Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabusinesss

Ervaringen wietzaadjes.nl

Recommended Posts

Er word veel gerotzooid, en dat soort zaken komen meestal wel bovendrijven daarom is er internet en kan men ervaringen delen met elkaar zoals we hier doen op wietforum.

 

De liefhebbers zijn maar een kleine groep, ze zullen het nooit van commercie winnen, de mensen die brood nodig hebben is veel groter dan de groep die al brood heeft.

 

Eigenlijk zouden de huismerk zaden de grote namen in de hand moeten spelen als het zulke rotzooi was, want dan wilt niemand toch meer huismerk? Veelal krijg je nagenoeg hetzelfde uit huismerk zaad voor de helft van het geld.

 

Huismerk zal het alleen winnen als ze nagenoeg nek aan nek mee kunnen komen met het origineel, en als je het mij vraagt blijkt dat het geval.

wie zegt dat de huismerk dan wel niet beter is dan het origineel!!? ;) We gaan er automatisch vanuit dat iets van mindere kwaliteit is omdat het geen naam draagt...

 

@sok

Ga je hier een verslagje van bijhouden? Welke soortjes heb je besteld?

 

Greetz.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites
en dat weet jij wel bij alle andere betrouwbare zaadboeren. get real :)

 

ik ben zo real als wat..

Ben zelf meer van specifieke veredelaars die een filosofie hebben, eigenlijk al vanaf het begin toen ik begon met kweken.

De zgn. 'liefhebbers' waarvan er inderdaad nog maar weinig zijn ja jammer genoeg.

 

Zal wel komen omdat ik mijn 1e stapjes in de kweek via Overgrow zette en daar meteen met neus in de boter viel.

 

Een zaadboer is heel wat anders dan een veredelaar, zaadboer wil geld verdienen met leuk spul, een veredelaar wil mooiste van het mooiste maken en interesseert hem amper wat of ie er nu € 10 of € 12 aan verdient.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) ook goeiemorgen

over wie gaat dit topic nu ook alweer?

een zaadbank (zaadboer)

Share this post


Link to post
Share on other sites

true we wijken af van het topic.

 

antwoord mag je me ook pmen :)

 

back on track

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Cannabusiness: Het gaat een Tahoe OG Kush worden, en ik heb de huismerk OG Kush erbij gevraagd.

 

Ik denk dat er wel een verslag van gaat komen, want ik heb een hoop geleerd uit de vorige/huidige rondes en ga ook met wat voor mij nieuwe elementen werken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
true we wijken af van het topic.

 

antwoord mag je me ook pmen :)

 

back on track

 

peace hempy

wietzaadjes is een zaadboer,

sanie een veredelaar & zaadboer (underground colective) ;)

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

toevallig gisteren me bestelling binnen gekregen. aangezien ik helemaal leip ben van neville haze is gevraagd of ze daar een freebie van bij wilde doen.

 

ze zijn een beetje uitgeschoten :) ;) en ze passen me nu niet tussen de opstelling. ik kan een stuk of 5 missen

 

mocht iemand er 3 tot 5 willen testen, hoor ik het wel.

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het ruil topic voor :)

en veder zou ik je aanraden ze gewoon inde koelkast te bewaren

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehmm zou dat niet eerder in de 'test sectie' tercht moeten komen dan :)

 

ik wil ze niet ruilen, ik wil er niks voor ;) iemand ken ze soow krijgen mits het een bekend forumhanger is. :lol:

 

ik hou er ook genoeg over voor me koelkast dat zit wel goed :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neville's haze van Mr Nice?

Off een huismerk rip-off?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb gister zaden besteld bij wietzaadjes.nl maar toen ik geld moest overmaken moest dat naar de naam : happygreen

Ik verbaasde me er over dat ze een naam als dit gebruiken aangezien de meeste growers toch wel wat anonimiteit willen hebben.

Mocht er ooit naar afschriften gekeken worden in een onderzoek weten ze meteen wanneer je begonnen bent(schatting).

Hoe denken jullie hier over?

Ik snap dat je dan maar niet online moet kopen maar toch.

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is inderdaad een minpuntje, happygreen. Misschien kan je vragen om naar een andere naam over te maken, anders vraag je aan een maatje of hij niet wilt overmaken dan geef je hem cash.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb me pa geld over latem maken en hem wat zakken grond gegeven die ik over had hehe.

Verstuur ook alles naar me ouders toe aangezien die altijd thuis zijn :)

 

Maar gaat meer om het feit dat anderen mischien wat groter kweken dan ik en zich dit soort risicos beter niet op de hals halen.

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zaden van wietzaadjes binnen gekregen en moet zeggen goed verpakt.

Alles netjes in buisjes bubbeltjesfolie er omheen prima!

Ook 4 gratis freebees dus ben tevreden.

 

Heb ook opheldering gevraagd wat betreft de naam waar je het geld naar overmaakt.

Er komt binnekort een andere naam dus dan is dat probleem ook opgelost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

over de naam is ook naar mij gecorrespondeerd dat ze daar regelmatig klachten over krijgen van klanten en dat er in "de toekomst" verandering in zou komen. Ik begrijp niet dat een ondernemer in deze branche überhaupt een naam kiest die direct zonder enige twijfel belletjes laat rinkelen.

 

Maar laten we eerlijk zijn, het maakt niet uit welke naam je intypt op google. Je komt er altijd achter wat het mag wezen.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ze je pakken zal dat echt niet zijn om een afschift richting wietzaadjes.nl

 

politie zal nooit voor HOBBY telers ( lees klein verbruikers) info mogen checken omdat ze zeker weten dat je zaadjes bij .....

 

besteld :lol: zaden zijn immers niet verboden al bestel je er 1000. zaden zijn gewoonweg niet verboden in nederland dus op basis hiervan zal geen check gedaan worden.

 

tenzij ze je misschien via iets anders op het spoor zijn en dit de missing link is. ach ja je moet flink aantal keer gepakt zijn met wiet en grote partijen wil je er echt lange celstraf voor krijgen en dan nog wat is lang.

 

kiek als je is in pakistan iran of dat soort landen gepakt worden wat er met je gebeurd. daar zijn onze straffen op dit moment gewoon veel en veels te soft bij ;)

 

btw 2 weken terug zaden besteld bij the dudes, keurig binnen 48 alle zaden binnen. een totaal van 23 waarvan er binnen 36 uur 21 ontkiemt waren B) gewoon tussen keukenrol flink nat en bij de verwarming rond de 25 graden. niet slecht vind ik persoonlijk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog niet verboden nee

zijn al genoeg landen waar dat wel al het geval is, maar meer waar het nog niet is :lol:

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat mij er niet om of de politie er wel of niet iets mee kan doen,

Ik hou van anonimiteit als ik online iets koop.

Als ik naar de growshop ga plak ik ook mijn kenteken af, of pak een andere wagen aangezien er maar iemand mijn auto hoeft te herkennen en we zijn klaar.

Zal ook niet snel meteen door naar huis gaan, meestal ff bij ouders op bezoek ofzo.

Ben niet para of zo maar just to be sure!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat mij er niet om of de politie er wel of niet iets mee kan doen,

 

Als ik naar de growshop ga plak ik ook mijn kenteken af,

 

Ben niet para of zo maar just to be sure!

 

Wat mensen al niet allemaal verzinnen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik trek altijd een camouflagenet over mijn auto als ik naar de growshop ga. :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ lostchild

 

De growshop waar ik regelmatig kwam was niet zo veilig ivm politie maar ik moest toch mijn spullen hebben.

Inmiddels verhuisd maar met de komst van al die online shops hoef ik amper de deur nog uit voor de spullen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat mij er niet om of de politie er wel of niet iets mee kan doen,

 

Als ik naar de growshop ga plak ik ook mijn kenteken af,

 

Ben niet para of zo maar just to be sure!

 

Wat mensen al niet allemaal verzinnen

Dit is geen verzinsel. Hier in de buurt is een growshop opgerold waarbij een aantal klanten ook bezoek thuis heeft gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...