Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dirkieto

Te hoge luchtvochtigheid

Recommended Posts

Wondering heb er zown kastje bij gekregen voor in de fan controller te pluggen met 10 t/m 40 wat doet dit precies? intervallen?

 

Waarschijnlijk de voeler (temperatuur sensor) die bij je fancontroller hoort, jackplug geeft veel storing vd dingen.

 

Combi die je hebt voldoet, wees wel beducht op bak herrie met die Ruk, hij zuigt wel goed af in ieder geval.

 

@spacefrog

ff een verloopstuk en ff stuk 250 en 200 slang komt er bij jou bij en vermeldt je niet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ lc heb ook verloopstukje geplaatst ja. Heb nu alles hangen het past precies heb de lamp andersom gedraait dus dan blokkeert het ook geen licht. Heb iig aan 700m3 wel genoeg lijkt me toch? ook voor de zomer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zat, zaak om de afzuiger zo af te stemmen dat je lichte onderdruk hebt en houdt.

 

Zomers door draaien.. hoe ga je aangevoerde lucht die buiten s'avonds nog dik 28C is koelen naar 21C?

 

Zomers kweken doe je alleen maar als je je daarop goed voorbereidt (opti/airco dat soort dingen), anders te veel problemen, rot is er 1 van ivm hoge lv zomers.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat er aan te denken om de slang vanaf mijn slaapkamer te laten lopen, zit precies om de hoek, en ik heb zomers airco aan standaard 18 graden zomers op mijn slaapkamer.

 

Is ook een optie toch lijkt me?

 

Kwam toenstraks in mijn tentje en ik had een lv van 58 ^^

Das toch een stuk beter :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 soorten warmte in donker.. die vd lucht meet je (de meesten dan, ik meet met nieuwe setup altijd op 2 plekken, bladerdek en potrand) en die vd pot is van groot belang ;)

 

Voetjes rond de 20C in de nacht is beste, bladerdek is dit 21-23C gemeten.

 

Verwarmen lucht bereik je niet zo heel veel mee omdat je ook af moet zuigen, veel wattage nodig zoals je merkt en dan is een verwarmde mat onder de voetjes een heel goed alternatief en qua verbruik goed te doen en precies daar waar nodig.

Door voetverwarming zal er ook warmte opstijgen wat je luchttemperatuur mogelijk ook wat zal doen stijgen maar de wortel temepratuur op peil houden is van veel groter belang.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke dankje dan zal ik er even een bestellen, Vanochtend een lv van 91 en 18 graden, vindt ik een beetje te koud snachts, en veels teveel lv desondanks dat ik een vochtvreter heb. dus we zullen morgen wel zien hoeveel het dan is, als ik die verwarmingsmat derin heb zal het ook wel 10% gaan schelen. Ik doe dingen gelijk gaag goed ipv halfwerk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang je van buiten aanzuigt, zal de temperatuur en ook luchtvochtigheid blijven schommelen.

Een vochtvreter gaat je niet helpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Politie vandaag langsgeweest geen plant of tent meer over, What do i love my nabours.

 

RIP mn dames.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

Na, da heeft de politie ja een goede vangst gehad!

Hun dag kon niet meer stuk, door 5 kleine plantjes. ;)

 

Sterkte hiermee!

 

Groetjes

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit zeg, sterkte met hele gedoe.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

erg vervelend maar wat ik me dan afvraag hoe komt het dat je buren uberhaupt van je hobby afweten? je zegt heel makkelijk "what do i love my neigbours" maar hoe weet je dan dat zij gebeld hebben?

 

en je tent en potten e.d hebben ze meegenomen? hier slopen ze t namelijk alleen maar

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb van die hatelijke buren die overal voor bellen, En ik had dus met nieuwe afzuiging gesjouwet van de auto naar binnen, en blijkbaar was dat al genoeg, maar ik geef niet op hoor ;)

 

Hier paar fototjes wat onze blauwe vriendjes aangericht hebben.

 

20131029_121012.jpg

 

20131029_120948.jpg

 

Heb bewust niemand ervan af laten weten, Zonder vertrouwen is er ook geen veraadt eh :)

Maar wat zou ik graag willen weten welke buur gebelt heeft. zielig gedoe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet op zelfde lokatie opnieuw beginnen, zeker jaartje ertussen en dan nog.. adresje staat in computer, volgende regionale rooi aktie, voorkomen beter dan genezen..

 

Hebben ze er geen rotzooi van gemaakt zoals ff door wat aarde heen stampen en dan over je tapijt heen enzo?

 

Je hebt toch niets getekend na de inval en hadden ze een huiszoekingsbevel?

Sowieso ff in gedachten houden dat dit van groot belang kan zijn, klep dicht houden, laat hun maar 'bewijzen', is je 1e keer en is er wat.. ik heb recht op een advocaat en tot die tijd zwijgrecht, sluit me maar nachtje op als je zo nodig wilt :)

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb niks getekent ben maar pissug weggegaan. met de woorden:

Je mag alleen blowen in de coffeeshop en je mag het niet mee vervoeren naar huis, je mag niet blowen voordat je gaat auto rijden. dus kweek je thuis, en dan krijg je dit om 5 plantjes. De nederlands wet klopt van geen kante :)

 

Wat je overigens met ductape wel niet kan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij stond eerst op zolder, hij was wel zichtbaar maar dacht dat niet zo heel veel problemen zou opleveren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

geven ze van 125 tuintechniek soms kortingsbonnen als je hun naam spammed ofzo? zie m steeds meer opduiken vandaar..

 

@dirk balen man volgende keer toch voorzichtiger te werk gaan maar alleen een telefoontje van je buren is volgens mij niet genoeg om gelijk een huiszoeking ofzo te krijgen.

kan heel goed dat k t verkeerd heb hoor..

hou me dr niet zo mee bezig komt tijd komt raad zeg maar iig altijd mond houden je bent niet verplicht om aan je eigen veroordeling mee tewerken :)

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites
@alleen een telefoontje van je buren is volgens mij niet genoeg om gelijk een huiszoeking ofzo te krijgen.

kan heel goed dat k t verkeerd heb hoor..

 

Wijkagentje krijgt een sms'je, fietst langs en weet waar hij naar moet kijken en ziet die box of het tentje of iets anders wat vermoeden bevestigd en rond is de cirkel :)

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zou inderdaad wel kunnen wat je zegt lostchild....maar dan ben je zelf niet voorzichtig genoeg.

 

hier kunnen ze rond fietsen wat ze willen hoor laat ze zelfs binnen als er weer eens iets gebeurt is meter opnemers glazen wassers enz enz

mn huis stond in de steigers van woningbouw lich er geen moment wakker van. uiteraard ben k met 1 ruimte in mn huis voorzichtig. :)

maar van buiten zullen ze niets zien iig

 

maarja blijft lullig voor m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag een brief gekregen, Of ik even tekenen wou voor inbeslagname van de spullen, Ze kunnnen me de reet kussen als ze denken dat ik nog maar iets "positiefs" ga doen hebben ze het mooi mis :)

 

Direct in de container beland.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me misschien verstandig om iets van rechtshulp te benaderen en dan pas procedurele brieven in de vuilnisbak te gooien?

Ook voor 5 plantjes kunnen ze naar de rechter gaan en de woningbouw kan procedure starten, advocaat 1e consult is bijna altijd gratis en sta je wat sterker in je handelen :)

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat alleen , Ik blabla heb geen bezwaar tegen vernietiging van de hennepplanten en het apparatuur wat erbij hoort. Onderteken dit.

 

Nou instemmen doe ik ook niet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...