Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bambino

blad word licht groen, geel van binnen uit naar buiten

Recommended Posts

Hoi ik heb haze staan in batmix, week 3 4. Grond is al 1x eerder gebruikt,1/4 opgewaardeerd met zelfde grond plus symbioses en buffertabs.

Het blad word nu licht groen en sommige zijn al in een verder stadium en worden geel vanuit de nerf naar buiten.

Zuurde niet af maar ben nu overgestapt op spa blauw wat het lichterworden iets lijkt te vertragen.. Geef bloei voeding van bio sannie mee ongeveer 1ml per liter om de 3dagen ongeveer

ph probleem of toch N tekort?

fotos volgen

Edited by bambino

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou zeggen dat het inderdaad een N tekort is

wat al iets sneller voorkomt op gebruikte aarde

in de voorgroeifase gaat dit niet snel opvallen denk ik maar doordat de jongedame nu al wat meer begint te vrage zie je bepaalde tekorten al sneller opduiken

 

nu zeg je ook dat het overstappen naar spa blauw een zichtbaar verschil lijkt te hebben

mss tog even ph waardes checken (meten is namelijk weten en zeggen van ik denk dat 't goed zit, daar kan niemand op verdergaan denk ik)

 

ik heb deze ronde eens een keer vergeten afzuren en had n dag later knalpaarse steeltjes

doordat de ongeregelde ph ervoor zorgde dat niet alle onderdelen vn de voeding opgenomen konden worden

 

voor de rest staan ze er naar mijn mening niet slecht bij

 

(dit is wat ik denk en is puur bedoeld om zelf te leren analyseren/anticiperen )

 

greetz buddah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...