Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

poebe

NATUURKWEKERS GEZOCHT

Recommended Posts

Als het echt droog is gaan we met zijn tweeen vaak met een paar flessen wat water geven, maar met dit weer is dat nog maar twee keer gebeurd tot nu toe.....Maar ik denk dat het geen kwaad kan om extra water te geven, zelfs al heeft het de dag ervoor geregend!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarschijnlijk niet, het blijft tenslotte de natuur. Veel water is alleen goed, zodat hij hard groeit, als hij een tijdje niet regent zal hij water uit de bodem halen en die is vaak altijd vochtig. Vaak heb je ook een flinke onweersbui na een droge periode. Als het nu echt drie weken kurkdroog blijft zullen misschien de onderste bladeren wat geel worden. Ik zou gewoon net voordat je weg gaat heel veel water geven en gelijk als je terug komt ook weer erg veel water en gewoon hopen dat het af en toe regent!

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet ze gewoon op een goede plek weg zetten waar niemand komt... dan komt er vast ook geen blauwe hemden...

en ik heb PURPLE POWER PLANTEN dat zijn hele sterke planten die hoef je nooit water te geven... die van mij staat al bijna 2 week zonder water en ziet er nog perrfect gezond uit en groeit als kool... de natuur red zich wel :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er schiet me ineens een relaxed plek te binnen om je planten te zetten!!! Ik heb verhalen gelezen van mensen die der planten tussen het mais zetten, maar dat lijkt mij nogal risicovol, nu reed ik langs de snelweg en zag daar midden in een weiland zo'n elektriciteitspaal staan, (zo'n joekel met vier poten) daartussen is dus zeker 10m2 loos en staat vol onkruid, omdat daar die trekkers niet onder kunnen. Zoiets is volgens mij echt een mooi plek!! (vooral voor degene die toch al in een weiland wilde planten....)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja knetter goed idee... maar wat als het weiland leeg is? ja snachts bij je planten kijke... ja echt geweldig idee... ik ga er eens even op letten!!

goh wat voor plekken kan je ze nog meer kwijt... :)

alle ideen zijn welkom!!! :whistling :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

IS het noodzakelijk om ze in potgrond te planten!

Of kunnen ze ook gewoon in de natuur!

 

Is beetje kleiachtige grond echt heel slecht of juist goed??

Share this post


Link to post
Share on other sites
IS het noodzakelijk om ze in potgrond te planten!

Of kunnen ze ook gewoon in de natuur!

 

Is beetje kleiachtige grond echt heel slecht of juist goed??

denk niet dat de wortels daar allemaal goed doorheen komen... waaarom zou je geen potgrond nemen? kost toch bijna nix?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleigrond is een heel massieve grond, potgrond is daarintegen veel lossen, luchtiger en ademt veel beter

voor wietplanten moet je een luchtige bodem hebben.

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies, ik heb het zelf meegemaakt, 1 plant stond in de klei die groeit voor geen meter en alle anders planten hebben we een maand later in potgrond gezet en die halen die oude gewoon in!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

een kilometer of 2 verderop is een weiland die vol staat met

hennep planten die gebruikt worden voor katoen of iets dergelijks

ik zou daar misschien wat wietplanten tussen kunen zetten

dan valt het tog niet op

of heb ik kans dat die bevrucht word door de mannelijke planten daar

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze worden dan gegarandeerd bevrucht. ik zelf ken ook een paar van dat soort velden en er staan wel vrouwtjes in maar die vind je nooit. alleen pas als de mannen geoogst zijn voor de vezels stonden er bij mij nog 3 ronde bosjes van zo'n 1000 planten, allemaal vrouwjtes vol met zaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou weet iemand nog een ander mooi plekje

 

misschien is een mooi plekje

bijv bij een OUD/NIETGEBRUKT terrein ofsow waar nog HEKKEN omstaan

zo dat er niemand komt en kun jij mooi je plantjes daar ergens poten

en er af en toe heen gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

EEj op een helling tegen het bos is dat mooi???

 

Staat ie lekker in de zon en volle licht! Mooi veel ruimte! Schijnt dat planten goed doen tegen helling??

 

Is dit een ideale plek??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had het vaag idee ze hierop een eiland in 't parkje te zetten aangezien ik niet de enigste ben hier die uit uden komt :verrygood en het udens terrorcorps vlakbij het eiland zitt :smoke :whistling :blink: heb ik daarvanaf gezien

Share this post


Link to post
Share on other sites

die terrorcorps ( :smoke ) die word wel lekker stoned van de lucht hah :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik had het vaag idee ze hierop een eiland in 't parkje te zetten aangezien ik niet de enigste ben hier die uit uden komt :verrygood en het udens terrorcorps vlakbij het eiland zitt :smoke :whistling :blink: heb ik daarvanaf gezien

over wie heb je het? toch niet die stoere jongens die altijd in dat park zitten he?

Share this post


Link to post
Share on other sites

aan zulke lui moet je scheit hebben man... ze doen echt nix hoor :whistling

doen ze dat wel... regel je gewoon een knockploegje doen ze nooit weer wat :blink: en kan je je jointje draaien op je eiland :verrygood

 

maar hier in het park is ook zo'n eilandje alleen die zit vol met eenden en er zit een gracht van 4meter breed omheen... <_< zit er ook nog een stuwdammetje in zodat ik er nie met de boot komen kan :smoke skeitbende.... was wel een mooi idee

Share this post


Link to post
Share on other sites
aan zulke lui moet je scheit hebben man... ze doen echt nix hoor :smoke

doen ze dat wel... regel je gewoon een knockploegje doen ze nooit weer wat

hahaaha :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

tgaat hier over planten man niet over de stoere groepies....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...