Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Elmo2007

eigen kweek

Recommended Posts

eigen kweek

 

een nieuwe belgische serie over een aardappelteler die wat anders gaat kweken om uit de financiele problemen te komen

 

vanavond de strart

 

kijken dus

 

belgie EEN

20:40

 

Eigen kweek

 

Een interessante investering

 

Zesdelige Vlaamse fictiereeks over een sympathieke familie van aardappeltelers uit het West-Vlaamse Wijtschate die zichzelf in de nesten werkt.

 

De familie Welvaert is een sympathieke boerenfamilie uit Wijtschate. Vader Jos besluit zijn geld te beleggen bij neef Geoffrey. Intussen laat zoon Frank zijn Filipijnse vriendin Julita overkomen. Algauw steken onverwachte cultuurverschillen de kop op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb het gezien, viel me op bij de aftiteling, met dank aan .... Grow Supplies. :D

Das 1 moie reclame voor hun, 2 een feit, en zo zag het er naar uit ook dat er wel degelijk met "echte" produkten en een echte setup gekweekt en gefilmd is geweest.

Vraag me eigenlijk af of dit wel kan en daar geen vodden van gaan komen. En dan bovendien nog op het "brave geldkostende" Een kanaal????

Gewoon ff een reeksje maken met en over wiet?? In Belgie??? Ik kijk volgende week in elk geval weer en ben benieuwd wat de Vlaamse media er morgen over te zeggen heeft?

 

Maar uiteindelijk is het een verfilming van de pure waarheid, er zullen vast boeren genoeg zijn die wat bijboeren :rofl met gewoon te boeren gaan ze immers kapot, nog ff en zelfs ons patatten zijn Made in taiwan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is er een uizending gemist van deze zender kan niks vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De link op de site

 

Ik heb die test gedaan... 6 op 6.

Moest bij "zelfkweek is gezonder" wel opzettelijk een fout antwoord geven omdat ik hem zag aankomen... :D

 

Je reinste bullshit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze Had ik al gevonden maar een uitzending gemist bestaat niet in belgie ofzo?

Kan niks vinden jammer genoeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uitzending gemist bestaat wel maar dan wel voor digitale belgische kijkers denk ik, niet in NL, weet niet of ze het nog eens uitzenden maar dat is dan gewoonlijk ergens overdag.

 

Baekie, heb die test zelfs niet gedaan, de banners erbij spraken al boekdelen, je reinste propaganda, wij weten wel beter :D

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb vandaag voor de eerste keer kunnen kijkn ;D

 

de heruitzendingen zijn de maandag :D

 

moet wel zeggen dat ik het nog een chille reeks vind :rofl

 

iets wat me wel intereseert ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand die het op youtube kan zetten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag, nee gisteren ook gezien. Ook de commercial op het eind gezien, nu donderdag is het onderwerp canna, legaliseren of niet.

Verrekt seg, dat ik nu net programma's op Een ga volgen???

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah, kdacht et ook zelf, wat een toeval ;D

 

zou het wel fijn vinden ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...