Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest snah

Wat is de sterkste wiet

Recommended Posts

Guest elmanito

Nou, een reefertje was meer dan genoeg :P

 

Fotootje

 

gallery_11399_6773_862761.jpg

Edited by elmanito

Share this post


Link to post
Share on other sites

de sterkste wiet, ik heb een keer gevochten met een Afghaan, Colombiaan en Afrikaan maar die waren van suiker tijdens een regenbui.

 

Die Denen dat zijn bikkels!

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ongetwijfeld is de echte A5 Haze één van de sterkste wietsoorten ooit.

Killer wietje die de meest ervaren stoner na 1 hijs naar het volgende sterrenstelsel schiet.

Trippen met een twist komt in de buurt.

Jammer genoeg verdwenen.

 

doet me denken aan de haze van samhowdee...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de jaren 80 trippend op de Columbia gold. Goud geel bagger vet wietje, hier en daar een zaadje natuurlijk geperst in blokken. Eerst (voor de verkoop) op en los stomen om der volume terug te krijgen .bijkomend voordeel is het gewicht ;) In het stoom water glaasje cognac dat gaf een aparte smell aan het geheel. Heb daar goudgeld mee verdiend :whistle:

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat het nou was weet ik nog steeds niet ze noemden het feestwiet sterker als dat heb ik nooit meer gevonden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook in de jaren 80. Wiet uit Cambodja. Liep je de hele avond te trippen op een klein stikkie.

 

Gelijkwaardig aan goeie thai sticks jammie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kabouter(tjes?) wiet van huisdealer/CS Emmeloord ergens half jaren '90.

Trippen op die wiet, echt kaboutertjes gezien toen.

Nooit achter gekomen wat het nu was, wel dat het gewoon wiet was en niet gelaced.

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk da iedereen zij mening heeft... ik doe het ni voor de beste of de sterkste maar om de afwisseling vroeger heel veel pesi gezet altijd blij van en dan ineens iets anders gezet de wereld ging open voor mijn met fruit spirit tweede soort in mijn leven da ik kweekte en da was lekkere smaak tegenwoordig is er ook zoveel keus :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker man die sterke wiet... hele avond naar de klote op een bank zitten en geen woord meer met elkaar wisselen....

 

Nee doe mij maar een lekker sociaal en actief wietje, iets kan ook sterk zijn op andere vlakken als totaal naar de klote zijn.

 

Een echte haze is hardstikke sterk maar zorgt wel voor een effect waarbij je nog wat kan gaan doen.

Edited by The-Predator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkste gerookte wiet: Amnesia Haze.

Gekweekte wiet: Citroen super Haze, echt heftig, ook grote planten met een mega opbrengst.

Bij nader zien van de foto van Hindu Kush, echter nooit gerookt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat lekker is, is voor iedereen verschillend, ik ben meer iemand van de high wietjes. White widow vind ik dus helemaal niets, bijvoorbeeld.

De meest sterke wiet wat ik ooit bij de groenteboer heb gekocht was over rijpe Sage. 1 klein buin klontje, ruikt naar hasj, proeft als hasj, high als hasj en duurde een kwart dag. Geniaal.

 

De sterkste wiet van mezelf is Special Kush #1, 1 van de planten was al veel te vroeg aan het bloeien, en omdat deze toch al niet groot werd heb ik hem lekker laten staan tot de rest uit bloeide. De grote bladeren waren er al afgevallen, de takken werden al geel, maar oh wat waren die kleine topjes toch bruin en fijn.. Raar dat de high/stoned zo anders kan zijn als dezelfde plant die er naast staat, maar hij later is uitgebloeid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkste soortjes die ik gerookt heb zijn:Hindu kush

gallery_29253_16177_704957.jpg

 

En nog een kali mist kruising(genaamd super amnesia)

 

Hoi Amecheesia,

De foto, welke soort is deze, de Hindu of van de Super Amnesia?

Die zou ik graag eens willen kweken, weet je misschien ook bij welke zaadboer deze kan leveren?

Gr.Tucco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkste soortje... ondanks dat niet alles aan de genetica ligt, maar ook aan de grower, phenotype, omstandigheden etcetera

Enkele heel sterke/potente soortjes : g13 haze, hawaiian snow, amnesia haze, og kush.

Grtz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb 1x "light of jah" gerookt in noorwegen, dat is mijn nr1 kwa sterkte. Helaas een erg lange bloeier en duur kwa zaad. Maar ligt ook veel aan de manier van kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vd week popeyekush gerookt. Beresterke wiet, ik was na 3 halen zo stoned dat ze me naar huis heeft gedragen..:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm ooit via een Poolse kweker wat gekregen, dit was iets te heftig je kreeg gewoon visuals van deze wiet een beetje roze gloed en je kon nie meer lopen .

Helaas maar 3x kunnen roken en die pool kon er niet meer aankomen wat voor extra's erin zat? Zou het nie weten xd

 

Dus als sterkste wiet van de soort die jk ken

 

Brain damage x Frostwreck. 27 of 28% thc

Hawaiian snow ook iets van 25% +

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze vraag is vaker gesteld

heb em ook minstens een keer beantwoord in een topic

min antwoord zal wel ongeveer hetzelfde zijn-

alvast dus mijn excuses aan diegenen die vinden dat ik mezelf herhaal

 

 

had ruim tien jaar geleden een indica hashplant die gemeten was op 23.5% thc

die klapte mooi

 

afgelopen lente bij ejb (forumlid) een hindu kush geproefd, die was in effect sterker dan die hashplant.

 

voor het eerst dat ik eraan twijfelde of ik na een joint wel kon autorijden, zo knetterend heftig

 

het is een samenspel van inhoudsstoffen die de kracht belaen.

Thc is niet de enige stof in cannabis die het effect bepaalt

dus uitsluitend thc % vermelden is niet compleet

helaas is het onderzoek naar inhoudsstoffen nog niet volledig afgerond; er is een stapeltje stoffen dat nog niet eens qua werking wordt begrepen , laat staan dat van de huidige inhoudsstoffen een compleet beeld is wat ze in relatie met elkaar bijdragen aan het effect.

 

Elke kruising kan om die reden de magische superplant zijn waar je naar op zoek was.Je maakt de kansen wel groter als je met ouders werkt die pittig effect hebben...al heb ik ergens gelezen dat een beroemde breeder helemaal ondersteboven was van een plantje met maar 7% thc .Dankzij een samenspel met sommige inhoudsstoffen werken die 7% thc soms als 40%.

Thcv is bijvoordbeeld een stof die tot hallucinerend effect kan leiden...dus voordat je het als broodje aap bestempelt...denk je maar eens in hoe leip een paar procent thc kan voelen als er een turbo effect achter verstopt zit.....

(thcv kan je onder andere vinden in pakistaanse landrassen en durban poison)

Edited by MeneerJansen
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

kwa indica waarschijnlijk hundi kush (wat hierboven genoemd word)

en kwa sativa waarschijnlijk hoa bac (vietnamese mindfuck) wat meneer jansen zegt idd met thcv

het lijkt mij onwaarschijnlijk in pakistaanse landrassen (indica's toch? ) maar veelal in vietnamese laosse (spel ik het goed), mexicaanse

panamese colombiaanse, afrikaanse (losotho, kilimanjaro, swazi red/gold, malawi, congo en ruinion) ook rassen uit nieuw zeeland

kwa durban poison, die ik zelf heb gekweekt vind ik niet echt halicunerend (was in 6 weken afgebloeid buiten)

wel up high

denk dat er een groot verschil zit tussen die van dutch passion en iets dat je in zuid afrika zelf zou krijgen/kopen/kweken ook

grtz

ik vermoed ook in nepales rassen, had ik laats een cakje van gebakken en toen tripte ik echt

hoorde kinderen lachen, alles tintelde heeeel hard, beelden verdraaiden, kon ook moeilijk lopen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoor ik Vietnam!!!!! yeah!!!! i am in.

 

De Lieu Hanh waren niet zo sterk wel vet tripie wat sterker was dan wat ik gewent ben.

Lieu Hanh (Vietnamese black X Neville's Haze)

 

#1

gallery_40416_16760_154097.jpg

 

#1 & #2

gallery_40416_16760_172843.jpg

 

#2

gallery_40416_16760_4974.jpg

gallery_40416_16760_179064.jpg

 

 

Hier nog steeds de SFA x LAD het sterkste valt hier gewoon niet te verslaan.

 

Kuro-neko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice foxtail :D

willie nelson lijkt mij ook ziekelijke stuff

een nepalese gekruist met vietnamese black

Share this post


Link to post
Share on other sites

ho ho .. ik zei dat het IN die soorten zit

het is niet dat elke plant uit die regios/populaties doet hallucineren

 

heb onderling groot verschil ervaren met pakistaanse planten

 

durban bevat niet veel thc , maar klapt behoorlijk soms... door die thcv

 

als je THCV isoleert , of een toevallige freakplant hebt zalje er hard van de kaart van gaan

 

 

de meest trippy wiet waar ik ooit van gelezen heb is de Zamaldica

die kan je googlen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ho ho .. ik zei dat het IN die soorten zit

het is niet dat elke plant uit die regios/populaties doet hallucineren

 

heb onderling groot verschil ervaren met pakistaanse planten

 

durban bevat niet veel thc , maar klapt behoorlijk soms... door die thcv

 

als je THCV isoleert , of een toevallige freakplant hebt zalje er hard van de kaart van gaan

 

 

de meest trippy wiet waar ik ooit van gelezen heb is de Zamaldica

die kan je googlen

als het indicas betreft zal daar minder thcv inzitten lijkt me ;)

ja van ace seeds, komt door deel zamal reunion dat er doorheen zit

moet je voor de lol eens het smoke report van golden tiger lezen :lol: (die zit ook in zamaldelica dacht ik)

The high is a bit of a creeper. A way down the pinny and you start to feel her coming on. At first, its a very intense rush but after a while this settles to an intense up high which subsequently reverts to a good solid stonning to both head and body and you can easily feel pistil-whipped and disorientated from downing a fatty with a friend. The "up" end of the high is also quite complex with a lot of psychadelic and euphoric substance to it, so it's not a clear buzz but not what I'd call a muddy high either...it's too intensely high to be muddy and too complex to be clear. There's an intense interaction going on between the psychadelic, the sens of euphoria and psychic consciousness while the high is still in its upper register, howevThe high is a bit of a creeper. A way down the pinny and you start to feel her coming on. At first, its a very intense rush but after a while this settles to an intense up high which subsequently reverts to a good solid stonning to both head and body and you can easily feel pistil-whipped and disorientated from downing a fatty with a friend. The "up" end of the high is also quite complex with a lot of psychadelic and euphoric substance to it, so it's not a clear buzz but not what I'd call a muddy high either...it's too intensely high to be muddy and too complex to be clear. There's an intense interaction going on between the psychadelic, the sens of euphoria and psychic consciousness while the high is still in its upper register, however...

 

a burnout effect is quite noticabs you are coming down off it and that can be quite protracted. I feel totally wasted after smoking this stuff for a while and next morning hangovers are quite the norm. One of my biggest problems with smoking this strain is that I find it really hard not to keep falling asleep once I've come down from intensity of the initial high but this could be circumstantial due to a bit of nervous tension and lack of sleep on my part. One of the nearest experiences I've had to a heroin experience in that it takes you rocketing up so intensely high and then brings you down with this heavy gravity effect while the high is a burnout effect is quite noticable as you are coming down off it and that can be quite protracted. I feel totally wasted after smoking this stuff for a while and next morning hangovers are quite the norm. One of my biggest problems with smoking this strain is that I find it really hard not to keep falling asleep once I've come down from intensity of the initial high but this could be circumstantial due to a bit of nervous tension and lack of sleep on my part. One of the nearest experiences I've had to a heroin experience in that it takes you rocketing up so intensely high and then brings you down with this heavy gravity effect while the high is still going forward...you could be forgiven for thinking this had heavy indica influences in it

The high is a bit of a creeper. A way down the pinny and you start to feel her coming on. At first, its a very intense rush but after a while this settles to an intense up high which subsequently reverts to a good solid stonning to both head and body and you can easily feel pistil-whipped and disorientated from downing a fatty with a friend. The "up" end of the high is also quite complex with a lot of psychadelic and euphoric substance to it, so it's not a clear buzz but not what I'd call a muddy high either...it's too intensely high to be muddy and too complex to be clear. There's an intense interaction going on between the psychadelic, the sens of euphoria and psychic consciousness while the high is still in its upper register, however...

 

a burnout effect is quite noticable as you are coming down off it and that can be quite protracted. I feel totally wasted after smoking this stuff for a while and next morning hangovers are quite the norm. One of my biggest problems with smoking this strain is that I find it really hard not to keep falling asleep once I've come down from intensity of the initial high but this could be circumstantial due to a bit of nervous tension and lack of sleep on my part. One of the nearest experiences I've had to a heroin experience in that it takes you rocketing up so intensely high and then brings you down with this heavy gravity effect while the high is still going forward...you could be forgiven for thinking this had heavy indica influences in it

 

oftewel keihard spacen

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje warrig gecopy paste ( het is eigenlijk maar een klein stukje text als je goed leest ) maar extreem mooi beschreven.

 

Klinkt ook als iets om te doen in plaats van bruin , om alleen al de intensiteit ervan te ervaren zonder gevaarlijk bezig te zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een quote van D77

Nu moet die op de lijst ... hitting Zamaldica at ace order button.

Hi all heres some pics i managed to salvage of Zamadelica by ACE Seeds.They are at mid week of 8 i took this girl to 14 weeks and had a serious harvest she measured out at 1.2m x 1.2m.Very trippy buzz especially if you ate the oil on toast .I will try to find more of her as with all ACE sativas they are top notch.Most was lost on TSD sorry.

 

Ander mans foto link ik niet dan maar een quote :) .

 

Kuro-neko

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje warrig gecopy paste ( het is eigenlijk maar een klein stukje text als je goed leest ) maar extreem mooi beschreven.

 

Klinkt ook als iets om te doen in plaats van bruin , om alleen al de intensiteit ervan te ervaren zonder gevaarlijk bezig te zijn...

PRECIES

zoiets geld ook voor de destroyer

die overigens in 1,5 dag ontkiemd en zn blaadjes liet zien ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...