Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Nieuwe documentaire Doede

Recommended Posts

Max daniel die kan enkel zogenaamde negatieve dingen blijven herhalen in de media zodat iedereen die maar een beetje bekrompen is erin meegaat en hem gaat geloven dus wat mis je eraan.

 

ik ga kijken Doede,ik ben blij dat je bestaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb t op faceboek gedeeld.

Als iedereen het zou doen.

Wordt men weer een beetje meer bewust.

Morgenvroeg om 10.30 Nederland 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het mee zit komt ie ook op uitzending gemist:

 

http://www.npo.nl/fr...13/POW_00559838

Was ook te volgen op npo.nl. Ik vond het een goed stuk.

 

Net gechecked. Hij staat er op !!!

Edited by chassie
info aangevuld

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een mooie docu Doede! Jij gaat nog heel wat teweeg brengen en dat doe je ook al! chapou!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie docu.

 

:specool

Kon het toch wel redelijk verstaan dat fries..

Edited by RNL88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede onze held!!!!

 

zODd /bow diep voor al u werk en wil U bedanken voor de inzet.

 

/zODd

Edited by zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_201_56417.jpg

 

gallery_6979_201_67339.jpg

 

gallery_6979_201_55288.jpg

 

gallery_6979_201_8335.jpg

 

gallery_6979_201_76209.jpg

 

Mooie docu

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha @ grow weed :P mijn chillum was gewoon ietsie eerder leeg dan jouwe haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Kon het Fries aardig volgen, zeker een mooie docu :tu, maar er zou veel meer nadruk op de kwaliteit moeten liggen.Als kweker rook je ook je eigen waar & dan leg je ook veel nadruk op de kwaliteit, iets dat commerciële kwekers die niet roken maar weinig doen & dat is te merken tegenwoordig in zelfs de gerenommeerde shops.

Door de grote repressie tegenwoordig is de kwaliteit flink onder druk komen te staan & levert dus een gevaar op voor de volksgezondheid.

Vraag me trouwens af waar de GGD de kennis vandaan haalt om de kwaliteit te controleren. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas voor jou Johnny_Sack is de documentaire wel in het Fries, maar een lichtpuntje voor jou is dat het ondertiteld wordt.

Tv. Fryslân eiste dat het in het Fries moest. Ik ben hier wel blij om omdat Fries mijn ''woartel-wortel'' is en zoals je weet kun je je vaak het best uitdrukken in je moedertaal.

Nog drie dagen te gaan. Spannend!

 

 

Hey Doede,

 

 

Ik heb helemaal niets tegen Fries of zo maar als het was misschien toegankelijker geweest, maar na het zien viel dat reuze mee, 90% was gewoon in het abn en de rest ook prima te volgen. Leuke docu en respect voor je dat jij de strijd op deze manier zo voert.

 

Ik hoop als je zaak voor komt dat je een beetje schappelijke rechter treft, 7 oosten in een jaar buiten. Dat draai ik binnen nog geen eens.

 

 

Groet,

 

Johnny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een erg mooie, en duidelijke documentaire geworden!

Soms zou je willen dat Van Kooten en de Bie nog actief waren, om wat extra gewicht in de schaal te leggen, tav de absurditeit, en het amateurisme van het nederlandse softdrugsbeleid!

iedereen kent die uitspraak wel: In welke film ben ik beland, als hem of haar iets zeer vreemds overkomt! Meestal sta je dan met je bek vol tanden, of ben je lam geslagen.

De sterke benen en overtuiging van Doede, maakt hem niet monddood, in tegendeel; door de hoofdrol te nemen in deze documentaire, maakt hij de boodschap zonneklaar duidelijk! :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 oogsten, dat betekend iedere maand nieuwe autoflowers planten vanaf april/maart

anders kom je er niet aan,

of je moet op 7 locaties buiten kweken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook gedeeld op Facebook .

Word wel is tijd dat er aandacht komt voor verantwoordelijke aanvoer/teelt .

Goed bezig Doede .

Share this post


Link to post
Share on other sites

prima docu als ik morgen nog ff tijd heb ga ik em met me moeders kijken ( moeders kijkt sws morgen!!!)

 

vond het stukje waarin je ook meld dat wiet minder schadelijk is voor de volksgezondheid dan tabac en drank ook een gunstig aspect in de docu. ik hoop ook dat er docu uit gaat komen waarin organen als het trimbos en ggd aangeven dat dit niet zo langer kan.

 

want ook al sla je de spijker op de kop, voor de 'tegenstander' en/of onwetende blijf JIJ maar een boere.... die zoveel kan zeggen!!!

 

de toon is gezet hoop dat we nu door kunnen gaan naar ronde 3 !!! reclame via kranten en tv om een nog groter bewust zijn te creëren.

gericht wat de plant (niet enkel de top) voor de wereld zou kunnen betekenen etc etc.

 

wat ook indruk had kunnen maken was het belastinggeld dat over de rug van coffeeshops ondernemers word verdiend meen dat dit een paar jaar terug gelijk stond aan al het belasting geld afkomstig van het openbaar vervoer. ooit is gelezen in de highlife en ging ook om een enorm bedrag van een paar 100 miljoen...

 

in tijden van crisis sch dat ook vele (niet blowers/growers) wakker.

 

heel gaaf man zet het werk voort!!!! JE BEN IDD EEN HELD

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond het vooral opvallend dat Doede al 3 jaar moet wachten op de rechtzaak!

Zou justitie met deze zaak in z'n maag zitten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Aquar, idd vond dat ook al opvallend.

Edited by RNL88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie docu ben ook benieuwd wat de uitspraak gaat zijn maar 3 jaar damn he das lang wachten.

 

Wil ook wel leren van doede hoe je 7 x kan oogsten per jaar in een kas haha wat een wanbeleid zeg....

 

Geen woorden voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Doede,

 

Ik heb deze documentaire, net als voorgaande met veel plezier bekeken en hoop echt dat het zal helpen met je persoonlijke strijd.

De nadruk lag m.i. in deze documentaire vooral op dat wat er aan de voorkant verkocht wordt toch ergens vandaan moet komen. Dat werd verschillende malen herhaald.

 

Verder zag ik je in België planten en wiet samples uitdelen en dat was geen lullig zakje van 5 gram.

 

Als ik je niet uit de media zou kennen en zelf niets met cannabis zou hebben zou ik je zien als iemand die zelf graag koffieshops wil voorzien van wiet. Gezien de omvang van je kas en de belachelijke inschatting van 7 oogsten per jaar lijk je me iemand die van een heel ander kaliber is dan de meeste hier in dit forum die voor eigen gebruik een minimale hoeveelheid plantjes heeft.

 

Wat veel belachelijker is is dat juist die groep als criminelen worden neergezet en met een boel poeha worden 'geruimd' als het zover komt. Soms voor nog geen 4 plantjes. Als de buurman met dezelfde setup een paar peperplantjes zou hebben staan zou er niets aan de hand zijn.

 

Gaat het echter om een paar cannabis plantjes dan kunnen de gevolgen zeer vertrekkend zijn, tot uitzetting toe.

 

Het zou veel meer inpakt hebben als er een docu zou komen (mini serie) waarin de peperplant- en cannabis kweker met exact dezelfde setup te maken krijgen met een inval. De verschillen en de (verregaande)gevolgen die dat kan hebben.

 

In hoeverre zijn deze kleinschalige zelfvoorzienende kwekers gevaarlijker bezig omdat ze een andere soort plant hebben staan? Er zijn zat hobby's waar gedurende langere tijd lampen/verwarming etc. branden.

 

Een docu die eens een wat ander licht laat schijnen op de vele kwekers die voor eigen gebruik een lekker plantje kweken. Kwekers die gewoon weg willen weten wat ze roken en wat er met de plant gebeurt is. Ik weet zeker dat de toppen die ik rook bijvoorbeeld niet te maken hebben gehad met gif of andere rommel. Daarnaast wil ik,mede gezien mijn leeftijd, niet in een koffieshop gezien worden.

 

 

Natuurlijk kan de kwaliteit aan de voorkant beter worden als de achterkant gelegaliseerd wordt, maar veel belangrijker voor de kleine kweker is niet de legale aanvoer via de achterkant, het zal me persoonlijk een zorg zijn eerlijk gezegd, maar het recht op zelfbeschikking om 5 planten te kunnen kweken zonder de risico's.

 

Wat kan er nou op tegen zijn om op een veilige manier onder een lampje een paar planten op te kweken. Wat verschilt ons zo van een terrarium- ,aquarium of koi liefhebber? Ook zij hebben dag en nacht apparatuur draaien. Is dat dan zo veel veiliger als 1 lampje?

 

Dat is de boodschap die volgens mij veel meer impact zal hebben dan het wel of niet grootschalig gaan kweken om de achterdeur te kunnen voorzien van goede wiet. Voor mij heeft de koffieshop namelijk waarde nul. En als iedereen zelf een paar plantjes legaal zou mogen kweken is het snel gedaan met de koffieshops want dan hebben we een zelfvoorzienend netwerk van kleine kwekers.

 

Desalniettemin heb ik veel respect voor je en de manier waarop je jouw zaak aankaart via de media. Nogmaals, ik hoop dat het je lukt.

 

Cabis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoorde net van me moeder dat ze er samen met me zusje enorm van hebben genoten!!!! volgens hun kwam je over als een gepassioneerde man met liefde voor zijn ding. strijd en rechtvaardig.

 

en neen deze hebben nog nooit een sticky gerookt

 

ZE WAREN HET WEL 100% MET JE EENS

 

een dikke veer heer

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...