Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Daily_Smoker

voorbereidingen Guerilla 2014

Recommended Posts

Ik zag hier al hier en daar wat nieuwe topics voor 2014 en dacht van kzal er ook al eentje maken met voorbereidingen.

 

Volgend jaar had ik graag wat verder gekruist en nieuwe soortjes gemaakt. (natuurlijk ook wel wat wiet voor zelf te roken :rofl )

Wat ik wel anders wil aanpakken is

1) de spot, een spot met meer licht.

2) Voorgroeien op de spot heeft iemand hier tips of ervaringen mee want ikzelf heb hier echt zelf 0,0 ervaring mee .. (thuis groeien gaat niet meer, en met voorgroeien bedoel ik dus van zodra ik thuis ontkiemt heb daar op de spot in de grond of in potten)

 

 

Dit zijn de soorten :

 

Besteld op Cannaseeds.dk :

 

1 x Henkes Lolland (Udendørs) = 6.71€

Amount 5 pcs

1 x New Dame Blanche (Udendørs) = 5.36€

Amount 5 pcs

1 x Purple Thyphoon (Udendørs) = 11.40€

Amount 10 pcs

1 x Flatland Basic (Udendørs) = 6.71€

Amount 5 pcs

1 x Midtjysk pot (Udendørs) = 5.36€

Amount 5 pcs

 

toen het pakketje toekwam kreeg ik nog eens 5 zaadjes gratis van de torup highland, goede service dus !

gallery_29256_16395_1137460.jpg

 

dan heb ik nog deze:

 

4 x potchronic X Guerilla Gold (1)

10 x (potchronic X Guerilla Gold (1) ) X Nepal X (LEB27 of 30 x Skunk)

... X MAF F3 (dank aan Wiet 61)

dan heb ik ook nog van de jaar een per ongeluk een bestuiving gehad van men Royal Dane op men (potchronic X Guerilla Gold (1) ) X Nepal X (LEB27 of 30 x Skunk) en heb ik uit heel men plant 2 zaadjes gevonden..

gallery_29256_16395_913478.jpg

 

Niet op de foto gekocht van Limbic:

 

Wild Super07x Danish Gold x Auto AK47

Manitoba Medicine x Royal Dane

 

 

Wat is het plan nu:

Graag had ik een heleboel zaadjes gekweekt volgende zomer omdat ik van men eigen soort de (potchronic X Guerilla Gold (1) ) X Nepal X (LEB27 of 30 x Skunk) echt wel content ben (Geur is lekker fruitig, niet te straffe/zure smaak, aangename high, en vooral ook mooie opbrengst en compact, niet veel rot en vroege afbloeier.

 

Dus de (potchronic X Guerilla Gold (1) ) X Nepal X (LEB27 of 30 x Skunk) zaaien en daaruit mijn beste mannen deze soorten laten bevruchten:

 

-MAF F3

-Wild Super07x Danish Gold x Auto AK47

-Manitoba Medicine x Royal Dane

-Henkes lolland

-New dame blanche

-Flat land Basic

-...

 

Met andere woorden alle soorten die hierboven al staan voor hopelijk mooie hybrids te maken :lol:

 

Voila dit is het zowat nu ben ik nog wat opzoek naar veel belovende spots en naar een partner in crime die me een handje wil helpen :D

Tips en ervaringen altijd welkom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi lijstje met soortjes verzameld. :D

Carpe_Diem heeft in zijn topic mooie foto's van hoe hij voorgroeide op de spot. kliklik

 

Succes met het vinden van hulp, en met je rijbewijs. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwd, toffe soortjes.......die Denen zijn niet heel duur, goed nieuws, mwuhaha. Ik volg....succes met het zoeken naar geschikte spots! Wens je meer succes dan vorig jaar :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Limbic had da topic al vroeg eens volledig gelezen maar volledig vergeten merci !

 

Denk dat hun combinatie gaat worden van bekertjes gelijk bij carpie

gallery_22583_10326_43046.jpg

 

met een watervooraadje en dan een soort van tunnelkas ineen steken zoals cannabusiness toont in zen topic

 

@guerilla_army de spot van dit jaar was eerder veilig, volgend jaar kijke naar wat meer openere spots die ik persoonlijk dan weer wat risky vind om gevat te worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prettige dagen!

 

En hier is er eindelijk eentje die het qua soortjes in ieder geval door heeft!

 

Ik heb geen flauw idee of die Eddy betrouwbaar is, voor LibxLeb zaden kun je Carpe misschien een pm doen.

 

Succes!

 

Greetz B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

spot is ontdekt, men spot waar ik van de jaar gekweekt heb is helaas ontdekt.

toen ik toekwam was men rugzak waar nog gerief zat voor volgend jaar (slakkenkorrels, gaas , lavameel, nog een zak met wat potgrond)

open gedaan en lag in het midden van men kweekplaats..

had deze wegstoken en was toch redelijk gecamoufleerd, dacht ik.

nou ja was natuurlijk wel te denken met een bos vol met boswachtershutjes...

nu ja beter nu dan volgende zomer of toen ik nog moest oogsten zeker... jammer want was wel een mooie voorgroeispot geweest...

weer iets bijgeleerd zeker...

ik vroeg mij trouwens af of het ook mogelijk is om op natuurreservaten te kweken of word dat teveel in de gaten gehouden??

of is dat natuurreservaat een not done?

groeten

 

Daily Smoker

 

@cannabusinesss kweet nog ni ofk ze ga kopen met de plannen die nu gewijzigd zijn kvind wel een machtig soortje aleja lijkt me toch machtig maar heb al zelf teen en tander van soortjes eh zien dat ik die wat kan kruisen en onderhouden..

Edited by Daily_Smoker

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi daily

 

growmarktplaats kan je gerust bestellen let wel op bij wie je het haalt hoe lang al actief en zijn er ook goede refs ect

ik weet wel dat er een aantal tussen zitten die leveren wat ze zeggen :)

 

natuurreservaat kan je doen maar hou er rekening mee dat er wel gecontroleerd word zeker tijdens broed en paar seizoen

kijk ook ff als er onderhoud word gepleegd waarschijnlijk eco style dit valt uit te zoeken

 

succes dit jaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plannen voor dit jaar!

 

Wanneer wil je gaan ontkiemen? Oppassen dat je ze goed beschut tegen de zon wegzet, als je bijvoorbeeld in mei gaat ontkiemen is de zon al behoorlijk krachtig en kan de grond bovenin die potjes zo in 1 dag geheel uitdrogen en dan gaan je zaadjes niet ontkiemen, zou zonde zijn met zulke mooie soortjes... Het beste is een week bewolkt klam warm weer, maar dat hebben we niet voor het zeggen, daarom kan je ze het beste ergens wegzetten waar ze maximaal de vroege ochtendzon of late middagzon meepakken om de grond goed nat te houden.

 

Voor de rest ben ik heel benieuwd, we moeten alleen nog wat maanden wachten, maar succes toegewenst...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

nou ja was natuurlijk wel te denken met een bos vol met boswachtershutjes...

 

 

Niet zo een slimme keuze dan ;)

 

succes met nieuwe ideeën

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed dat je weet dat je spot is ontdekt, anders had je er misschien een hoop energie ingestoken om uiteindelijk ontdekt of geript te worden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had het gevraagt aan carpe en die zei me best midden april, heb totaal geen ervaring met op de spot voorgroeien :D nu juist nog wat rendabele spots zoeken. En dat komt wel in orde heb nu ook een partner in crime dus zou al wat minder werk voor me alleen moeten zijn ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

Half april zaaien? Buiten? Denk niet dat Carpie dat bedoelde.

 

 

Ga op zoek naar bos zonder boswachters.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Half april zaaien? Buiten? Denk niet dat Carpie dat bedoelde.

 

 

Ga op zoek naar bos zonder boswachters.... ;)

Ben al weesten spotten hoor johnny maar vind momenteel nergens een egt open gebied... Vooral dichtbegroeid.. En ik vroeg carpe wanneer te ontkiemen op spot en hij zei mits het niet te koud is tussen de 10 -25 april...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ontkiemen doe je thuis, zaaien dan op de spot. Bakje met ontkiemde zaden neem je mee in je zak en de bekertjes/potjes of rootrainers vullen en zaden erin en 2 weken wachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb hier ontkiemen en zaaien wat doorheen gebruikt

uiteraard ontkiemen thuis en zaaien op de spot :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Half april zaaien? Buiten? Denk niet dat Carpie dat bedoelde.

 

 

Ga op zoek naar bos zonder boswachters.... ;)

Ben al weesten spotten hoor johnny maar vind momenteel nergens een egt open gebied... Vooral dichtbegroeid.. En ik vroeg carpe wanneer te ontkiemen op spot en hij zei mits het niet te koud is tussen de 10 -25 april...

Ik ga natuurlijk niet tornen aan de mening van de guerilla koning maar vind het persoonlijk wat vroeg, Als ik zaden in een glas met water stop dan doe ik ze 1 of 2 dagen later in de grond en duurt het echt geen 2 weken voordat ze boven zijn. Dan zo snel mogelijk de volle grond in dat doe pen wortel de grond in kan knallen.

 

Dichtbegroeid gebied is mooi, dan ziet niemand dat je daar een open plekkie maakt met een klapzaag....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ontkiemen doe ik ook met weken in water....zowel voor tuin als guerilla.....de opkomst % gaat behoorlijk omhoog.

2013 was extreem koud voorjaar...vroegbloeiers ontkiemd in 1e week mei kunnen ook behoorlijk groot worden.

 

als de temp goed is kan je vanaf 10 april beginnen...zit het tegen met opkomst % ...dan heb je iig nog tijd genoeg om bij te zaaien....

 

elk jaar is anders...zeker met het weer en regen....dat houd het spannend....

 

heb je een glazen kas...dan zou je met grote potten al met autoflouwers kunnen beginnen....medio maart.....bv adh47...oogst is dan ong half july....

 

best leuk om in deze tijd te oogsten.....

 

tja..ik ga er wel van uit dat je werkt met eigen gemaakte zaden...anders wordt het wel een dure hobby.....

Met uitsluitend gekochte zaden ga je voor zeker natuurlijk....

 

iedereen heeft een eigen stijl...bijvoorbeeld knutsel zet uitsluitend grote planten weg in het wild en als het ff kan reeds gesext ook.......

 

iedereen doet wat mogelijk is binnen zijn eigen mogelijkheden...en afstanden tot de spots...

 

gr

Carpe

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Johhny, tuurlijk duur het geen 2 weken voor ze boven zijn, 2 weken na zaaien kan je ze uit je voorgroei potjes halen anders krijgen ze stress, duurt meestal 2 a 3 dagen voor ze boven de grond komen, anderhalve week voorgroeien en knallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Half april beginnen dan heb je tijd zat om nog bij te zaaien ,vorig jaar zette ik denen eind mei ,ze werden meer als 3 meter hoog .

En anders zet je er maar wat meer ,blijven ze wat kleiner ,worden ze ook niet vlug ondekt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis natuurlijk allemaal te zien wat weer het dan gaat zijn we hebben nu nog altijd geen echte winter gehad eh...

ik kwam trouwens dit tegen http://www.seedo.nl/bomentray-palmentray-gaats-53x30x16cm-pi-386.html palmentray 45 gaats 53x30x16cm

natuurlijk niet hetzelfde als roottrainers maar toch niet slecht voor 3 euro te kosten en ze kunnen in de propagotor 64 gezet worden ook..

 

wat denken jullie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoelanger rootrainers zijn...hoe langer je ze erin kan houden...ik heb 20 cm...maar ik zie ook roots van 10 en 12 cm...

 

en bij overzetting in de volle grond zit je meteen dieper en slaan makkelijker aan.....

 

40 stuks roots van 20 cm was 12 euro...als ik me niet vergis.....kheb ze al een poosje....ze zijn herbruikbaar....en nesttbaar....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...