Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Nieuwe documentaire Doede

Recommended Posts

mooie docu :vape: , maar heeft iemand de link van zen eerste docu waar ze reportage draaien voor de inval,na de inval + de rechtbank, ik vind deze full versie niet meer terug, enkel de korte versie op youtube

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was is het begin een beetje moeilijk om dat fries te begrijpen (zeker als belg)

Maar vind het een zeer mooie documentaire en je boodschap komt ook zeer duidelijk over (waar ik je trouwens voor de volle 100 % in steun )

 

Groeten

 

D_S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle goede argumenten zullen worden weggehoond door de anti groep, hoe goed je ze ook presenteert.

Dat is mijn ervaring. Ik heb nog nooit een fanatiek anti persoon zien omdraaien.

Zelfs als ze hun fout inzien, geven ze het nog niet toe. Bang voor gezichtsverlies. DIt laatste snap ik ook niet, een vent geeft zijn fouten toe, alleen mietjes houden koppig vast.

 

Ik negeer meestal mensen die niet openstaan voor andere ideeen, omdat je anders helemaal geen gesprek op gang krijgt.

 

Noem het naief, maar ik zie het gewoon als verstand.

Ook de politiek is zo halsstarrig, want anders hadden we allang legale wiet gehad.

Er zijn geen argumenten om het te verbieden, want "zelfbeschikkingsrecht".

Elk argument om het te verbieden is per definitie oneerlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zouden we Doede niet moeten helpen mocht hij veroordeelt worden tot het betalen van die ontnemingsvordering?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jazeker!

 

Iedereen één draai spenderen :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat klinkt heel sympathiek, maar dat is (officieel) wel crimineel verkregen geld en ik denk niet dat Doede daar mee geholpen is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie documentaire die laat inzien hoe hypocriet het allemaal is. Maar dat is niks nieuws, weten we hoop ik allemaal en ben het daarom ook met Fastbikkel eens dat ook al heb je gelijk, je komt er gewoon niet doorheen.

 

De feiten zijn daar: nog nooit iemand dood gegaan van wiet, heel veel medicinale krachten, net als zoveel ander kruid, maar toch is het vandaag de dag mogelijk dat Doede met zulke politie-invallen te maken krijgt. En dat komt helaas vanwege het slappe gedrag van onze beleidsmakers. Alles heeft ermee te maken op de achtergrond: EU beleid is een belangrijke daarbij, gezichtsverlies, als Duitsland zegt dat ze niks met wiet moeten hebben, gaan onze vertegenwoordigers niet ertegen in om ze de waarheid over wiet te vertellen, maar het omgekeerde stel ik me voor, ze komen terug naar Nederland en komen met plannen om e.e.a eens harder aan te pakken, met meer controle, meer invallen en dan krijg je dat soort rare dingen als een wietpas of een inval met een politiemacht bij iemand met een paar plantjes. Men kijkt naar Doede als een rare boer, terwijl ze presentaties van hoge mensen op het politiebureau geloven met hun statistieken gebaseerd op leugens - en daar wordt op doorgebouwd, niet op werkelijk goede dingen. Een weg inslaan die de verkeerde is en daar niet meer op durven terug te komen, hetzelfde als die hele EU zelf: het werkt niet, dus moet je het opheffen, maar dat kan niet, teveel mensen zijn er van afhankelijk, de hele politiek leeft ervan, dus daarom hoorde ik van het weekend iemand op de Nederlandse televisie iemand zeggen dat de EU een goeie zaak is en voerde wat argumenten aan, die heel goed klinken en dat is precies wat dat soort rechtse VVD rakkers willen horen. Meneer likt liever de kont van de Israelische president in het kader van het behouden van goede relaties in plaats dat hij ze de waarheid zegt en vertelt dat ze met zo een fascistische muur die ze hebben gebouwd om palastijnen buiten te houden met iets heel slechts bezig zijn...Ook daar wint het rechtse gelul met statistische cijfers over kriminaliteit het van de gezonde geest die gelooft in goede dingen en nooit op het bouwen van een muur zou komen als oplossing van een probleem.

 

Daarom heb ik enorm respect voor mensen die er open tegen blijven vechten, want makkelijk is dat niet. Ik merk het hier in Tsjechie al met mijn paar buitenplanten die ik kweek, dat iedereen om me heen me voor gek verklaart. En angst heb ik ook wel eens, zit echt niet te wachten om hier in een Tsjechische gevangenis te belanden na verhalen die ik daar over hoor hoe de situaties hier zijn. Maar dan aan de andere kant zeg ik mezelf weer: er is niks fout aan, dus ga ik gewoon verder, je weet dat je het gelijk aan je kant hebt

Het moet gewoon vrij zijn, dan ben je van al het gezeur af

 

Het ergste vind ik dat je wel al die 3 jaar in onzekerheid zit, dit rond je het liefste een keer - in jouw voordeel, met schadevergoeding voor je hoop ik - af en laat je achter, zodat je met een vrije geest kan doen waar je goed in bent en dat is het kweken van wiet en wens je alle succes daarbij. Mijn verwachting is dat het eindigt in een lagere boete op basis van 2 kweken per jaar, om toch een punt te maken dat je -in de ogen van de politiestaat- fout bent bezig geweest en daarom aangepakt gaat worden. En daarom ben ik het ook met Aquar eens om te helpen in het geval het toch op een geldboete uitloopt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb genoten doedoe! Vind het prachtig wat je doet..

 

 

En dat fries, ik dacht dat dat veel moeilijker verstaanbaar was joh. Dat viel dus reuze mee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hartverwarmend al jullie lovende reacties. Het doet mij goed en is absoluut een stimulans om mij tegen deze krankzinnige onderdrukking te blijven verzetten.

Voorlopig heb ik nog 2 rechtzaken (2010 en 2011) te goed. Deze gaan wij ook weer filmen en ik wil dit op internet uitgezonden hebben.

Het is wel jammer dat mij n.a.v. deze documentaire niet een breder podium ,b.v Pauw en Witteman, D.W.D.W. of Een Vandaag (waar ik contact mee heb gehad) wordt gegund.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede is er niet een actie waar wij als forum aan mee kunnen werken?

Denk dat we van alle leden die actief zijn hier een redelijk aantal bij elkaar kunnen krijgen om ergens mee te helpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede jij bent de man!echt veel respect!thumps up!

 

 

NYABINGHI ik had het niet beter kunnen zeggen (typen).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hartverwarmend al jullie lovende reacties. Het doet mij goed en is absoluut een stimulans om mij tegen deze krankzinnige onderdrukking te blijven verzetten.

Voorlopig heb ik nog 2 rechtzaken (2010 en 2011) te goed. Deze gaan wij ook weer filmen en ik wil dit op internet uitgezonden hebben.

Het is wel jammer dat mij n.a.v. deze documentaire niet een breder podium ,b.v Pauw en Witteman, D.W.D.W. of Een Vandaag (waar ik contact mee heb gehad) wordt gegund.

Ja, dat vind ik ook echt vreemd, die terughoudendheid van de media, metname tv. Zou toch voor hen niet zo moeilijk moeten zijn om een aantal inteligente gesprekspartners aan de tafel te krijgen over dit onderwerp.

Hoop echt dat er nog reakties op gaan komen van die kant. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze meneer Doede draagt wel zware last op zijn schouders. Want als hij niet meer vervolgd wordt gaan meer mensen dit doen. Ik moedig hem echt heel erg aan. Maar natuurlijk is het probleem ingewikkelder dan dit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waren er maar meer mensen als Doede. Strijden met open vizier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Respect Doede!! Heerlijk dat je je hier ook begeeft. Ik hoop dat je mijn reactie nog leest. Door vooruitstrevende en pionierende personen zoals jou met een ECHT hart voor de plant kom je nog maar zelden tegen. Ik weet zeker dat jij ergens ooit een standbeeld zal krijgen zoals alle revolutionairen ;) Laten we met zijn allen hopen dat je het nog kan mee maken. Maar wat zeker is is dat legaliseren niet te stoppen is. Vooral als we nu kijken naar hoe de branche explodeert in de USA. Als daar iets groot wordt dan wordt het heeeeel groot. En de USA hebben de wereld een bepaald cannabis beleid opgeleid die ze nu zelf veranderen en de plant omarmen. Dit beleid zal ook langzaam door druppelen in de rest van de wereld. Om nog maar niet te spreken over de revolutie in de medische cannabis....

 

Nogmaals, HULDE aan Doede!!

 

ps, geen idee om een stichting op te richten waar men als zijn niet meer gebruikende, maar nog wel werkende apparatuur, heen kan sturen waar Doede zijn hokkie weer mee kan opbouwen om hem zo te steunen? Deze held moet toch gesupport worden? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een BAAS!

 

Deze strijd gaat gewonnen worden, maar wanneer?

 

Zonder mensen als Doede zou er niets veranderen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Respect man voor alles wat je voor ons plantje doet, keep up the good work!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...