Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mujito

afzuig issue

Recommended Posts

ik heb vorige ronde een 500 kb afzuiger gehad met een veel te klein filter en toen kwamen de temperaturen op 33 graden uit.>.<

 

nu zit ik op 1500 kb afzuiger met een 1000 kb filter (normaal gesproken zit er nog een aangesloten van 1000)

 

maar nu is mijn temp 30.5

 

hoe de neuk kan dit? het zijn nu nog stekjes dus nu kan ik er nog wat aan veranderen

er hangt 600watt x 4 verdeelt in 2 tenten

 

maar 1x 1500 kb op een tent zou toch voldoende moeten zijn !? waarom is mn temp dan nog zo hoog !?

 

is mn temp meter soms stuk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1500m3 heb k hangen met 1200 watt er wordt als vuistregel 1m3 per watt gebruikt maar met dit weer en deze temperaturen zou het denk k wel moeten lukken.

wat is de temp van je aangezogen lucht en hoe zit t verder qua inlaten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen idee de temp van mn aangezogen lucht ? ik gebruik geen actieve inblaas of iets

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee maar als de aangevoerde lucht al 25 graden is bv blijft het dweilen met de kraan open is toch wel van belang om te weten welke temp erin gaat lijkt mij.

Door je afzuiging ververs je de lucht in je tent/hok koelen doe je niet met je afzuiging.

 

dus kouder krijgen als je aangevoerde lucht zal je niet zomaar lukken zonder koel blok/airco of opti

Share this post


Link to post
Share on other sites

en hoe zou ik dat moeten meten dan?

 

want ik gebruik geen actieve/pasieve inblaas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsjonge jonge waar haal je je verse lucht vandaan dan actief of passief maakt geen ruk uit het gaan om de verse lucht die je aanvoerd als je de van binnen haalt en lekker je radiator aan hebt met dit weer lekker stoken tot 25 graden is dat je temp die je aanvoert als je het van buiten haalt een graad of 5 is dat je aanvoer temp.

 

en om de temp te weten/meten hebben we een thermometer..

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsjonge jonge waar haal je je verse lucht vandaan dan actief of passief maakt geen ruk uit het gaan om de verse lucht die je aanvoerd als je de van binnen haalt en lekker je radiator aan hebt met dit weer lekker stoken tot 25 graden is dat je temp die je aanvoert als je het van buiten haalt een graad of 5 is dat je aanvoer temp.

 

en om de temp te weten/meten hebben we een thermometer..

 

gozer draai er nog een denk aan je hart zoals ik al zei temp ligt zelfs nu rond de 30 graden die hangt in mn tentje met een afdakje eromheen op plant hoogte kachel staat uit in huis is het 18 graden....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even ontopic graag!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je nou wel of geen lucht inlaat?

 

want anders zal je tent ook wel lekker naarbinnen getrokken zijn, en alle lucht die je dan afzuigt moet dan via de naden/kieren komen

dan zuig je ook geen 1000 m3 af met een 1000 afzuig heb moet je minimaal 2000m3 pasieve inlaat hebben of 500 actief en een 1000 pasief

of iets in die trant

 

gooi die oude 500 eens als inlaat en trek die lucht van buiten aan denk dat de temp dan wel wil gaan dalen

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...