Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabusinesss

Ervaringen wietzaadjes.nl

Recommended Posts

Bij sommige kun je zelf kiezen welke soort je als freebees wilt ;)

 

Dat hebben ze in feite ook, in bulkvorm. Dan krijg je pas met korting te maken maar niet voor 2 zaadjes natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan me er echt niet druk over maken of anderen blij door me worden of boos op me worden.

Dank je wel voor de tip. Maar het zou helemaal mooi zijn als je zelf 5 zaden mocht uitkiezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb goeie ervaring met weedseedshop.com en dan de skunk die zijn maar 2.40 per stuk maar leveren erg goed op.

ik heb nog elke keer gezonde planten gehad.

Maar misschien ga ik deze keer ook eens voor die bulk zaadjes van wietzaadjes.nl

Ik wil die van sannies ook nog eens proberen

Share this post


Link to post
Share on other sites

De zaden waren snel binnen. 1e 5 zaden kwamen uit. Daarna 10+1 gratis gekocht en alle 10 de zaden kwamen niet uit. Het gratis zaadje dan weer wel. Vol ongeloof werd er gereageerd op mijn mails en dit is dan ook de laatste keer dat ik er wat koop. Ik kreeg geen geld terug of geen zaden retour. Helaas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik heb vorige maand 10 x Spliff white widow besteld bij Wietzaadjes.nl

2 gratis white widow huismerk bij gekregen.

En 100% ontkiemd!

 

Ben wel tevreden dus ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand ervaring met super lemon haze ,huismerk wietzaadjes.nl?

 

m.v.g.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze gezien, naast de super lemon haze van greenhouse.

 

Die van greenhouse tien malen beter en dikker dan die van wietzaadjes.nl

 

Autoflowers van wietzaadjes.nl kun je best pakken die zijn wel leuk alleen de super soortjes zou ik ter aller tijden origineel pakken.

 

Je wilt super lemon haze hebben niet waar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had er een tijd terug bigbudda cheese besteld en had 6 freebees erbij,super lemon haze dus.

Kollossus komt erin en wou die lemonhaze'jes er mss bij zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lemon haze nog geen evaring mee bij hun.

Ik heb 5 amnesia feministische zaden besteld van hun huismerk.

Ik vindt de kwaliteit zeer slecht.

Vindt dat ze erg weinig laten zien voor de prijs wat ze vragen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die van greenhouse vond ik goddelijk lekker alleen had wel phenoverschil van 6 weken.

Doe je niks an. Smaak was goddeloos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat phenoverschil staan we nu ook niet echt op te wachten,heb de oogsttijd liefst dicht bij elkaar.

Was ook wel te verwachten bij zo'n zaadbank/opkopers dat het niet echt is wat het zou moeten zijn.

Dan nog maar wat bijbestellen bij sannie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had een half jaar geleden de super silver haze bulk van wietzaadjes.nl , allemaal ontkiemd en goeie opbrengst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar kunnen we niks mee, hoe is de opbouw van de plant, hoeveel weken bloeitijd en heb je een foto toevallig?

 

Uiteindelijk brengen ze allemaal wel op maar als je zoals ik de Greenhouse slh en de wietzaadjes.nl slh naast elkaar hebt zien staan onder dezelfde lamp dan ga je toch echt wel voor die van GH.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ssh en slh zijn 2 totaal andere strains en van deze wietzaadjes.nl of greenhouse allebei meuk.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een topic uit 2013 dus zijn jullie nog niet overtuigd van de giga kwaliteit daar?

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Giga kwaliteid? Wietzaadjes??

 

Ik kan er niet over oordelen of GH meuk is omdat ik ze zelf nooit heb gekweekt. Jij wel Polder?

 

En dat SSH en SLH verschillende strains zijn dat is me wel duidelijk hoor knul ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog een doos el nino in de schuur staan per 5 verpakt en prachtige fems maar wat een grafzooi!!

Echt hennep on a stick, in t verleden mooie verslagen gezien hoor van Arjans haze 1 enz van Pukkeltje maar tegenwoordig heeft ie maar weer wat nieuws opgezet met zn strainhunters troep maar kwaliteit ho maar.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf 1x besteld daar,bigbudda cheese,maar das natuurlijk geen huismerk,die lemonhaze wat ik heb waren 6 freebees.

Maar ga ze niet zetten,greenhouse wat ik er altijd van gehoord/gelezen heb is veel herma shit.

Heb nog genoeg kolossus zaden en freebees van sannie,ga daar mee aan de slag,

enige soortje van sannie wat ik nog nooit gegrowd heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb wel wat soortjes liggen nog van sannie, de heribei heb ik gegrowd. Voor de rest heb ik nog wel K.O. Kush F4 liggen en Jackberry. En paar andere soortjes nog. Heb ik wel een beter gevoel bij nog steeds.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig hierboven en geloof me dat bijv kollosus echt ff iets meer opbrengt.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rad jullie die website niet aan ..twee keer besteld en zaadjes nooit ontkiemd !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje rare reactie. Wietzaadjes heeft verschillende leveranciers....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...