Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

obiwan

Wat zijn de afkickverschijnselen?

Recommended Posts

Ik gebruik nu al 2,5 jaar wietolie van the health cure om te kunnen slapen. Lijd aan slapeloosheid vanwege ernstige gebeurtenissen in mijn leven en heb ook Tinnitus. Daarnaast 1,5 jaar geleden officieel diagnose Asperger.

 

Van de wietolie duurt het toch altijd een tijdje voor ik 'ochtends op gang kom. Ben nu vorige week dinsdag gestopt en uiteraard prompt weer slapeloze nachten. Daarnaast terugkeer van de onrust, hevig zweten, lamlendig (ook door de slapeloze) nachten, grieperig gevoel, zware emoties.

 

Hoelang duurt dit en kan ik nog meer verwachten? Van de huisarts kan ik Oxazepam krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zou je iets minder wietolie moeten gebruiken.

Ik sta iedere ochtend op, zonder problemen.

Oxazepam zou ik maar laten liggen.

 

Naast de heilzame werkingen, kan oxazepam ook bijwerkingen veroorzaken. Deze bijwerkingen kunnen in sommige gevallen ook nog een dag na inname optreden. Lees voor exacte informatie ten alle tijden de bijsluiter en vraag eventueel uw arts voor meer informatie. De informatie hieronder dient puur als beknopte samenvatting van de bijwerkingen van oxazepam.

Sufheid, vermoeidheid en slaperigheid bij oxazepam

In de meeste gevallen leidt oxazepam tot sufheid, vermoeidheid en ook slaperigheid. Deze bijwerkingen zijn overigens ook een eigenschap van oxazepam dat kan worden gezien als wenselijke werking. Door deze bijwerkingen zal uw reactievermogen en alertheid verminderen. Het is daarom belangrijk om niet, of zo min mogelijk deel te nemen aan het verkeer. Wees bedacht op situaties die al uw aandacht vragen. Ongelukken gebeuren sneller als u minder alert bent.

Trager denken, spierzwakte en minder gevoelen

Wanneer u nog niet vaak het medicijn hebt gebruikt, kan u last krijgen van spierzwakte. Dit komt, omdat het medicijn spierontspannend werkt. Dit kan zich in veel vormen tonen. Zo kan het zijn dat u bijvoorbeeld minder goed in staat bent uw boterham te smeren: de coördinatie maar ook de fijne bewegingen zijn minder. Ook is het mogelijk dat u trager denkt en minder gevoelens hebt. U zult minder snel last hebben van paniekgevoelens, maar het kan ook zijn dat u bijvoorbeeld minder blijdschap toont, of u zich niet goed inleven in anderen. Zorg dat uw omgeving hiervan op te hoogte is, om vervelende situaties te voorkomen. Deze bijwerkingen van oxazepam komen lang niet altijd voor.

Gewenning aan oxazepam

Zeker bij gebruik van oxazepam voor slapeloosheid moet u oppassen voor gewenning. Deze bijwerking van oxazepam komt voor bij langdurig gebruik. Zeker wanneer u het medicijn regelmatig gebruikt om in slaap te komen, zal u op den duur meer nodig hebben, of uzelf ervan overtuigen oxazepam nodig te hebben om in slaap te komen.

Uitzonderlijke bijwerkingen van oxazepam

In enkele gevallen is het mogelijk dat u last krijgt van hallucinaties en een onrustig gevoel. Ook zou het kunnen dat u last krijgt van nachtmerries. Eigenlijk zijn dit bijwerkingen die juist het tegenovergestelde zijn van wat u verwacht van oxazepam. Als u bang bent risico te lopen om deze bijwerkingen te krijgen van oxazepam gebruik, is het verstandig uw arts te raadplegen voor meer informatie.

 

http://www.oxazepam.info/bijwerkingen-oxazepam.html

 

Deze bijwerkingen heb je bij olie niet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm; maar van wietolie ben ik de volgende dag zeker de ochtend ook wel vermoeid. En zeker het eerste uur na opstaan eigenlijk tot niets in staat. En heb enorm last van erg vermoeide ogen. Ga dan zelfs wazig zien! Dit is nu al wel verbeterd na het stoppen. Neem altijd iets wietolie in een capsule en neem dat dan 2 uur voor het slapen gaan in. Maar heb ook wel eens gehad dat ik dan nog niet kon slapen. Dus neem denk ik dan niet teveel.

Of anders dan misschien wiet uit een coffeeshop proberen? Ik rook niet en zou er dan wietthee van maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed advies Blowster'ke, dat duffe wakker worden duidt op een te hoge inname werkzame stof.

De sleutel zit hem in de dosering.

 

Als Obiwan de olie meer zou verdunnen en inname verspreiden over de dag zal hij ongetwijfeld een beter resultaat boeken.

 

Bij blowen geld voor velen vaak hoe sterker des te beter, bij medicinaal gebruik geld het tegenovergestelde.

Des te minder medicijn je neemt om een gewenst effect te krijgen des te beter.

 

Als je 2 gram pure olie neemt en die aanlegt met 8 gram olijfolie en goed mengt krijg je ruim 230 druppels.

Als je daarvan een neemt na het eten heb je al een rustiger avond, daarna neem je voor het slapengaan nog 1-2.

Met een dergelijke dosering kun je er ruim 75 dagen mee doen.

Dat lukt je dus nooit met 2 gram als je die puur neemt.

Tel uit je winst!

 

Neem je daarnaast 1-2 druppels overdag dan heeft Obiwan ook minder last van zijn Asperger.

 

 

Groene groet,

 

Wernard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi die parate kennis alhier, thans

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb helaas ook Tinnitus en op het tinnitus forum zijn de reacties op het gebruik van wiet niet zo positief. Volgens neurologen zou het de tinnitus zelfs kunnen verergeren. Maar niet kunnen slapen is ook geen optie. Dan misschien toch maar de oxazepam.

 

In het verleden wel eens de druppels van Wernard gebruikt. Helaas deed het toen nauwelijks iets. Ik sliep er toen niet op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan mogen de neurologen hun huiswerk wel eens doen.

 

http://medicalmarijuana.com/medical-mariju...tments/Tinnitus

 

Cannabis helps Tinnitus

One of the main theories of tinnitus is that it is a form of sensory epilepsy, sometimes arising from neuronal hyperactivity in the brainstem cochlear nucleus.

 

Antiepileptic drugs have therefore been explored as one potential treatment option.

Increasing evidence suggests that cannabinoid drugs can also have antiepileptic effects.

Recently, it has been reported that cannabinoid CB1, CB2 receptors, and the endogenous cannabinoid, 2-arachidonylglycerol (2-AG), are expressed in the cochlear nucleus.

CB1 receptors appear to negatively regulate the release of glutamate, and it is possible that their down-regulation during the development of tinnitus is responsible for the neuronal hyperactivity associated with the condition.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi obiwan.

 

Ikzelf zou in jou geval op zoek gaan naar cbd verrijkte strains en daarme aan de slag gaan.

Als je een goeie 1-1 pheno hebt gevonden daarvan olie maken. Misschien kan je hier op het forum wel een oproep doen aan de leden. Er Er zal er vast wel eentje tussen zitten die met cbd bezig is. Als je cbd olie neemt garandeer ik je dat je veel minder suf zal wakker worden, zelfs al neem je veel.

Cbd is de shit als je medicinaal gebruiker bent. Geen psycho actieve high meer dus geen duf hoofd.

Ga ernaar op zoek.

Klik hier voor meer info over cbd verrijkte strains.

Succes,

AG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties, maar wiet(olie) blijkt voor mij niet goed. Ook bij minder gebruik blijven de klachten. De bijwerkingen die blowsterke beschrijft van oxazepam heb ik juist in erge mate bij gebruik van wiet. Oxazepam gaat veel beter. in mijn geval wint dit keer de reguliere geneeskunde. Geen wiet meer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

je geeft je nu al gewonnen aan de chemie :D maybe is het cbd olietje zo'n slecht idee nog niet ...

 

de farmaceutische industrie is niet gebaat op genezen maar veelal gebaseerd op het kastje naar de muur verhaal.

 

kijk maar is hoe jij er over een paar maanden aan toe bent als je oxazepam blijft slikken :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarschijnlijk slechter dan ik eraantoe was na dik 14 jaar gebruik van "dex-amphtemine" onder verschillende benamingen en daar 4 tot 5 dagen me stopte

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee; was oerstom om ooit met wietolie tegen mijn slaapprobleem te beginnen. Het gaat echt tegen je werken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal waar ik heb ook angt en paniek aanvallen en slaap slecht.heb tijdens een burn-out oxacepam ontdekt.werkt heel goed.kan weer normaal denken.wietolie in kleine hoeveelheden geen probleem,maar neem alsjeblieft geen cbd olie,ik nam rie druppels en was totaal in badtrip beland.ben zeer gevoelig,al mijn angsten kwamen terug,heeft drie uren geduurt..denk de combi niet goed is...veel sterkte voor jou...ik weet hoe heftig je je voelt...blijf ademenen denk ik maar altijd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...