Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Truckerbob

wat gebeurt er bij 1 plant onder lamp

Recommended Posts

ik vraag me af wat er gebeurt als ik "bezoek" zou krijgen en ze mijn tent vol met peperplanten en palmboompjes vinden waar 1 amnesia tussen staat, wat kunnen ze me dan maken toch geen huisuitzetting voor 1 plant of wel?

gr bob

 

ps heb in mijn tent dus stuk of 20 palmboompjes staan en twee speciekuipen met peperplanten en 1 amnesia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt al helemaal aan de situatie koop/huurhuis..en iedere woningvereniging heeft een ander beleid kijk eens in je huurcontract

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamp, weten wat genetica is, afzuiging allemaal genoeg sinds 1-7-2011.

 

Woningbouw gaat je sarren indien inval en melding bij hen als je nog niet zo lang in je huurhuis woont, staat vast iets over vermeldt in je huurcontract, in oudere contracten ontbreekt vaak die bepaling B)

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb t ook mezelf wel eens zitten afvragen wiet kweken in een huurhuis is not done...maar stel nou dat k alleen maar viooltjes kweek met een nette instalatie dan kunnen ze inprincipe toch niets maken?

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja ik woon hier pas 5 jaar dus zal wel in huurcontract opgenomen zijn maar waar ik eigenlijk op doelde te vragen, zou een rechter echt instemmen met huisuitzetting vanwege 1 weedplantje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tja ik woon hier pas 5 jaar dus zal wel in huurcontract opgenomen zijn maar waar ik eigenlijk op doelde te vragen, zou een rechter echt instemmen met huisuitzetting vanwege 1 weedplantje?

 

Dat zal de rechter zeker kunnen doen.

Ik zal uiteen zetten waarom:

Je bent een huurovereenkomst aangegaan met je medecontractant.

Die heeft in de overeenkomst bedongen dat je geen wiet mag kweken binnenshuis of in de tuin.

Door het aangaan van deze overeenkomst heb je je bereid verklaard dit onderdeel van de overeenkomst na te komen.

 

Zodra je dat niet doet, ben je aan het wanpresteren.

 

Wanprestatie heeft zakelijke werking: dus de overeenkomst kan worden ontbonden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zou een rechter echt instemmen met huisuitzetting vanwege 1 weedplantje?

 

Weer geheel situatie afhankelijk B)

1e keer dat je gepakt bent etc etc, je advocaat weet er vast wel een paar als het zover mocht komen

 

Wietplanten in huis/tuin is sinds 2011 een zwaar criminele activiteit, of je nu in een huurhuis zit of niet :lol:

Hebbie koop timmert de burgemeester je huis 3mnd dicht ;)

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is een forumlid, die kennelijk bij een woningcorporatie werkt, en voordien beweerde dat in 99 % van de 100 gevallen geen huisuitzetting volgde.

Toe ik hem confronteerde met de vraag welke corporatie zo stom zou zijn om een op voorhand te verliezen procedure op te starten, wrong hij zich in alle bochten en ging ongeveer door het lint, toen hij besefte dat hij zijn stellingen niet met feiten kon onderbouwen.

Dus wat doet een volwassen persoon wiens argumenten geen hout snijden: hij wist ze en vervangt ze door trollen, daarbij bijgestaan door enkele gelijkgestemden.

 

Dat is ook een vorm van discussiëren.

Gelukkig niet de mijne: ik geef de voorkeur aan woorden en geef -ingeval ik ongelijk heb- mijn ongelijk ruiterlijk toe.

Edited by Xtreme
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel woningbouw verenigingen stellen je voor de keuze of zelf vertrekken zonder dat je op " de lijst wordt gezet"

"De lijst" zorgt voor angst waardoor het overgrote deel zelf vertrekt en alsnog op "de lijst komt"

 

ken hier in mijn omgeving geen 1 waar tegen de echte procedure is gestart via het gerecht daarentegen ken k ook wel een paar situatie s waarin de huurders gewoon bleven zitten.

water liep echt gewoon via de gevels naar buiten maar konden gewoon blijven zitten

 

dus ja...blijft een beetje afhangen wie je voor je hebt en uiteraard ligt het ook aan jezelf hoe je reageerd als ze bij je langs komen ga je gelijk het bijdehandje uithangen en een hoop poe ha ja dan pakken ze je gauw wat harder aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

okee thnx voor alle reacties, het is me nu duidelijk wat te doen.

en nee verwacht nog geen huiszoeking ofzo maar was gewoon beetje paranoia door 2 huis invallen in de wijk afgelopen week.

allemaal bedankt.

gr bob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij 1 plant onder lampen nemen ze je hele plantage spullen mee + spullen gelijk aan de boete die opgelegd gaat worden voor die plant indien ze verwachten dat je niet de boete kan betalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...