Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
thrillseeka20

Mijn plantjes !

Recommended Posts

Zo eindelijk mijn foto's hier. 5 NLX met een hele lange kweekperiode, dacht dat het voorlopig de laatste was, maar kan er nog een draaien, maar ja.

totaal 11 weken, en voor mijn eerste kweek vindt ik dat ik een goed resultaat heb behaald; nl. 100 gram, dus 20 gram per plant. :whistling

 

dus hier de foto's :

 

Resize%20of%202004-05-28%20001.JPG

 

Resize%20of%20Rotation%20of%202004-05-28%20006.JPG

 

Resize%20of%202004-05-28%20005.JPG

 

laterz Thrillseeka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er kwaliteit uit, wel nogal kleine plantjes voor zo lang te hebben groeien

 

Maar alvast een verdiende opbrengst, volgende keer beter toch :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit maar 20 gram per plant is niet erg veel wat voor licht, grondmix, luchtcirculatie,co2 ( ppm) luchtvochtigheid,empratuur??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ik weet het, het kan beter. Maar het was de eerste keer.

Ik heb een 400 watter, een 375 en een 700 slak voor de lucht, gewone aarde mix van de growshop. Met 1-component aarde voeding van b'cuzz en pk 13/14.

 

En ik moet zeggen dat ik wat problemen had met de luchtvochtigheid hoog te houden, want die zat rond de 40 a 50. En de tempratuur was ook niet altijd goed. Soms s'nachts te koud. En daarbij had ik de laatste week de varenrouwmug.

 

Dus nu voor die 2e keer goed. Gebruik nu wortelsimulator en ik zie meteen dat het werkt, want de 1e keer bleven de stekjes een paar dagen hangen en nu zijn ze al meteen aan het groeien.

 

thrillseeka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nee ik weet het, het kan beter. Maar het was de eerste keer.

Ik heb een 400 watter, een 375 en een 700 slak voor de lucht, gewone aarde mix van de growshop. Met 1-component aarde voeding van b'cuzz en pk 13/14.

 

En ik moet zeggen dat ik wat problemen had met de luchtvochtigheid hoog te houden, want die zat rond de 40 a 50. En de tempratuur was ook niet altijd goed. Soms s'nachts te koud. En daarbij had ik de laatste week de varenrouwmug.

 

Dus nu voor die 2e keer goed. Gebruik nu wortelsimulator en ik zie meteen dat het werkt, want de 1e keer bleven de stekjes een paar dagen hangen en nu zijn ze al meteen aan het groeien.

 

thrillseeka

ik vind dat je het goed doet :D , maar op deze manier zou je er veel meer af kunnen halen hoor! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

je had je aarde wel iets beter kunnen maken. zowieso wat perlit 10% ofzo is erg goed voor de zuurstof en houd vocht vast. er zijn zoveel mogenlijk heden voor grond en wat allemaal wel niet goewd is. zo kan je ook meloen gebruiken vermalen en door de grond. of vis, coco's, vleermuizen poep, en andere uitwerpeselen van de meeste ''boederijdieren'' zoals kippen, koeien (wel mee uit kijken want is erg sterk) paarden, schapen enz enz enz. er zijn zo veel dingen dieje grond veel beter maken. ik zou hier een beetje naar op zoek gaan. helpt echt. je voeding is wel ok alleen zou ik ze ook nog wat pokon geven in de groei en begin bloei. pk 13/14 is zeer goed maar pas geven zo'n 3 weken voor de oogst voor een boost. wortel stimulator is indderdaad goed spul. alleen de eerste 2 weken mee geven.

 

luchtvochtigheidhoog houden??? in de bloei moet je het juist steeds verder afbouwen tot dat je ongeveer met de week van de oogst nog maar 30% hebt.

in het begin van de groei mag het zo'n 75 a 80% zijn. als je dat niet haalt door je 400 watt kan je gewoon een bak met water in je growroom zetten dat verdampt dan en voila.

 

veel geluk.

pro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik bedoelde ook in de groei dat ie hoog moest zijn, en dat dat niet lukte. Wat betreft de aarde was mijn eigen schuld, had een zak gekregen maar die had dus blijkbaar buiten gelegen, maar daar had ik gelukkig maar 1 pot mee gevuld, vandaar de varenrouwmug(denk ik).

 

Maar gewone aarde mix van de growshop, is toch goed zat zonder toevoegingen ?

 

en voor de rest houd ik me gewoon aan de gebruiksaanwijzingen op de flesjes.

 

Thrillseeka

Share this post


Link to post
Share on other sites

grond van de smartshop of growshop werkt prima ja. maar in gewone potgrond groeien ze ook prima. ik maak altijd mijn eigen grond en experimenteer daar een beetje mee. zo kan je ook een beetje de smaak bepalen. dat vind ik erg belangrijk.

 

pro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ziet er goed uit

Hey klaas b, waarom kick je allemaal topics van weet ik veel hoelang terug?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...