Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

gobru

toch staatswiet?

Recommended Posts

B) nou dat hoop ik te zijn,heb me aangemeld met een plan van hoe en wat,alleen ik heb me bij gemeente rotterdam aangemeld,als het plan wordt goed gekeurd,groter kans dat ik de mogenlijkheid krijg om gemeente wiet te kweken

 

als je het niet probeert weet je het niet :lol:

 

 

 

 

 

dampende groet wallythc

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies zo denken wij ook , daarom is de vrouw nu bezig met een opleiding voor Herborist , dan heeft ze beetje voorsprong op veel mensen zeg maar

Maar voor haar gaat het meer om het medicinale gedeelte ervan

1450 euro was het geloof ik om de vergunning in te dienen?

 

succes Wallythc ik hoop dat het je lukt dan hebben ze ten minsten geen gamma wiet in de shop B) :lol:

Edited by gobru

Share this post


Link to post
Share on other sites

gobru zal een aanvraagzijn wat je bedoeld en is dus weer een melkkoetje van de een of andere.

 

vergunning aanvragen kost 1450 ze lachen zig dood bij de eerste die het betaald,

die laten ze een dag later gewoon weten afgewezen te zijn voor een vergunning,

en sturen ze task force 1 naartoe

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee ik bedoel gewoon 1450 betalen om je vergunning te mogen indienen..

 

zonder achtergrond zal het inderdaad niet gaan lukken, met achtergrond is de kans wat groter

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bedoel ik ook, de aanvraag is de melk koe,

want met het huidige belijd word je aanvraag tog nooit goed gekeurd, de gemeente kweekerij iedeen worden met 1 zwaai van tagel geveegd ,

 

als jij een aanvraag in stuurt op dit moment. geef ik je niet zo heel lang voor de "task force"bij je aande deur staat om even te komen controleren wij hebben het vermoeden dat er hier een kwekerij is

Share this post


Link to post
Share on other sites

die vergunning is meer voor andere doeleinde dan echt kweken...kan er wel bij horen

 

 

 

http://www.cannabisbureau.nl/Opiumontheffing/

 

http://www.cannabisbureau.nl/doc/pdf/Aanvr...01%29_21664.pdf

 

edit: hier staan het

Edited by gobru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar ik vermoed, zal zo'n ontheffingsaanvraag weggegooid geld zijn. En dit geldt niet alleen voor de kosten van de vergunning, maar ook voor de kosten van de beveiliging, die vele malen hoger zijn.

Een pand inbraakvrij maken kost wel wat duiten. Gelaagd en gehard glas is duur, traliehekken voor de ramen geven ze ook niet weg (afgezien van het esthetisch aspect), degelijke cilinderssloten, dievenklauwen en een kluis brengen ook kosten met zich mee.

De inbraakbeveiliging moet kennelijk al bij de aanvraag aanwezig zijn.

En het moet gaan om geneesmiddelen die zijn opgenomen in het RVG-register: hoe je van het RVG een licentie krijgt om die te vervaardigen, kan ik alleen maar naar raden.

 

Die weg loopt volgens mij gegarandeerd dood.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Het plan is aangeboden aan minister Ivo Opstelten van Veiligheid en Justitie."

 

Daar gaat het mis.

 

Er gaat nooit iets veranderen met die dino aan het roer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar ook voor de kosten van de beveiliging, die vele malen hoger zijn.

Een pand inbraakvrij maken kost wel wat duiten. Gelaagd en gehard glas is duur, traliehekken voor de ramen geven ze ook niet weg (afgezien van het esthetisch aspect), degelijke cilinderssloten, dievenklauwen en een kluis brengen ook kosten met zich mee.

De inbraakbeveiliging moet kennelijk al bij de aanvraag aanwezig zijn.

 

 

;) wordt je nooit moe Xtreme B) :lol:

 

Er gaat nooit iets veranderen met die dino aan het roer.

 

we kijken ook meer uit naar het moment dat hij er niet meer is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms ben ik moe, bijvoorbeeld als ik de halve marathon heb gelopen.

Maar als een reply tot moeheid zou moeten leiden, dan kan ik de vraag beter aan jou stellen.

Je hebt meer dan 20 keer zoveel replies dan ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De grenzen tussen ironie, cynisme en sarcasme zijn voor een ieder verschillend: het zijn namelijk relatieve en geen absolute begrippen.

 

Maar eveneens een fijne dag toegewenst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoor Ivo al denken "daar ga ik een stokje voor steken....."

 

Zolang Ivo minister is veranderd er niks aan het beleid ben ik bang.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken een politicus met een groot (water)hoofd, die nutteloze, niet na te leven wetten invoert en overal te prominent aanwezig is.

Volgens mij krijgt Ivo een spontane erectie zodra hij een microfoon ziet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha ja als hij dat ding niet voor een fles aanziet, draaiorgel B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De beste man is gewoon incompetent. Naar alle waarschijnlijkheid heeft hij naar zijn afstuderen nooit meer een wetboek ingezien.

Gisteren gaf hij op de televisie commentaar over grooming: de inzet van lokagenten was mislukt, omdat de groomers niet met kinderen jonger dan 16 jaar maar met volwassen agenten aan het groomen waren.

De wet moest veranderd worden en het bureau wetgeving had opdracht gekregen zich hierover te buigen.

 

Een beetje jurist weet de oplossing binnen 1 minuut: thans is grooming met kinderen jonger dan 16 jaar strafbaar. Maar als je de wet verandert en niet alleen het groomen met kinderen jonger dan 16 jaar maar ook met ogenschijnlijk kinderen jonger dan 16 jaar (lokagenten die zich als minderjarigen voordoen) dan is het lek verdwenen en heel de zaak juridisch dichtgetimmerd.

 

Daar heb ik geen bureau wetgeving voor nodig, terwijl strafrecht niet mijn studierichting was.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als Ivo zijn ambt neerlegt barst de gehele georganiseerde misdaad in snikken uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch typisch dat regenten blijven volhouden dat iets 'illegaal' kan zijn en tegelijkertijd wel gefabriceerd kan worden, MITS je maar een vergunning bij ze koopt.... Koop je dus geen vergunning bij ze, dan sturen ze lui om je hoofd in te slaan.

 

In iedere andere setting noemen we het gewoon 'afpersing'.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als Ivo zijn ambt neerlegt barst de gehele georganiseerde misdaad in snikken uit.

 

Dat zeker weten...wordt echt tijd voor een nieuw tijdperk op dat gebied

Share this post


Link to post
Share on other sites

Och, het is niet alleen Van Opstelten hoor.

Minister Timmermans kan er ook wat van, getuige het filmpje van Edith Piaf in zijn blog, waar ze het liedje "Je ne regrette rien" (Ik heb er nergens spijt van) ten gehore brengt.

Dat is gewoon een steek onder water richting Poetin, omdat hij zijn excuus moest aanbieden vanwege het onrechtmatig optreden van de Haagse politie richting die bezopen Russische diplomaat.

 

Toen ik heel jong was deed ik dat richting mijn vader ook.

Als ik de wind van voren kreeg voor een of andere misdraging zette ik altijd het zelfde liedje op, waarin de volgende tekst voorkwam: "I don't care what the old man says".

 

Aangezien de beste man geen woord Engels sprak, vind ik mijn reactie achteraf bezien kinderachtig.

Maar toen was ik misschien 12 of 13 jaar oud.

Een bewindsman van tegen of in de zestig moet zich toch niet als een puber gedragen.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toch typisch dat regenten blijven volhouden dat iets 'illegaal' kan zijn en tegelijkertijd wel gefabriceerd kan worden, MITS je maar een vergunning bij ze koopt.... Koop je dus geen vergunning bij ze, dan sturen ze lui om je hoofd in te slaan.

 

In iedere andere setting noemen we het gewoon 'afpersing'.

 

+1 en zo gaat dat he, dat weten we toch

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat ze dan ook meteen 5 tot 10 planten per persoon legaal maken.

Tomaten en groenten kweken gebeurt immers ook niet enkel in kassen van bedrijven.

Als ze dan achter hun standpunt staan om de criminaliteit in te dammen met gereguleerde wietkassen,

dan lijkt het me nogal logisch dat als een ieder zijn eigen wiet mag kweken er weinig criminaliteit meer zal zijn omtrent wiet.

 

Herb is a plant, not a criminal something.

Edited by nederwierie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ken een politicus met een groot (water)hoofd, die nutteloze, niet na te leven wetten invoert en overal te prominent aanwezig is.

Volgens mij krijgt Ivo een spontane erectie zodra hij een microfoon ziet.

HAHAHAHA post van de dag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...