Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
blowsterke

Politie invallen alle growshops Tsjechie

Recommended Posts

http://www.radio.cz/en/news#4

 

Police crack down on grow shops around the country

Police have cracked down on grow shops around the country. A police spokeswoman told Czech Radio on Monday that the operation had been planned for months ahead and confirmed that police were confiscating fertilizers, lamps and other equipment that make it possible to grow plants indoors. The stores are associated primarily with home cannabis cultivation. The police is expected to release more information on Tuesday.

 

http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/krimi/p...ml#.UnitpHA9-rk

Share this post


Link to post
Share on other sites

In tijden van verandering heb je dit altijd. De oude garde houdt zich krampachtig vast aan onderdrukking. Ik zie dit toch als de laatste stuiptrekkingen van een verouderd, niet meer van deze tijd zijnde, regiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen nood

wij gaan dit weekend Praag verdampen :D

dan zien ze de rest niet meer staan.

 

 

De Verdamper on High Allert,

we houden overal rekening mee.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag 1 voordat de beurs begint komt de politie op onze stand:

we know who you are

and

we know what you do.

you'd better don't do that this year.

 

we hebben dus (bijna) alleen maar kruiden verdampt met het publiek.

 

Buiten zijn er boetes uit geschreven aan mensen die een blowtje rookten.

Toch was het een grote en leuke beurs,

ondanks dat de folders gecensureerd moesten worden:

alle wiet hasj woor4den eruit

en ook over het effect mocht niets gezegd worden.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aanvechten voor Europees grondwettelijk hof, die spullen die ze verkopen hebben zelf een EU-keurmerk, men kan dat niet zomaar in beslag nemen als men met alles in regel is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meen je dat Weetje, dat ze zo triest ermee omgingen op die beurs?

 

Ik woon hier in Tsjechie, ben er dit jaar niet geweest, maar een paar jaar geleden stond er ook dat het verboden was, maar het eerste wat we dededn binnen was er eentje opsteken...maar censuur over wat er is geschreven...man, dan gaan we 100 jaar terug in de tijd, dacht juist dat het steeds beter ging hier

 

Is maar goed ook dat ik er niet was, want ik zou zulke kutgevoelens krijgen als ik dat soort gedrag van die gasten zou zien...niet gezond en voor je het weet pakken ze je nog op of komen bij je thuis kijken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, man,

evert heeft nog een aanklacht ingediend dat hij enkele jaren opvoeding(mensen brengen hun eigen wiet mee)

door het riool zag verdwijnen.

We hebben de mensen veel moed ingesproken dat ze volgend jaar vooraal moesten komen dampen :shifty: :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een mafkezen, ja het is hier heel dubbel allemaal, aan de ene kant kan je hier openlijk smoken overal, zelfs in menig bar of restaurant (serieus), dus lijkt allemaal super geaccpteerd door de mensen, maar aan de andere kant heb je nou eenmaal die leeghoofdige squad diensten en anti-drugspolitie enzo die hele foute dingen doen en geen onderscheid maken tussen verschillende soorten: het is verboden, dus gaan we optreden moeten ze denken.

 

En ik denk dat de laatste aantal jaren dat soort mensen van de politie een beetje de pest in hebben dat ze de macht uit hun handen zien glippen met een paar jaar geleden zelfs 2 wietbeurzen en al dat vrije geleef hier en ze nu weer harder aan het optreden zijn - zo erg zelfs dat ze alle growshops zijn binnengevallen dus om spullen te confisceren..wat een lafaards...

 

Volgend jaar moet ik dan maar eens langskomen om jullie te ontmoeten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aanvechten voor Europees grondwettelijk hof, die spullen die ze verkopen hebben zelf een EU-keurmerk, men kan dat niet zomaar in beslag nemen als men met alles in regel is.

eu keurmerk? of ce keurmerk

 

http://nl.wikipedia....ki/CE-markering

 

zegt niks of het in een land wel of niet is toegestaan, maar dat het technich is goed gekeurd en er niks me zou moeten kunnen gebeuren

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het vermoeden van economisch motief is door en aantal mensen bevestigd.

Terwijl de omzet steeg is het indienen van de belastingpapieren gelijk gebleven,

fiscus vond dus dat ze tevel miste.

 

Darnast zou het ok kunnen dat de scheidslijn tusen medi en recreatief wordt angehal:

dat zou gen tofe ontwikkeling zijn.

 

Zie je volgend Jaar,

NYABINGHI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aanvechten voor Europees grondwettelijk hof, die spullen die ze verkopen hebben zelf een EU-keurmerk, men kan dat niet zomaar in beslag nemen als men met alles in regel is.

eu keurmerk? of ce keurmerk

 

http://nl.wikipedia....ki/CE-markering

 

zegt niks of het in een land wel of niet is toegestaan, maar dat het technich is goed gekeurd en er niks me zou moeten kunnen gebeuren

 

Ce keurmerk uiteraard zodat je product in orde is met Eu regelgeving.

 

'De CE-markering die op veel producten te vinden is geeft aan dat het product voldoet aan de daarvoor geldende regels binnen de Europese Economische Ruimte' => je kan hier dus handel in drijven in die producten, dan snap ik niet dat men ze in beslag kan nemen. Men kan een product toch niet in beslag nemen voor het verkocht is omwille van dat je er cannabis mee kan telen, dat is net hetzelfde als je in een winkel met keukengerei messen in beslag gaat nemen want daar kan je een moord mee plegen..

Of ben ik nu zo mis?

Ik vind het in elk geval absurd en het tart elke logica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
:lol: Czech wrestling Wat doet dat Ghostbuster teken op de achtergrond????? :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...