Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
thijsplantje12

guerilla 2014

Recommended Posts

Hallo mensen :lol:

 

Dit word mijn 2e verslag en ik ben er redelijk vroeg bij.

ik hoop dat ik dit verslag beter kan afronden dan de vorige.

 

als volgt:

Soortjes, 10 bubble gum autoflower en 10 super skunk autoflower

ik heb een hele hoop zaden uit me royal dane planten kunnen halen die ik deze ronde weer ga zetten.

 

ik ga als volg te werk:

ik begin nu een beetje te kijken naar mooie spots, en een mooie voor groei spot.

als de winter een beetje voorbij is begin ik met de spots ik ga weer een akker gebruiken. maar ik weet niet goed wat je nu het beste kan doen met de grond verbeteren met autoflowers ?

ik begin met een akker daarna grond verbeten en gaas erom. ik doe de eerste 20 autoflowers op 2 spots van elk 10 stuks en de royal dane ook op 2 spots .

als de 20 autoflowers klaar zijn wil ik misschien nog een 2e ronde doen maar dat zien jullie dan wel :D

 

veel zeggen dat je het beste kan doen met npk korrels is dat waar?

ik hoor het wel van jullie wat ik het beste kan doen :)

 

ik weet het ik ben niet goed om dit zo duidelijk mogenlijk te zeggen maar nu weten jullie een beetje wat mijn plan is voor volgend seizoen ;)

mijn grote fout van vorig jaar is dat teveel mensen het wisten en al me hooftoppen zijn geript :S dit jaar zeg ik het tegen niemand

 

meer informatie komt nog

 

greets plantje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het echt tegen niemand wilt zeggen moet je geen verslagje plaatsen, ik verbaas me er elk jaar weer over hoe er informatie word prijs gegeven zonder dat de topicstarter er stil bij staat. De meeste hebben dit niet eens in de gaten het gaat altijd in de vorm van foto's met de meest uitbundige beschrijving waar het is en hoe het eruit ziet op de stukken die niet op de foto staan, wat je krijgt is een visuele plattegrond naar je spot. Herkenbare objecten op de achtergrond van foto's zoals huizen, duinen, waterplassen, bepaalde soort vegetatie en dat soort gevoelige informatie zullen veel mensen direct herkennen.

Vaak bladeren ze dan even terug naar je welkomstbericht toen je jezelf aanmeldden op dit forum en natuurlijk verteld hebt waar je ongeveer vandaan kwam. Kortom, je denkt dat je spot onvindbaar is maar de werkelijkheid leert dat pissen moeilijker is.

 

Dat gezegd hebbende..

 

Je grond dient altijd voorzien te zijn van voldoende voeding, outdoor gebruik je dus organische meststoffen. Je kunt voor vloeibaar kiezen als ook daadwerkelijk je watergift het enige water is dat ze krijgen met bijvoorbeeld een dakje waar dus geen regen bij kan.

NPK-korrels kun je goed nemen, ik gebruik persoonlijk Fertisol kippemest, en in sommige gevallen ook wel eens de groentemest van DCM.

Ik heb ook goede verhalen gehoord over koemest korrels en een maatje van mij heeft er goed op gedraaid. Weet wel met welke soort grond je te maken hebt op je spot, en zorg natuurlijk voor zoveel mogelijk zon.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

okee thanks ja ik wil wel verslagje maken vind ik kzelf ook wel leuk ik probeer fotos te maken van de planten en zo min mogen lijk natuur er achter.

ik denk dat ik npk korrels ga gebruiken want ik doe 2 rondes dus is zeker wel nodig ;) ik begin nu nog niet aan de spots omdat het in de winter kaal word kun je alles zien ;s

 

dit jaar waren de royal danes mislukt nou ja te vroeg moeten oogsten door rippers ik hoop dat het volgend jaar beter afloopt:) (nieuwe spots nieuwe kansen)

ik ga voor de royal dane plantgaten gebruiken en bij de autoflowers akkers, bij akkers hoef je niet veel tedoen dan bemeste maar wat kan ik het beste doen bij plantgaten ? 50x50x50 dan vol gooien met potgrond??

 

ik hoor de beste informatie wel ;P

de fotos van de spots komen in de winter een keer ik wil nu genoeg informatie weten voor dat ik begin :)

 

greetz;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk eens in het topic van dame blanche rip, grond opwaarderen, tis een schat aan informatie.

Hou er rekening mee dat het ff duurt eer de kippenmestkorrels beginnen te werken.

Het beste bestrooi je je stukje grond en dan omspitten en enkele maanden w8en.

Voor grote lappen grond kan je zoals ik doen, en gewoon gul bestrooien en de regen zn werk laten doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaa maar kippenmest werkt pas naar paar maanden maar dat betekent dat ik nu moet beginnen met maken en dan kippenmest moet doen anders werkt het niet

maar het punt is als ik nu ga beginnen en de winter is er de bomen zijn kaal en de jagers beginnen weer en ze zien een verdachte kale plek ja dan ben ik de lul

 

dus denk dat ik beter een menier kan bedenken want niet maanden duurt voordat het ingewerkt is

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Royal dane, autoflowers? Heb je vorig jaar wel in andere topic's als je eigen gelezen? Dan had je gelezen dat Royal dane bij iedereen fluffie bende was en autos bijna allemaal zijn weggerot op guerilla.

 

Dat kippemest niet snel werkt is ook onzin, zie maar bij mij in de tuin in mijn topic. In mei opgewaardeerd en nog bomen van boven de 2 meter groot en breed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, de mest brengt je bodem direct op peil, het is niet zo dat de bodem eerst uit de winterslaap moet komen :)

 

Het is wel iets beter om er eerder mee te beginnen dan heb je er het meeste profijt van, maar de korrels hebben een trage afgifte dus de gehele kweek ben je voorzien van voldoende mest in je bodem als je het goed hebt gedaan.

 

Ik heb ook wel eens gelezen dat ze NPK korrels strooien als de bloei erin komt, hier heb ik geen ervaring mee.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Royal dane, autoflowers? Heb je vorig jaar wel in andere topic's als je eigen gelezen? Dan had je gelezen dat Royal dane bij iedereen fluffie bende was en autos bijna allemaal zijn weggerot op guerilla.

 

Dat kippemest niet snel werkt is ook onzin, zie maar bij mij in de tuin in mijn topic. In mei opgewaardeerd en nog bomen van boven de 2 meter groot en breed.

 

tja je hebt eigenlijk wel gelijk je haalt er niet iets mooi van af maar welk soortje is dan nog beetje goed voor buiten en snel klaar??

ik heb vorig jaar ook akkertje met autoflowers gedaan ging prima en kwam heerlijke wiet vanaf dus daar kan ik niet veel van zeggen

 

ik hoor wel welk soortje goed is voor buiten (geen autoflower)

 

greetz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoflowers gaan zeker wel alleen je moet vroeg oogsten, bij de eerste tekenen van rot moet je gelijk je veldje oogsten anders ben je te laat.

Dit jaar ook autoflowers gehad, autohaze en ging prachtig.

 

Goede ervaring met heribei, alleen veel paars en dat is een commercieel nadeel hier in de regio. Verder de Wild super 07 x Danish Gold.

Verwijzing naar de foto's van pietje, prachtig soortje en de wiet is goed plakkerig en ruikt lekker.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier een foto van je royal dane op zich waren ze best mooi maarja later bleek er niet veel aan tezitten :)

gallery_36906_15437_1474.jpg

 

het zijn wel super mooie planten

maar de plant gaf aan dat die helemaal rijp was ze leken echt dood maar blijkbaar waren ze nog langer niet klaar

zo blijkt het ma ik moet nog veel leren ;)

kan dat zijn dat ze voeding terkort kwamen ??

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Aan het einde worden ze altijd geel ,maar wel langzaam ,als je goede grondmest gebruikt hoef je nergens bang voor te zijn .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee klopt ik wist dat het geel werd maar zo vroeg al ? maarja

ik lees nog wel beetje rond over grond verbeteren :)

 

alleeen ik wil nog weten welke soortjes ik kan gebruiken ?

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ze geel worden wil niet zeggen dat ze klaar zijn? Heb je de weken bloei niet bijgehouden? Ik heb wel eens gelezen dat royal dane ook een iets latere pheno kan hebben, of die ook iets langer bloeid weet ik niet. Stabiel is de soort niet echt, maar dat weten we van de Denen.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaa inderdaad ik heb de weken niet echt bij gehouden ik wist niet dat het moest maarja volgende keer doe ik het wel en ik weet ook dat ik geen denen meer ga gebruiken

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

De plannen zijn verandert de 20 autoflowers blijven wel gewoon, alleen geen royal dane dit jaar meer heb teveel verhalen gehoord dat het niet zo fijn soort je is en ben er ook achter gekomen dit jaar.

Ik wil nu danish gold en maf gaan zetten ik heb nog geen idee hoeveel, maar sws genoeg maar ja hoe meer planten hoe meer spots je moet hebben dus word veel zoeken.:)

Ik begin morgen met een voor groei hok te maken heb al een me nier alleen hopen dat het ook werkt.

 

als het morgen afkomt komen de eerste fotos er aan ;)

 

greetz;)

Edited by thijsplantje12

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hoeft de weken niet bij te houden hoor, net als dat je niet op de snelheid hoeft te letten als je autorijd maar met een beetje pech komt er alleen maar ellend van als je je zaakjes niet op orde stelt.

 

Daarom is het altijd wel fijn om te weten met welk soortje je werkt dan kan je een beetje uitgaan van de verwachtingen. Van de bekende Denen is het duidelijk dat ze vroeg bloeien maar daar heb je ook alles mee gehad.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt helemaal gelijk man.

Ik zoek gewoon deze winter rustig paar spots en ik ga rustig aan het werk.:)

 

ik heb inderdaad niks meer met royal dane ben nu bezig met ander soortje.

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
De plannen zijn verandert de 20 autoflowers blijven wel gewoon, alleen geen royal dane dit jaar meer heb teveel verhalen gehoord dat het niet zo fijn soort je is en ben er ook achter gekomen dit jaar.

Ik wil nu danish gold en maf gaan zetten ik heb nog geen idee hoeveel, maar sws genoeg maar ja hoe meer planten hoe meer spots je moet hebben dus word veel zoeken.:D

Ik begin morgen met een voor groei hok te maken heb al een me nier alleen hopen dat het ook werkt.

 

als het morgen afkomt komen de eerste fotos er aan :rofl

 

greetz;)

 

Oke dan, lekker bezig. Ik ga je volgen; kan je laten weten wanneer je weet welke relatief vroegbloeiende soort je gaat planten en waarom je voor deze gekozen hebt? Ik ben zelf ook nog opzoek naar een stuk of 25 vroeg bloeiers, heb momenteel alleen reguliere laatbloeiers en auto bloeiers in mijn assortiment, wel topzaden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De plannen zijn verandert de 20 autoflowers blijven wel gewoon, alleen geen royal dane dit jaar meer heb teveel verhalen gehoord dat het niet zo fijn soort je is en ben er ook achter gekomen dit jaar.

Ik wil nu danish gold en maf gaan zetten ik heb nog geen idee hoeveel, maar sws genoeg maar ja hoe meer planten hoe meer spots je moet hebben dus word veel zoeken.:D

Ik begin morgen met een voor groei hok te maken heb al een me nier alleen hopen dat het ook werkt.

 

als het morgen afkomt komen de eerste fotos er aan :rofl

 

greetz;)

 

Oke dan, lekker bezig. Ik ga je volgen; kan je laten weten wanneer je weet welke relatief vroegbloeiende soort je gaat planten en waarom je voor deze gekozen hebt? Ik ben zelf ook nog opzoek naar een stuk of 25 vroeg bloeiers, heb momenteel alleen reguliere laatbloeiers en auto bloeiers in mijn assortiment, wel topzaden.

 

 

hee man

 

nou ja over de zaden doe ik niet moeilijk ik koop 20 autoflowers op wietforum.nl en de laat bloeiers regel ik bij mensen :lol:

Dit is me 2e jaar dus ik kijk een beetje welk soortje lekker gaat. Ik weet gewoon dat de auto ak en auto ww heel goed gaan en ook erg lekker is.

 

De zaden die jij hebt zal ik gewoon gaan planten en kijken of het een fijn soortje is en makkelijk tekweken is. En als dat zo is zet je die volgend jaar weer neer +een nieuw soortje.

Vorig seizoen had ik royal dane maar dat was geen succes en dat raad ik je ook niet aan.

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo.

 

Ik heb een vraag.

Ik wil graag wat denen verduisteren die ik dit jaar uit me planten heb gehaald maar hoe kan ik dat het beste aanpakken want ik weet 1 ding dat ik een goede spot moet hebben,

omdat ik er elke dag heen moet.

Ik wil graag meer informatie hier over.

 

greetz:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een ongeschreven wet dat je nooit Denen moet verduisteren, over dubbel gesproken.

 

Als je gaat verduisteren kan je natuurlijk elk soortje pakken die je wilt, dus als je gaat verduisteren pak je een haze of ander lekker

binnen soortje.

 

Bekijk het topic van P H donner eens en hobbybobby ---> KLIK

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier kunnen jullie ongeveer zien wat ik met 20 vrouwen wil doen.

Ik ga ze verduisteren op mijn menier heb ff lekker snel een boven aanzicht gemaak.

 

op de foto komen 20 normalen vrouwen weet nog niet welk soort je denk een lekkere haze soort je.

En zet nog tussen 2 maislanden 20 autoflowers en wat danish gold op een bos spot :rofl

 

1 ding is duidelijk ik ga het heel anders aan pakken dan vorig jaar en veel meer soortjes :lol:

gallery_36906_15437_18384.png

 

Greetz :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...