Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
joost27

de herst vesnellen.

Recommended Posts

gewoon een vraagje. ik heb een aantal pp planten staan ik zou ongeveer 5 december klaar moeten zijn maar de haartjes zijn nog redelijk wit ik heb me lampen al op 11 uur gezet om de herfst .er in te laten komen hoe kan ik dit proces versnellen zodat ik ongeveer op 5 dec kan oogsten? misschien de lampen op 10 uur zetten ? alvast bedankt voor de reacties. ps normaal gesproken laat ik de dames langer staan maar door vakantie gaat dit helaas niet. de planten staan op dec op 9 weken bloei.

 

 

setup:

 

opticlimate 15000

co2 4kw

biobozz

19x 600w

230xpp

Share this post


Link to post
Share on other sites

LoL......:-)

 

En dan drogen in de droogtrommel.....?

 

Fijne vakantie alvast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou dr niet te veel aan doen. Je kan een toevoeging als rippen van GHE meegeven om de zaken eventueel te versnellen. Als je echt klaar bent pas de boel omleggen anders kan het je flink wat grammen kosten.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter plannen in het vervolg....dan maar geen vakantie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hak ze zelf altijd om na 8 weken 12/12. Draai nagenoeg altijd 1 op 1.

 

Vaak met nlx maar pp is zelfde.

 

Maar je zegt aantal plantjes...230 zijn er niet een aantal.

 

Ik laat vakantie altijd wijken voor de hobby. Vakantie kan altijd....

 

En 19 lampen op een 15k oc...beetje overkill. Trekt de 10000 pro ook wel.

Edited by jadasveel

Share this post


Link to post
Share on other sites

vakantie alla werk vakantie dat was niet geplant. het drogen word gewoon op de normale manier gedaan en daar is dan tijd zat voor.

de opti 15000 had ik vroeger gebruikt voor 26 lampen maar helaas moest ik van locatie wisselen een nieuwe opti kopen vond ik wat ver gaan . hopen dat de haartjes wat bruiner worden zo niet da is het niet anders.

 

misschien nog een vraag. ik werk altijd met droog netten die staan weer in een 240 tent (donker) met max 55% lv temp mx 20 gr

de ene keer is de wiet mooi wit andere keer behoorlijk bruin terwijl het de zelfde kleur had toen het de netten in ging

wel kon er de vorige keer licht bij komen misschien gaan licht en drogen niet samen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

19 x 600 watt......k zou mezelf ziek melden voor werk vakantie en gewoon de tijd zn werk laten doen....1 / 2 lampjes had k t mischien wel gedaan maar 19 x 600 watt noway

Share this post


Link to post
Share on other sites

PP gaat pas bouwen in de laatste week, dus die week wil je ze zeker laten staan.

 

Gaat je kilo's schelen als je het net te vroeg weg haalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Licht cyclus op 11/13, nacht temp afbouwen, geen voeding meer geven, Co2 uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto?

 

ja willen we zeker weten wel zien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo maar met de deur in huis vallen, zonder je netjes voor te stellen,

Dan een verhaal vertellen zonder foto s.

Tja.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

totaal irrelevant om het aantal lampen er bij te posten. dan krijg je dit sorrt offtopic gelul

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik haat het om voor te stellen. of zelf toe te passen

 

maar klieven mischien een optie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

20131126 092326 resized


20131126 092319 resized


20131126 092252 resized


20131126 092241 resized



voorstellen tja volgens mijn willen veel mensen anoniem blijven. wel waardeer ik het enorm dat ik een aantal goede tips heb gekregen.
fotos hadden wel wat eerder gepost mogen worden en misschien van een wa betere kwaliteit.

ik moet nu nog 9 dagen geef momenteel schoon water met vitrasol mee co2 staat uit lampen op 11/13. ik denk dat het allemaal wel goed komt.



het drogen word langzaam in een droogtent gedaan ( donker dit keer) hopen hierbij dat de wiet niet erg bruin word na het oogsten.

volgende ronde zal ik een kweekverslag maken ook omdat ik over ga stappen naar een andere voedingslijn. Edited by joost27

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...