Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

spacefrog2

22x La Blanca Gold

Recommended Posts

Lekkere bossies, iig weer een ronde uitgezongen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ze hangen inmiddels allemaal op hun koppie.

 

cityboxer 600

botsautobob 600

el capitano 875

criticalwidow 655

sensilife 695

nononsense 623

 

Droge eindstand volgt over een kleine week.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindstand is +/- 525 gram top en een berg kleine topjes +/- 90 gram dus NoNonSense krijgt wat lekkers in zijn schoen.

 

Iedereen bedankt voor de reacties, Vision Seeds bedankt voor de zaden, wellicht tot een volgende keer!!

 

gallery_38677_16415_160137.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zat er nog steeds niet erg ver naast. Ben blij dat ik er onder zat. Ziet er netjes uit al kunnen die steeltjes natuurlijk niet hé! Ik zie ze vanaf hier zitten in het zakje en je kunt niet zeggen dat je zat was van het knippen met deze hoeveelheid :D

 

Als je die steeltjes overal er af trekt was het denk ik 600gr :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D +1 steeltjes verpesten je hele kweekverslag frog ;)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet zo moeilijk doen mensen dit is voor eigen gebruik en ik geef niks om een steeltje wat 0,5 cm langer is :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw! Mooie voorraad heb je daar! 525gr daar doe je zeker wel een aardig tijdje mee!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ruim genoeg om uit te komen tot de volgende oogst :)

Edited by spacefrog2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe halve kilo oproken... Naja, zo moeilijk is het ook weer niet nee...

Ben er bekend mee helaas...

 

Ga steeds meer blowen lijkt het wel :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor degenen die geinteresseerd zijn in de strain, sinds kort zijn de zaden opgenomen in het assortiment van Vision Seeds.

 

lablancagold_fem_pack_10.jpg

 

Kleine indruk van de gedroogde waar tot nu toe:

La Blanca gold is Super Skunk x Great White x Skunk #1. Alhoewel ze pas over een paar maanden goed gecured is naar mijn idee, proef ik toch zeker de zoetheid van Super Skunk terug. De kruising met Great White maakt van dit zoete witsoortje een echte bankhanger voor in de avond. Scherp in de keel is ze niet en de toppen zijn keihard. Al met al een welkome afwisseling voor de Kush en White Widow roker, liefhebbers van haze of hybriden zullen hun heil hier echter niet in vinden.

 

http://www.visionseeds.nl/vision_seeds_nl/feminized-cannabis-seeds/la-blanca-gold-feminized-seeds-10.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

De La Blanca Gold

 

Het eerste jointje werd op een avond na werk gerold. Het was eigenlijk niet echt een jointje te noemen. Het was meer een toeter. Ik heb de gewoonte om toeters te draaien die ik niet op kan. Dus gewoonlijk wordt deze halverwege in de asbak gelegd. Bij dit wietje was dit niet het geval.

Ik sliep hierna binnen tien minuten. De volgende dagen is de bong hiermee nog een aantal keer gevuld.

 

 

De smaak

 

Zoals hierboven ook al beschreven is de joint in één keer opgerookt. Wat betekent dat de smaak tot het einde lekker is. Normaal ligt de joint halverwege in de asbak omdat de smaak vaak gewoon niet lekker meer is. Hiermee bedoel ik dat de eerste trekjes vergeleken met de half gevorderde joint veel frisser en voller smaken. Ik wil dan weer die frisse smaak hebben. Nog een joint draaien dus. Nee, dat is wel een beetje overdreven. Nog een joint draaien terwijl er nog een halve joint is? Nee. Niet nog een joint draaien. Dan maar niet blowen.

 

Dat probleem heb je niet met deze wiet.

 

De geur

 

Is geen toeschouwer. Duidelijk aanwezig door een zoet en fruitig aroma. Absoluut geen haze lucht.

 

De uitwerking

 

Dingen worden er gelukkig niet ingewikkelder door. In tegen deel. Als je nog plannen had kunnen ze prima gecombineerd worden met het roken van deze wiet. Niet dat ik het aanmoedig om wiet te roken tijdens werk en of studie. Ik had het meer over dingen zoals opruimen en ja, van die dingen die gewoon eens in de zoveel tijd moeten gebeuren.

 

Tot slot

 

Ik ga het niet beoordelen met een cijfer. Wel in woorden.

 

"Lekker wegrokertje"

 

Even een beeld van de wiet

 

gallery_39103_16662_385850.jpg

gallery_39103_16662_337257.jpg

Edited by NoNonSense

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik sliep hierna binnen tien minuten.

 

Haha

 

Thanks voor je verslagje.

 

Mijn conclusie was ongeveer gelijk, een haze roker gaat dit niks vinden maar voor de rest een zoet alternatief voor de white widow roker.

Edited by spacefrog2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk rookverslag, klinkt als lekker weg rokertje. Komt met die halve kilo wel goed denk ik zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij word zeker lekker weg gerookt hier alweer een onsje op lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit: opeen of.andere manier os mijn reactie van een ander topic hier gekomen... Kut telefoon

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...