Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
honey

Ff voorstellen

Recommended Posts

Hallo alllemaal,

 

Ik zal me ook even netjes voorstellen op deze mooie en hulpzame site,

Ik ben honey en beginnend kweker.. :lol:

Heb zelf mn hok opgebouwd afm 2,5 bij 2,5 en met behulp van een maatje het begin gemaakt. Isolatie van 10 cm tegen het dak, gips er tegen aan en de folie. muren en wanden geisoleerd.knieschotten erin met aan 1 kant gaten voor aanzuiging van verse lucht, de vloer (ook geisoleerd) ligt op een paar mm waterpas erin bedekt met vijverfolie. nu nog een goede manier vinden om ze zo ook water te geven. ben ik nog niet over uit... ;) Verder alles netjes in werking met een tijdklok, 2 x vsa en een (nu nog) te grote afzuiger :)

Op dit moment zit ik in week 5 en het gaat eigenlijk heel goed... ze groeien als kool....

2x600w adjust a wing hangen er boven en er staan 70 in.... :) Ik kweek op cocos en hou me me aan het schema van Canna wat tot nu toe zeer goed gaat als beginner.. Ph en ec meter zijn ook aanwezig.

Ik geef nu nog water van boven maar dat wordt steeds lastiger, vandaar dat ik ook van onder water wil geven omdat ik de vloer waterpas erin heb gemaakt, ik ben zoals ik net al zei er nog niet over uit hoe ik dat het beste kan doen dus ik zal ff gaan rondneuzen of er tips zijn.

Ik hoop dat jullie zo eerst info over mij hebben, en ik hoop wat aan jullie te kunnen hebben hier! :D

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom! Als beginner pak je het iig groots en tot zover goed aan! :)

 

 

 

 

 

Evanix ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

 

Thanx evanix! :)

 

Tsja, ik hoop dat het goed gaat, maar voor de 1e keer gaat t iig super...

Edited by Torsti
onnodig quoten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...