Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
belgum

Dag beste kweekprofessoren!

Recommended Posts

Hoi, ik ben sinds kort begonnen met een kweekje in een tent om mezelf te voorzien van mijn vitamines. Ik heb mezelf voorgenomen om niemand hierover in te lichten, het nadeel is dat je natuurlijk met niemand er kunt over praten... Ik heb geen enkele ervaring met communicatie via een forum, maar het lijkt me alvast de moeite om het te proberen. Ik denk dat hier "the place to be" is om ervaringen uit te wisselen. Ik hoop dat ik niet te veel fouten maak en geen zaken verkeerd post.

Het is nu mijn tweede kweek die bijna op zijn einde loopt... Het liep niet zo vlot als ik had verwacht, ik kweek uit zaad, bij mijn eerste kweekje zat er een tweeslachtige plant tussen die aardig wat van mijn opbrengst heeft omgezet in zaad. Zaad heb ik genoeg voor de komende jaren, alhoewel ik niet weet of dit nu wel goed zaad is... Bij mijn kweekje dat nu op zijn einde loopt heb ik enkele dagen geleden wat zwarte puntjes ontdekt die al wat bladeren hebben uitgekozen om op te smullen. Ik bespreek deze zaken wel verder in de gepaste hoofdstukken. Ik kijk er naar uit om te leren van jullie... en misschien hebben jullie ook wel nog iets aan mij na een tijdje!

Groetjes Belgum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey

Alvast veel plezier.

Je plant kan herma(tweeslachtig) worden door stress. Hoe kwam je aan dit zaad?

De zaden die je nu hebt geoogst hebben de herma-eigenschap geërfd van hun ladypapa.

Je kan deze in mei buiten zetten voor hasj..

Veel lezen en als je vragen hebt horen we het wel *.*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...