Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
lostchild

Amnesia x G13

Recommended Posts

Dat heb ik al mogen ervaren, wel wat tricky met voorbemeste grond maar ook daar kom ik nog wel uit.

 

1e keer met deze soort, ook niet veel met Amnees bezig geweest dus beter maar even nagaan ipv te vernaggelen.

 

Wat ik me nu afvraag na ongeveer 3 wk 20/4 op pieterpotjes is of ik genoeg ga hebben aan zeg 1mtr hoogte als ik ze over een

week of 2 op 12/12 ga zetten? Ze staan nu onder 110W TL en zijn bij internode 7-9.

Ben bang dat als ik ze op een 6.5ltr pot zet ze me de 160 hoge tent uitknallen ook al is het t5 wat erboven komt te hangenwacko.gif

 

Of kan ik beter wachten tot geslacht bekend, op stekken trekken zo snel mogelijk gaan richten en die dan in de tent omdat ik met zaalingen nu al zolang voor groei en met stekken een mooi uniform veldje zal krijgen?

 

Kan iemand die al langer met soortje werkt (PH?) mij beetje adviseren?

Ze staan nu in een DP90 samen met s5 mamma en niet in de weg, op 15x15 potjes kunnen ze niet zo heel snel maar toch.. per dag een node erbij inmiddels.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnesia x G13 van Esko is de Soma Amnees met een volle G13(labs) haze gekruist.

 

Heel wat anders dan die andere die de ronde gaat.. de G13 x Amnesia (voorzover ik begrepen heb).

 

G13 ken ik al heel lang (oldskool) Soma ook, die 2 gemengd en beide strain in 1 en ook nog de 1e keer met dit type soortjes..

 

als je dit dan ziet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat de kans klein is dat je de echte g13 te pakken hebt gehad, er is zo veel wat er naar vernoemd word maar het niet is...

zou zelfs kunnen dat het hele soortje niet echt bestaat maar een mooie marketing zet is geweest..

 

want was is de echte achtergrond genetica van de g13 volgens jou ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je van elk soortje de exacte achtergrond moet gaan achterhalen ben je nog wel even zoet.

 

Ziet er zeker goed uit, ben bang dat je ruimte tekort gaat komen want allebei de soortjes zijn strekkers.

3 weken voorgroeien is wel deftig met haze en haze kruisingen.

 

Hoe hoog zijn ze? Aangeven hoeveel internodes ze hebben geeft nog geen hoogte aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

G13 labs en dan bepaalde 'cuts' (pheno's)

was op Overgrow al legende (en ook mensen die erbij betrokken waren waren daar actief), mooie kweekies gezien :)

 

zaden zijn uit stal van esko.. weet niet of je eskobars werk in twijfel wilt trekken?

 

@ cannabiss

wat ik dus ook al dacht.. lamp nu iets hoger en ze gaan als een dolle tussen de internodes.

ze zijn nu 15-20 cm, wel redelijk bonsai gelukkig, grootste 3 gisteren een supercropje gegeven om beetje gelijk te houden.

grootste lijken me geen mannetjes overigens, aprt en altijd kwl nieuw soortje, wat gaan ze doen ;)

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha omtrent de g13 trek ik iedereen in twijfel, dus ook esko zonder problemen.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) wij begrijpen elkaar

 

jammer dat je Overgrow niet mee hebt kunnen maken :)

BlazeOneUp! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was ook ''actief'' op opengrow.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

opengrow is geen overgrow, dat komt echt nooit meer terug zo'n community :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal mee eens, overgrow was onovertroffen.

 

 

ik geloof dat op het sensi forum ene MartiniGr met "Agnesia"(g13x amnesia) bezig was met zaden van ene Piefke, en dat is een vrij actieve grow-belg.

 

die had dus ook amnesia en g13 in elkaar gevlochten

Het resultaat is loeisterk spul ( eigenlijk net te sterk)

 

ik zou ze gewoon zsm toppen int vervolg ( 3de node)

in dit geval : "plat verpotten". De plant zo plat mogelijk planten , en het uiteinde vastzetten met 1 a 2 bamboestokjes.

Dan komt binnen paar dagen de hele plant gelijk op = optimale spreiding , minimaal hoogteverlies, zonder groeivertraging

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar komt de clone vandaan ? :)

 

Ik ken er 3 mensen die in bezit zijn van de real .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen clone, zaden van esko en het is niet de G13xAmnesia, dat is (voorzover ik weet) de G13 indica gekruist met een Amnees (weet niet of dat Soma's was moet ik nagaan)

ik was ook al heel evrbaasd dat ik ze in de schoot geworpen kreeg, ik weet ook niet beter clone only the real thing maar dit zouden ze toch moeten zijn, doe ook een bestuiving trouwens want veel heb ik er niet, met een week 0f 12 weten we vast meer over hoe of wat nu met deze genetica, weet nog niet of ik verslag ga doen van misschien wel handig/verstandig om weer eens te doen al moeten de HPS mannen dan wel naar de micro hoek met die t5 tent die als 1e vrij komt ;)

 

@mnr J

zeg nou gewoon LST joh :)

toppen 3e node?

ammenooitniet, vanaf 6e cropje hier en daar en pas na voorbloei mogelijk een fim, toppen is echt een zonde hier ga meest potente niet weggooien :)

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) wees er maar zuinig op, zoiets loop je niet elke dag tegenaan (net zoals een s5) Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites
geen clone, zaden van esko en het is niet de G13xAmnesia, dat is (voorzover ik weet) de G13 indica gekruist met een Amnees (weet niet of dat Soma's was moet ik nagaan)

ik was ook al heel evrbaasd dat ik ze in de schoot geworpen kreeg, ik weet ook niet beter clone only the real thing maar dit zouden ze toch moeten zijn, doe ook een bestuiving trouwens want veel heb ik er niet, met een week 0f 12 weten we vast meer over hoe of wat nu met deze genetica, weet nog niet of ik verslag ga doen van misschien wel handig/verstandig om weer eens te doen al moeten de HPS mannen dan wel naar de micro hoek met die t5 tent die als 1e vrij komt :)

 

@mnr J

zeg nou gewoon LST joh :lol:

toppen 3e node?

ammenooitniet, vanaf 6e cropje hier en daar en pas na voorbloei mogelijk een fim, toppen is echt een zonde hier ga meest potente niet weggooien :)

 

Jup dat was waar ik op doelde, de g13 indica amnees... Overal te krijgen maar niet mijn ding.

 

Van amnesia word ik al redelijk down maar nog te handelen. Als er dan ook nog is een g13 indica bij zit word dat helemaal een gesjeesd gebeuren.

 

In mijn ogen worden de bekende soortjes gewoon commercieel gemaakt, dat wil zeggen korter en meer opbrengend.

Niet mijn ding dus.

 

Op een meeting heb ik ooit een keer die clone die podhead noemt gezien en aan geroken maar niet geblowd. Daar was ik al te ver van de kaart voor en moest nog rijden.

Volgende keer ofzo maar een paar halen van nemen.

 

;)

Edited by The-Predator

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat ik niet naar meetings kan.

 

serieuze genetica voor de liefhebbers, geef je deze shite aan een Nees rokert uit de GS die 'alles wel kan hebben' dan gaat ie helemaal van ze padje en lopen lullen dat je gelaced hebt enzo :)

 

Echte C99 en Bubblegum die op Overgrow rondgingen.. gaan daar ook clone only's van rond hier in selecte kring?

C99 was da bomb bij iemand die terminaal was (maagwandverklevingen en nog wat), god ik baal nog steeds als een stekker dat ineens de stekker er toen uit was bij Overgrow, alles communiceren via forum of PB en dat was in 1x foetsie en Marc nog jaren achter de tralies ook ;)

Het was echt een apart gebeuren bij elkaar en heel anders dan hoe we op WF elkaar soms benaderen.

 

Veel van die soorten hebben een zeer goede ratio aan werkzame stoffen voor medicinale gebruikers maar er is niet aan te komen behalve nep of gekruist met wat anders en niet volle potentie.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, laat ik me er ook tegenaan bemoeien :)

ik heb gamnesia 13 staan momenteel

geen idee waar ik de clone vandaan heb, voor een jaartje of 2 denk ik nu,

 

Een minder goeie opbrenger, lijkt wat op een kush opbouw,

maar harde bloemen, beetje anijsachtige smaak. geur een beetje cheesy.

tja t is ook wel weer een tijdje gelee dat ik haar bloeide.

 

Maar ik weet wel dat er een paar ( medi) gebruikers knap overdondert door werden

geloof dat zodd er ook wel zot van werd.

 

ben benieuwd uit welke hoek deze komt,

maar ernstig lekker? for sure!!

 

ZemOp,.

goeie kweek gewenst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@miami

Amnesia gaat nog maar super silver haze is me toch echt veel te cerebraal naast dat ik me het kleplazurus paf omdat ik gewend ben aan indica/hydbrides.

Neville's had je anders ergens ook wel bij me voorbij zien komen, ben niet bang voor een uitdaging ansich..

Happy 'verrot' wordt het dan, leuke spontane plannen in je kop en vervolgens willen doen maar je was ff de muur vergeten :) :) :lol:

 

@ weetje

volgens mij komt de gamnesia uit de UK, heb zelf nooit gehad maar is wat ik ervan opgepikt heb en icoontje onderop seedsfinder is mixed US/UK ;)

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze kruisng is wel degelijk legit!

 

Soma's cupwinner Amnesia gekruist met de G13 Haze man, volgens e$kob@r is de 9,5-10 weken pheno de dame om te behouden. Hij heeft beide clones van Soma gekregen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal het in de gaten houden, dat van die 9.5-10wk, zou mooi samengaan met de s5 die ook 9.5wk max kan staan.

 

Dametjes (en vermoedt 2 heren) gaan als een speer nu onder 220W PLL in een DP90.

Wel nog steeds leercurve met voeding, mogelijk dat ik met deze in voorbemeste aarde wegkom, apart :D

Paar druppies BAC en tekenen genoeg in blad dus eten krijgen ze voorlopig echt niet meer.

 

Komende week gaan ze even onder 432W t5 blauw, eens kijken hoeveel stekken ik voor rondje eraf kan halen op bigblocks en daarna zet ik ze dan gezelli samen in een dr60 onder 250W, mogen ze elkaar bezwangeren.

 

Foto's neem ik gedurende traject, komt als ik topic maak (hoogstwaarschijnlijk wel) voorbij :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn om na 67 dagen 12/12.

Totaal 3 pheno's gehad waarvan 1 met vage 'ziekte' in blad, jammer want was qua topopbouw wel de mooiste.

 

Eea iets eerder omgehaald omdat ik ff geen apart droogkastje heb (witte 110mm flens haden ze altijd bij de bouwmarkt, nu ineens nergens meer) en vanwege wat probleempjes gedurende de kweek en nog een week langer laten staan, zou mogelijk vrind Jan Rot misschien langs komen waar ik na al die tijd niet op zit te wachten met bijna lege weckpotten.

Wat verdachte blaadjes in top die nu nog niks ernstigs waren behalve verkleurd maar dat wel zouden gaan doen kunnen als je begrijpt wat ik bedoel.

 

Heb 1 pheno ertussen zitten die alles heeft wat ik wil qua voeding, groei & bloei maar eindprodukt is nog niet getest dus nog ff wachten of het haar is, zou mooi zijn want die is met 9wk al klaar (kan ze altijd samen met de s5 staan) en heeft mooie topvorming en open structuur waar de andere 2 veel meer blad aanmaken en de topvorming veel meer haze is.

 

apart topic komt er verder niet wel nog wat foto's van het eindprodukt en een persoonlijke 'impressie', zoals het nu al meurt bij de minste beroering belooft in ieder geval heel wat.

 

Straks wel weer eens een verslag van 4x 1 pheno AMG en 4x s5 op bigblocks, of dat onder t5 wordt ben ik nog niet over uit, wil armatuur aanpassen en aangezien het in de 120L met 600W IR goed gaat en ik er daar nog 1 van heb zou het zomaar kunnen dat omdat ook er weer een nieuwe filter (AMG en s5 doen zware aanslag op) in da house is.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...