Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Baekelandt

Baekelandt Dampt

Recommended Posts

Ik heb hem van Zamnesia.

Als je een account maakt en hun FB pagina liket krijg je ook 10 % kortingscode.

 

Ironisch, toen ik bestelde had ik geen 10% korting bij vaposhop, en de originele prijs was duurder. Maar omdat het origineel duurder is bij vaposhop is de 10% meer bij hun en worden zij dus goedkoper :D

 

Ik kreeg er een gratis 'goodiebag' bij, was een pak vloei met tips, metalen pijpje, stickers en magneet, balpen en een aansteker. Wil geen gegeven paard in de mond kijken maar 150+ euro bestelling zou toch minstens een mooie grinder of 3 autoflower zaadjes mogen krijgen.

 

Die 4 uur was omdat ik een veel te hoge dosis heb genomen. :)

Ik ben wel grote fan van heel het vapen, vanavond al goed aan het leren geweest ;)

 

edit: :D :rofl :lol:

Edited by Baekelandt

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl :D

 

baekie is zo high als een mofo geweest :lol:

Krijg je als je de downert weglaat, nu nog functioneren leren na een dampsessie ;)

 

Goed om te lezen dat hij voldoet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon teveel verdampt ;)

 

Nu doe ik rondes van 0.1-0.15 gram. Dat gaat heel goed. Goede high en als je op het einde stevig trekt op 235° :D :rofl :lol: ... welja... dan zie je sterretjes een half uurtje

 

Je kan er ook probleemloos dikke vette rookwolken uit krijgen maar eigenlijk moet ik toegeven dat ik het nu zonder rookwolken doe, gewoon rustig genieten van de smaak, niet de hele hoop kapot leuren.

 

Al bij al goede vapo. ENIG minpuntje is dat de glazen elbow van de slang moeilijk te reinigen is. Ik ga ook wat extra onderdelen bestellen want Baekie kent dat, glazen onderdelen... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Baekelandt, goed om te lezen dat je bent overgestapt naar het vapen. Ik ben inmiddels bijna 1½ jaar over. Ik heb een VaporGenie (die ik amper gebruik) en een DaBuddha die elke dag gebruikt word.

Mijn ervaring is dat je net zo high of stoned kan worden als je zelf wil, er is veel meer controle. Daarnaast wordt je high van een sativa en stoned van een indica, ook dat verschil is veel duidelijker met een vape. Daarnaast; de smaak!!! Heerlijk, vooral in het begin, later (in je sessie) is het natuurlijk meer een getoaste wietsmaak die minder lekker is. Ook heeft iedere vape een leercurve, je moet echt leren om je vape zo efficiënt mogelijk te gebruiken. Ik rook nooit met onzichtbare damp namelijk, dit is wel lekker, maar niet zo effectief of efficiënt.

Ik kan je aanraden om ook nog een waterpijp te koppelen door een koppelstukje te kopen zodat je je slang van je vape naar de waterpijp leidt (als je die hebt) . Dan heb je koeling van de damp waardoor het milder is en de getoaste smaak wordt minder erg. Ook behoort een droge mond tot het verleden, daar heb ik heel erg last van als ik mijn vape zonder waterpijp gebruik.

Als schoonmaakmiddel voor het glas gebruik ik GrungeOff, het is ff een klusje, maar het werkt naar behoren. Het is herbruikbaar, in 1½ jaar heb ik nog steeds genoeg gehad aan 1 flesje, ik moet wel zeggen dat ik mijn waterpijp niet vaker dan 1x per maand schoonmaak, soms maar 1x per 2 maanden. Het water vervang ik wel bijna iedere dag.

 

Hoe gaat het nu na bijna een maand met je nieuwe speeltje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf een Plenty vaporizer (van de Volcano mensen), maar ik vind het wel erg lastig om met dat soort convectie vapes om hash te vapen. Had hiervoor een VapoGenie en daar werd het ook al een zooitje mee. Het zakt door die gaasjes heen. Bij de Plenty zit dan nog een metalen sponsje, maar daar trekt het dan ook helemaal in.

 

Voor gewone wiet is het inderdaad wel geweldig zo'n ding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als schoonmaakmiddel voor het glas gebruik ik GrungeOff, het is ff een klusje, maar het werkt naar behoren.

 

Hoe gaat het nu na bijna een maand met je nieuwe speeltje?

 

De vapo is nog steeds in nieuwstaat. Ik kuis hem 1x per week met 97% alcohol. Dat duurt nog geen twee minuten. :)

 

Ik gebruik hem nu wel weer weinig omdat ik momenteel aangewezen ben op hasj dealers :( maar ik zie het als het laatste jaar! Nu even wat TNEON bestellen bij conrad, vanaf 2014 zal Baekelandt met 2 kastjes werken! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

ik ben de gevaprosieerde wiet aan het sparen voor een botertje ook, maar daar kan toch niet veel THC meer op zitten? Zo stoned dat ik was!

 

Ok de wiet was wel Hericules, met haar 23% thc, maar dan nog!

 

Ideaal voor chocolaatjes te maken en er blijft nog gewoon THC zitten alleen nu is het verhit en is de THCV omgezet in THC, dus je chocootjes werken super. Ik spaar het op, doe het in vriezer, shake it met hasjbeker en mengen met chocolade.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baekie dampt???? Ik ook gedampt!!!!!

 

Wat een ervaring en smaak. Nooit geweten dat wiet zo lekker kan smaken. Vooral de buitenwietjes hebben een hele range aan smaken. Prettig gevoel ook. Ik ga sparen. Als iemand er nog 1 tweedehands weet. Liefst iets met glas.

 

Iedereen die nog nooit heeft gedampt, ren nu naar de dichtstbijzijnde shop, vriend of forumgenoot waar er in staat en try it out!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer ik Miramar maar hoewel Baekie niet al te ver woont komt het er maar niet van, bovendien moeten we nog eerst eens op neutraal terrein onder het waakzame oog van den Bart de vredespijp paffen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede voornemens Sniper78. Ben zelf opzoek naar een tweedehands vaporizer, iets van glas. Als iemand nog iets weet tweedehands,.PM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...