Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ashtray

Geur binnen roken

Recommended Posts

Hey ik heb een vraag over hoe lang de geur blijft hangen of hoe doe je het best weg krijgt als je met zo'n 10 man allemaal in de woonkamer blowt. Dit is voor mij aardig belangrijk om dat me ouders van vrijdag tot zondagavond weg zijn, we zijn van plan om vrijdagavond te gaan zitten. Me ouders roken zelf niet en kunnen de geur van wiet aardig herkennen

 

Bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee dat hun hele huis naar wierook stinkt zullen die ouders vast normaal vinden ;) :whistling

 

uiteraard beter gewoon niet doen, maar als je het doet gewoon 1 dag goed ventileren en je hebt nergens last van..

en kook een lekkere maaltijd voor ze dat als ze terug komen dat je de lekkere verse kruiden ruikt en gelijk een wit voetje haalt.. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee het huis blauw paffen met 10 man zullen ze normaal vinden , beter pak je een paraplu.

Ohja en je tering zooi opruimen,afwas en de was op orde, stofzuigen, eventjes een sopje eroverheen halen, tussen de kussens in de bank controleren.

Vergeet niet even wat vers eten te halen voor je ouders...

 

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet met 10 personen in huis roken...aangezien het niet jouw huis is...basisrespect ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou aangezien ik 4 dagen in wenen zat

en mijn zoon stiiekum tabak heeft zitten paffen met wat vriendjes

ruik ik dat 6 dagen later nog.

 

het waren 5 filtersigaretten

ik rook zelf geen tabak meer.

 

 

uhm, dat ruik je dus nog 1,5 week ongeveer.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

en dat kom je ff hier vragen?...begin er gewoon niet aan en dan tien man meenemen laat ze gewoon lekker op straat staan en ge gewoon zelf lekker thuis chillen.

ze roken je wiet op maken een teringzooitje en drie keer raden wie er voor de rest gesressd in de ronde loopt in de hoop dat zn ouders het niet merken..

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet aan beginnen 10 man stoned = fun en gaat vaak fout ben there did that burn my ass many times.

Zowie zo ruik je het, De omgeving ziet het, En muren praten.

Blijft altijd wel wat leggen.

 

 

 

PS, leest AUB nog even de welkomst mail (Voorstellen) alvast bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx voor de tips word denk ik ze naar buiten sturen dan en kunnen ze later terug, dat koken voor me ouders komt wel goed ;)

Edited by Ashtray

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt mij een slim plan en als je ze dan toch binnen laat hou ook de spulletjes van je ouders in de gaten.

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scheelt je ook weer brandgaten want die krijg je echt niet schoon.

verstandige keus en als je gabbers zeuren of niet respecteren zijn het geen gabbers ;) en wil je ze toch niet in huis hebben.

Have fun het weekend :whistling

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...