Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabusinesss

Ervaringen wietzaadjes.nl

Recommended Posts

Ik bedoelde het ook niet als 'verzinsel' eerder..

geen aandacht trekken maar wel met een afgeplakt kenteken naar een GS rijden waarvan je weet dat die afgelegd wordt?

 

Ken het verschijnsel afleggen maar al te goed, zelfs CS eigenaars erop aangesproken dat ze er stonden en dat het mij geen ruk uitmaakte maar andere klanten misschien wel, ik dronk alleen een bakkie koffie en nam een Highlife mee als dit het geval was :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met een stukje zwarte tape maak je van een 0 snel een 8 en van een I een 1 met geel tape maak je van een Z een 7 en ga zo maar door.

 

Geen overbodige luxe als je het mij vraagt.

 

Dan is het de vraag, is het veiliger om langs de shop te gaan of om op internet te bestellen?

 

Ben al zo vaak bekende tegen gekomen die het net zo min van mij verdachten als ik van hen.

Je staat versteld hoeveel mensen er zich begeven in de kwekerswereld. Het kan letterlijk je buurman wezen

zonder dat je het zelf weet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS. heb inmiddels mijn zaden van wietzaadjes.nl ontvangen. Heeft wat langer geduurd en wekt mij de indruk dat wietzaadjes.nl de soortjes niet op voorraad heeft maar ze inkoopt zodra de zaden besteld worden en betaald zijn, vandaar dat het langer duurt voordat ze binnen zijn.

Wel krijg je een mailtje met de vraag of het een probleem is dat het wat langer duurt omdat de soort niet op voorraad is, in mijn geval geen probleem.

 

Het is verstandig om eerst een mail te sturen om te vragen of de soort op voorraad is, als je dan alsnog anderhalve week moet wachten weet je dat de soort dus niet op voorraad is geweest.

 

Verpakkingswijze is ook niet echt denderend, de zaden los in een buisje dus ze stuiteren alle kanten op in het buisje. Sommige originele zadenbanken hebben ook buisjes waar de zaden los in zitten dus dit is niet totaal aan wietzaadjes.nl te wijden, naar mijn idee onvriendelijke verpakking voor verzending. Bij mij is het zaak dat de zaden niet kunnen bewegen tijdens transport om beschadiging te voorkomen.

Wellicht een gevouwen tip in het buisje erbij om de zaden op de plek te houden.

 

Alle zaden zijn netjes in uitstekende orde aangekomen en zien er kwalitatief uit en dat is waar het uiteindelijk om gaat.

 

Let wel op dat de freebees enkel van het huismerk worden gegeven, dus als je een freebee(s) wilt van een ander merk is dit niet mogelijk, atthans bij mij was dit het geval ondanks dat de kosten vrijwel gelijk waren, zelfs enkele centen minder.

in tegenstelling tot Sannies shop waar je gewoon freebees krijgt van de soort die je eventueel wilt hebben als je er naar vraagt.

 

We zullen zien wat de planten gaan doen, tot zover mijn persoonlijke ervaring met wietzaadjes.nl

En ik zie geen reden om er niet nog eens te bestellen, ik ben tevreden :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even een aanvulling van mijn kant:

 

Ik had eergister nog wat sensi seed ps zaden bijbestelt zodat ik een buffer heb.

Het ging om de northernlight #5 x haze.

Waar ik de vorige keer voor 3 zaden 45€ betaalde kreeg ik vandaag een mail dat hij absoluut niet voor deze prijs kon leveren.

Was een fout op de website en dat heeft hij meteen aangepast.

Nu staan ze dus voor 89€ per stuk!!! En voor 10 zaden 128€........

Als ik een pakje van 10 zou bestellen deed hij er wel een pakje van 5 gratis bij, maar ja ik heb er maar 2 nodig nog en dacht bestel er 1 bij als buffer.

Nog geen verdere reactie gehad op mijn retour vraag dat ik er maar 3 wil en geen 15 dus daar wacht ik nog op.

 

Een fout is menselijk maar de vorige keer wel 3 voor 45€ leveren en nu kan dat opeens niet.

Neem dan je verlies en zorg dat de site op orde is zullen wel niet veel van die soort verkocht worden anders had hij er niet nu pas achter gekomen.

 

Ik wacht af.....

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.wietzaadjes.nl verkoopt niet alleen "huismerk" in bulk. Van diverse gerenommeerde zaadleveranciers worden ook zaden in bulk verkocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je gaat toch geen 15 euro voor 1 zaadje betalen?! :wave:

 

Laat staan bijna 30, die gast is je gewoon aan het uitknijpen. Ik zou daar nooit meer bestellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij sensi zelf staan ze voor 180 euro 10 fem van Northern Lights #5 X Haze.

Zijn dure zaden maar die prijs voor 1 is wel veel.

Zal zelf niet voor over hebben want bij sensi staat de 3 voor 56 euro en ik denk dat die 1 prijs 5 stuks moet zijn die zijn bij sensi 91,50 euro.

Lijk me een foutje en anders zekers een beetje vaag.

 

 

/zODd

 

edit: me eigen retard reply na fout lezen.

Edited by zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk is het een foutje maar dit is een foutje na een foutje want het is gister aangepast.

 

En overal zijn de sensi zaden duur en deze was de goedkoopste, waarom sensi zo duur is geen idee hopelijk een topper ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou het is eindelijk op gelost, na diverse mailtjes om wietzaadjes.nl te overtuigen dat zijn prijzen niet kloppen zijn ze vandaag op de post gegaan.

Dus al met al weer tevreden met de afhandeling al is het een beetje slordig verlopen.

 

Ik ben blij dus zeker geen negatieve ervaring verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor de head up :)

 

BTW vette soort.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietzaadjes heeft bij mij althans in het verleden correct geleverd. Alleen de informatie bij de zaden klopt niet altijd. Opbrengsten van 100 gram per m2 lijken me niet correct.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee en opbrengsten 300 gr per plant (autoflower) ook niet.

 

Dutch passion beweerd dat met hun automazar een opbrengst is gerealiseerd van 300gr.

Wietzaadjes.nl heeft bepaalde info bij het huismerk weliswaar gecopieerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja de info bij sommige zaadbanken is soms nogal vaag, maar daar maak ik mijn keuze niet door ik grow wat lekker is en niet wat veel opbrengt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou als je denkt alles gehad te hebben is er toch weer een tegenvaller.

 

Ik heb netjes mijn order betaald plus 7.50€ om het aangetekend te laten verzenden, krijg ik net de post binnen is het gewoon verstuurd met een bedrag van 60 cent.

Helaas weer een negatieve slordigheid, als ze daar ook zo met mijn adres gegevens omgaan was dit de laatste keer voor mij.

Uiteraard weer een mail gestuurd (nummer 17 alweer) met de vraag waarom alles zo slordig gaat.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een gelul zeg, dat zijn geen streken. Fouten worden gemaakt maar niet de eerste slordigheid zo schijnt.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan wel melden dat her opgelost is ik mag een pakje van 5 zaden uitkiezen vanwege de fout.

Netjes van hem maar goed volgende keer denk ik wel eerst even goed na...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik koop al jarenlang mijn zaden bij www.wietzaadjes.nl en bij Azarius en laat ze altijd per gewone post bezorgen. Alle bestellingen zijn altijd keurig aangekomen. Als ik evenwel 15 zaden nodig heb, bestel ik die per 5 tegelijk met een tussenpoos van enkele dagen, zodat ze separaat verzonden worden. Sommige leveranciers geven freebees per bestelling: afzonderlijke bestellingen leveren vaak meer freebees op. Overigens had ik dit jaar niks aan de freebees: het waren white widows, die allen gesneuveld zijn aan toprot.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan me er echt niet druk over maken of anderen blij door me worden of boos op me worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonde dat je dat mist dan, ik vind het wel degelijk belangrijk dat ik mensen een prettige/blij gevoel geef.

 

is ook maar saai/somber zo egocentrisch door het leven gaan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannab...

 

Ja huismerk maar ik ga ze toch niet zetten mischien een buitenkweekje ergens deze zomer maar ga het risico niet nemen.

 

@ extreme

Het gaat er om dat ik 7.50€ betaal voor aangetekend pakketje en dan wordt het verstuurd voor 0.60 cent.

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afzonderlijk bestellen is leuk, in plaats van 2 freebees heb je er 10.

 

Ik zie het zo, de verzendkosten worden vergoed dmv freebees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moeten het wel fb zijn waar je wat aan heb, had liever dat ze gewoon een 2=3 actie hebben ofzo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...