Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sssst...!

Ontvochtiger

Recommended Posts

Een halve liter vermogen. Ga je 1 plant in een hoekje zetten en d'r voor de rest een knutselruimte van maken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zag van de week een grotere bij de Lidl, heb helaas niet op de specifics gelet (prijs, formaat, vermogen...) omdat ik er geen centen en geen emplooi voor had, maar is wellicht effe een blik waard als je een Lidl in de buurt hebt.

 

Succes dr mee, groeten uit Rotterdam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een halve liter vermogen. Ga je 1 plant in een hoekje zetten en d'r voor de rest een knutselruimte van maken?

 

Ten eerste is het onbeleefd om een vraag met een wedervraag te beantwoorden.

Ten tweede zit niemand op dit soort reacties te wachten.

Ten derde weet ik nog steeds niet of je ervaring heb met deze ontvochtiger.

En ten vierde, een kleine aanpassing in het water reservoir zorgt voor een onbeperkt water reservoir.

 

 

 

Zag van de week een grotere bij de Lidl, heb helaas niet op de specifics gelet (prijs, formaat, vermogen...) omdat ik er geen centen en geen emplooi voor had, maar is wellicht effe een blik waard als je een Lidl in de buurt hebt.

 

Succes dr mee, groeten uit Rotterdam

 

Thnx ga ik ff uitzoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is inderdaad maar 0.5L volume

is wel heel weinig

ik ga me soon een bionaire BD20 kopen, moet je maar eens opzoeken

wel wat duurder :P

 

veel suc6

 

imo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom heb je het nodig?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om de luchtvochtigheid op circa 50 te krijgen als de lamp uit is in de laatste weken van de bloei. Ik had laatst een klein beetje toprot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Droger kweken naar het einde misschien?

Blaas je direct uit naar buiten?

Voldoende ventilatie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef tegen het einde altijd minder voeding/water. Maar je hebt daar wel een punt. Daarom ben ik van openkratjes weer terug gegaan naar 11 liter potten. Misschien dat dit helpt.

Blaas uit naar buiten. En er hangen twee clipfans in. Echter draaien die alleen als de lamp aan is. Ik ga ze de laatste vier weken continue alten draaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarsch is dat idd overkill voor een DR120

maar neemt dan toch 1 met een grotere reservoir als 0.5L, dat is echt niets

bijna alle modellen zijn tss 2.5 en 4.5L en dan grotere modellen mss 6 of 7L

ik wil gewoon het beste, vooral de instelbare digitale hygrostaat is wel heel mooi

ook dat het toestel zich uitzet en wacht en meet en dan terug zich activeert hebben velen niet...

een minpuntje is de hoogte van 60cm waardoor m'n scrognet dan ook hier moet komen...

 

mij raadden ze ook massaal af dat het niet nodig is en dat veel ventilatie goed genoeg is

net zoals een luchtbevochtiger wat ik mss ook nog koop tegen nieuwjaar als de lucht echt droog wordt

maar ik volg je, als je het echt wil.... en sowieso ga je nog beter je klimaat kunnen regelen als enkel ventilatie... sowieso is het nog dat tikkeltje extra controle ... gelijk wat men zegt...

 

groetjes

 

imo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...