Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
grow student

herfst zit er flink in, maar moeten nog 1,5 week

Recommended Posts

titel zegt het al, ze staan nu 8,5 weken maar als ik het zo zie redden ze volgend weekend niet meer

maar wil ook niet te vroeg omhalen(dit weekend)

het is amnessia haze btw

trichomen zijn ook nog gwn wit

med_gallery_12260_3812_428240.jpgmed_gallery_12260_3812_834365.jpgmed_gallery_12260_3812_2266850.jpgmed_gallery_12260_3812_220307.jpgmed_gallery_12260_3812_2596861.jpgmed_gallery_12260_3812_3221623.jpg

wat is wijsheid?...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou je denken? hoef trouwens niet per se tot het weekend te wachten want hang ze ondersteboven om te drogen anders was het een drama geweest aangezien ik doordeweeks geen tijd heb om te knippen:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat je flink bloeivoeing hebt gebruikt?

ze zijn al zo af,

maarre ik zou zeker wel spoelen* als je dat nog niet gedaan hebt.

gewoon water en enzym geven zonder voeding

 

zou ik zeker nog 1, 5 weken doen

 

suc6 weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ weetje, denk eerder dat ze wat sneller zijn gaan afbloeien door n/mg te kort

 

@ grow student, ja zou gewoon wachten tot 9,5 week.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze hebben nu 2 beurten 0.8 gehad eerste keer kreeg ik 1.4 terug, tweede keer 1.2, wil naar de 1.0 toewerken voor de nieuwe ronde

flink bloeivoeding? ben niet hoger gekomen dan ec1.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben daar tegenstander van. komt geen voeding in bij me als er nog planten instaan. als je gewoon 5 dagen geen water geeft voor het oogsten zijn je kratten licht zat om een heleboel water op te nemen bij het inwateren. ik zou je vat nu nog verder aanvullen met kraanwater, gewoon omlaag dat ec.

 

gewoon lekker veel (voedings)water gebruiken voor het inwateren. daarmee spoel je gelijk een hope oude resten naar beneden.

 

gaat perfect bij mij.

Edited by supernoob

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahah jullie hebben wel een punt, maar die tip had ik van racker gelezen, naja is al een topic van geweest

ik heb de laatste 2 beurten alleen maar aangevuld met kraanwater dus ben daar al mee bezig

maarja als ik dat blijf doen staat m'n ec dadelijk op 0.4(ec van mijn kraanwater)...

en WATER IS VERGIF! B) , maar goed na 5 dagen zijn ze idd wel licht dus dat zou dan idd wel goed moeten komen

Share this post


Link to post
Share on other sites

water is vergif als je mapito verzadigd is met kraanwater en het geen voedingswater meer opneemt. (spoelen)

 

je kunt ook ec 0.7 aanhouden als minimum

Edited by supernoob

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou 4 dagen later is dit het resultaat

med_gallery_12260_3812_159404.jpgmed_gallery_12260_3812_678789.jpgmed_gallery_12260_3812_201976.jpg

 

zou ik ze kunnen laten staan tot volgend weekend? anders moeten ze zondag om, maar dat vind ik eigenlijk zonde

RV is wel 75% met de lampen uit en 21 graden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je geen ontvochtiger, dan kan je ze nog een weekie laten staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je die airco/ontvochtiger niet in de tent ophangen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet mogelijk is een mobiele geen split unit...neem aan dat hij ontvochtigd en droge lucht uitblaast, kan ik em dan niet gewoon voor de inblaas zetten zodat ie de droge lucht de tent inblaast?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...