Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
HerrerTubbie

Persoonlijke ervaringen ivm olie

Recommended Posts

ja goed he?

 

je kunt WAT ook wát schrijven. Hoef je niet te schreeuwen

Edited by Mitsz van der Kamp

Share this post


Link to post
Share on other sites

en al tob je met je gezondheid of ben je serieus ziek ? en je wilt echt weten wat cannabis olie voor je kan betekenen ? is binnen mijn ervaring een olie kuur het beste wat je kan doen. rustig opbouwen druppel voor druppel en dag voor dag tot 25 a 30 druppels pure olie (liefst buiten wiet) per keer, en liefst 2 x per dag, en die dosis 2 maanden volhouden.

 

onzin, ik heb geen * aan olie momenteel waar het eerder een wondermidel was en dat ligt niet aan verkeerd innemen of wat dan ook

ICE werkt een stuk beter, raar maar voor mij als ervaren gebruiker en maker een feit.

 

Net als elk medicijn werkt olie bij de een wel en bij de ander niet.

dat zijn misschien jou ervaringen ? maar mijn ervaringen zijn heel anders en die van rick simpson trouwens ook !, wij zijn van mening, dat als de olie zo gezegd niet zou werken,er onherstelbare schade aan het lichaam is, maar dit maar zelde voor komt, en dat in ver uit de meeste gevallen de olie niet goed genomen is. te laag gedoseerd en te kort genomen of veel te wisselvallig of slechte olie. dus het in de meeste gevallen aan de persoon zelf ligt !

 

.

 

Ik ben zelf benieuwd welke cannabisvariëteiten er gebruikt worden bij mediwiet.nl en of deze wel voldoende cbd rijk zijn.

 

CBD is vooralsnog de key factor in de medicinale werking.

 

en waarom moeten ze dan voldoende CBD rijk zijn ? wat is die key factoor dan ?

 

Misschien omdat des te meer CBD des te minder high en diepere werking van eea?

Zie hoe 'geweldig' Sativex werkt, lekker THC bommetje waarvan in de UK mensen doordraaiden en du senkel geschikt voor sommigen.

 

Je lijkt soms echt wel op een pastoor :

de enige juiste weg is een kuur en anders ligt het aan de patient want 'wij van WC eend weten"

Alles niet lullig bedoeld maar met deze instelling wrijf je een hoop mensen die in de periferie heel goede dingen met olie doen flink tegen de haren in.

 

zeiksnor werd al aangehaald zijn legacy ga je vast eer aan doen zo :withstupid:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ontstekingen worden geremd door THCA, CBDA en CBD (wetenschappelijk onderzoek)

 

CBN wordt gezien als verantwoordelijke voor een slaperig gevoel en een goede nachtrust(ook wetenschappelijk onderzoek)

 

Had ik anders ook niet geweten, dank weer voor de wetenschap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

onzin, ik heb geen * aan olie momenteel waar het eerder een wondermidel was en dat ligt niet aan verkeerd innemen of wat dan ook

ICE werkt een stuk beter, raar maar voor mij als ervaren gebruiker en maker een feit.

zou je er dan misschien bij kunnen vertellen welke dosis je genomen hebt voor hoelang en of het van binnen of buiten kwam ? en wat je aan ice neemt ? is wel zo duidelijk he ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snap je vragen echt niet..

vooral op stopkpaard van dosis en soorten blijven rijden anders wordt het veel te onduidelijk allemaal.

 

De scheiding zit al aardig gestreken hier, mooi rechts zoals van huis uit :phone:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wat werkt dat werkt toch? Of het nu olie, ice, thee of een koekie is. Bij mij werkt het allemaal.

 

Rook ook graag een jointje maar dan puur recreatief.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

@ Elmanito

 

Mensen kunnen lezen

Hopelijk dit ook klik

Halve wetenschap was ook bedoeld gezien het feit het artikel geen THCV vermelde, toch wel een belangrijke ook in de medicinale werking.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snap je vragen echt niet..

vooral op stopkpaard van dosis en soorten blijven rijden anders wordt het veel te onduidelijk allemaal.

vooral geen antwoorden geven, zo moeilijk zijn de vragen toch niet ? en als ik het goed hebt ? gebruik jij cannabis als pijn bestrijding voor zenuwpijnen ? voor schadde die ONHERSTELBAAR is ! en dat zijn de moeilijkst bestrijdbaren pijn. omdat je de boel nog verder kapot zou maken als je de boel wel zwaar zou verdoven. ik heb het voor 99% over het behandelen van ziektes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed stuk blowsterke :tu

 

@ Beate

 

Juicing van rauwe cannabis lijkt me een goede optie voor je vriendin. THC in zuurvorm is niet psycho-actief.

 

http://www.green215....%20Cannabis.pdf

:specool dus zo dom ben je nog niet :lol: grapje. dat is een zeer, zeer goeie optie. maar het is moeilijk om voor enkele maanden en dan kom je al gauw op een half tot heel jaar uit, verse bladeren tot je beschikking te hebben. bij binnen planten wil echt niet steeds bladeren er af trekken. of e moet met hele grote planten werken en er genoeg hebben ? anders kom je al snel op buiten uit en dan zou het kunnen al heb je een aantal grote planten in je tuin staan.. maar je hebt ook flink wat bladeren nodig om een beker vol sap te krijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topic opgeschoond. Handel wordt niet getolereerd, ook niet via PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

@ Elmanito

 

Het ging om CBD en dat dit een key-factor is bij medicinaal gebruik.

 

Ligt eraan bij welke aandoeningen.Bij hersentumoren versterkt het bv de anticarcinogene werking van THC of bv de ontstekingremmende werking, pijnstillend etc.Persoonlijk werkt Durban met THCV bij mij heel erg goed, maar zit geen CBD in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vooral geen antwoorden geven, zo moeilijk zijn de vragen toch niet ?

 

ik heb het voor 99% over het behandelen van ziektes !

 

Wat voor zin heeft het om te weten hoeveel ICE ik gebruik, waar wil je dat aan gaan koppelen?

Hoeveel gram olie.. tsja ik doe niet aan grammen, ene keer 1 pipetje andere keer 2, soms wel 5.

Ene dag 8 joints roken, andere dag 15

Misschien wel geen antwoorden omdat je vanuit jouw inzicht helemaal niks met mijn (zeer varierend) gebruik aan kunt en we toch maar in oeverloze discussies belanden, zo kun je mijn antwoorden misschien ook wel interpreteren ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snap je vragen echt niet..

vooral op stopkpaard van dosis en soorten blijven rijden anders wordt het veel te onduidelijk allemaal.

vooral geen antwoorden geven, zo moeilijk zijn de vragen toch niet ? en als ik het goed hebt ? gebruik jij cannabis als pijn bestrijding voor zenuwpijnen ? voor schadde die ONHERSTELBAAR is ! en dat zijn de moeilijkst bestrijdbaren pijn. omdat je de boel nog verder kapot zou maken als je de boel wel zwaar zou verdoven. ik heb het voor 99% over het behandelen van ziektes !

 

Beate, olie is niet de heilige graal! het is een goed medicijn, maar alleen met olie red ik het ook niet....Ow en ik zal je voor zijn ...JA ik heb zenuwpijn, ja ik heb onherstelbare schade.....ik gebruik olie, ik gebruik tinctuur, maar nog steeds zit ik met een zenuwontsteking in het SI gewricht...

Dus hier roken we er nog een pure hash joint bij....en hoeveel, hangt af van mijn dag....een vaste hoeveelheid werkt niet, heb je pijn dan neem je meer, je gaat toch geen pijn zitten lijden omdat je bijv aan je 25 druppels zit toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...