarom ze het zouden moeten weten...

ligt toch zeker er aan waarvoor het is...lijkt me niet gunstig als je een knetter stony bus chauffeur oid hebt......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn er zat, Ik heb het ook gehad 2 jaar geleden. Je moet je aan alle regels houden die de reclasering stelt, En als daarbij afkicken hoort. Ben je ook verplicht om dat op te volgen, Want ze kunnen je ook verplichten een urine onderzoek te ondergaan, Ook als voorbeeld met dronken/stoney busschauffeurs en andere bestuurders. Ook moet je bij defensie een urine onderzoek ondergaan bij de keuring.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja defensie e.d is mij bekend en inderdaad reclasering kan het eisen maar vele anderen komen ook in aanraking met justitie daarom vond k t een beetje raar want zoveel mensen en tijd hebben ze volgens mij niet en dan nog gaat het voornamelijk over hard drugs dan..een beetje wiet zal een reclaserings ambtenaar niet zomaar een punt van maken lijkt mij mits daar natuurlijk niet alle ellende door is ontstaan waardoor je daar trecht bent gekomen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe dan ook zijn wij niet degene die met de wel of niet mogen blowen scepter moeten gaan zwaaien ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...