Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Baekelandt

Baekie's Besje zoekt Herrie

Recommended Posts

@DJBroertje: Bernadette heeft inderdaad langere internodes. Nu de waterhuishouding in de pot wat betert zijn beide planten mooi aan het uitrekken ;)

 

Wat die genetica betreft, ik ben nog jong, amper 300 jaar. Er komen nog veel hericules in dit kastje denk ik zo :)

 

@Highriser: Ik spreek ze niet toe. Ik bezing ze. Mijn zangkunsten werken op het menselijke vrouwelijk schoon, dus waarom zou het niet op het plantaardige werken dacht ik zo...

 

@Sniper: Wie er gaat winnen weet ik niet, maar ik ben benieuwd naar de veldslag om het territorium op het net. Zolang ze beide hun best doen wint Baekelandt.

 

@Elmo: Geef je ogen de kost!

 

@Fritz: De uitwerking zou legendarisch moeten zijn. Traag groeien doet ze niet, ze groeit kort en bossig.

 

UPDATE: 2 WEKEN GROEI

 

Het gaat beter met de plantjes. De grond is aan het settelen. Plantjes zijn (of waren liever) bossig.

 

Vandaag heb ik Bernadette en Hermelientje wezen gaan fimmen en heb ik zijtakken gedieft. Normaal zou ik enkel de onderste internode er nu afhalen maar omdat ik met 2 planten zit heb ik de internode erboven dus ook verwijderd. 4 takken per plant dus, en dat na slechts twee weken groei.

 

"Ben je gek Baekelandt?"

- "Ja, maar dat is niet relevant voor deze discussie"

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Wacht even...

 

Hericulesje rollen, lekker gecured, heerlijke smaak. De wiet zelf ruikt en proeft naar een ouderwetse hasj. Met zo'n kristallen erop verbaast mij dat niet. Fokking stickie sheet yo!

 

...zit Baekie tot half zes 's ochtends Rome 2: Total War te spelen zo stoned als 12 Pakistaanse wietboeren op een boerenfestival...

 

nu nog iets om de joint aan te stampen...?

 

Check. Het wordt de rechterpink.

 

Vuur?

 

Go.

 

Inhale. Eerste trek, meh... teveel tabak.

 

2e trek. Gloria Hallelujah. Feestje in mijn mond met dikke afterparty.

 

terwijl ik de derde trek pak passeren mijn Marokaanse Moslimburen in de gang. Ze moesten eens weten. Vierde trek. Adem inhouden. Moesten ze weten, zouden ze willen? Uitademen.

 

Ja.

 

Ze zouden willen.

 

5e trek.

 

6e trek.

 

Er zit een liedje in mijn hoofd. La-lalala-la-lalalaaaa-la-la! and repeat.

 

De joint dooft zichzelf in de asbak. Nog 2/3 over. Knetter. Waar waren we?

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Voor je me gek verklaart, zonder die onderste internodes zien ze er mss nu wel kaal uit, maar door het fimmen zal je zien dat de planten nu 72 uur gaan stil staan en dan EXPLOSIEF gaan groeien.

Ik stuur gewoon alle energie en potentie naar boven in de plant, zodat ze niet elfendertigduizend kilojoule moet gaan gebruiken om die twee onderste paar takken naar en op het net te sturen.

 

Goed.

 

Ik verwacht dat beide planten binnen een week op het net gebonden worden. Dan mag de strijd beginnen.

 

Temp: 20°C-30°C, RLV 42-60 %.

Ik heb ook eens net aan de vsa gemeten, die is 35°C.

 

De lamp zal heel de kweek iets verder mogen staan van de toppen. Mss ga ik een fan plaatsen aan de lamp maar dan moet het in de lengte, want in de breedte heb ik geen plaats meer.

 

7e trek.

 

Tot zover de blabla.

 

Nu kopiepasta.

 

8e trek

voor het fimmen:

Links is bernadette

gallery_33521_16285_2238731.jpg

gallery_33521_16285_1619735.jpg

 

9e trek / 10e trek. "Of ik ben stoned of de Framerate van de realiteit is net gedropt."

 

Bernadette Bovenaan

gallery_33521_16285_237728.jpg

 

De stam van Bernadetteje nu

gallery_33521_16285_97944.jpg

 

11e trek, Hermelientje's stam

gallery_33521_16285_910052.jpg

 

12e trek. Hermelientje

gallery_33521_16285_2101141.jpg

 

13e trek: sfeerbeeld

gallery_33521_16285_892983.jpg

 

Weet ge wat? Ik ben weg.

 

Ba-la-la-la-la-la-laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhh-keh...landt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
...zit Baekie tot half zes 's ochtends Rome 2: Total War te spelen zo stoned als 12 Pakistaanse wietboeren op een boerenfestival...

 

:)

 

terwijl ik de derde trek pak passeren mijn Marokaanse Moslimburen in de gang. Ze moesten eens weten. Vierde trek. Adem inhouden. Moesten ze weten, zouden ze willen? Uitademen.

 

;)

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag iedereen

 

Baekie is gestopt met tabak. Baekie rookt nu puur. Baekie gaat beginnen vapen héél binnenkort.

 

Baekie's dames genieten niet zo van hun grond. Ze zijn wel opgeknapt van de onthoofding :)

 

Temp 20-27°C, 42-54 % RLV.

 

Baekepuur

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

pijp ?

 

gewoon genieten

mac

Share this post


Link to post
Share on other sites
gaat goed daar , ik vind de herijuana ook een langzame groeier , ik heb ze ook staan maar zo klein als deze zijn heb ik niet vaak meegemaakt

groeit ook maar een week of 2 maximaal door na het overschakelen op 12/12

dus daar kan je vast rekening mee houden

hopen dus dat de smaak/uitwerking/opbrengst het een beetje goed gaan maken, bij mij dan

 

Je hebt de kortbloeier te pakken, 8wk max en heerlijke smaak en geur, ik duidt het als sinaasappel achtig vanaf eind week 6.

Brengt ook nog behoorlijk op die kortbloeier (niet zo goed als de 9wk'er maar toch).

 

Succes met je rondje.

 

@beaker

goed bezig.. de tabak de deur uit gaat je veel goeds brengen

Share this post


Link to post
Share on other sites

goede beslissing stoppen met tabak, moest mij ook nog es lukken

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baekelandt gij verrader! Hobbies hebben --- als blowen bijvoorbeeld --- is één ding. Maar wat is de zin van wakker worden zonder een paar goeie verslavingen... En welke twee verslavingen zijn nu zaliger dan nicotine en caffeine (liefst tegelijk)? :)

Maar ja... leven en laten leven, peace and love en zo dus... even goed succes baeke :lol:

 

 

Goe bezig trouwens :)

 

Ick volgh uw ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Mac: gallery_33521_15625_1509867.jpg

 

@ LC: Bedankt. Enkel jammer dat ik er te laat mee ben, de schade is al geleden.

 

@ Zappie: Het is makkelijk. Gewoon geen sigaret in je mond steken. Natuurlijk, de juiste motivatie maakt of breekt het.

 

@Hades: Ik ben al 6 maanden koffie-vrij ;) hehe

 

Kijk, moest ik een audiofile kunnen uploaden zouden jullie begrijpen dat het voor mij heel makkelijk is, het stoppen met roken.

Als kind had Baekelandt zware astma. Fortuna en regiment hebben jonge Baekelandt er dan door geholpen tot zover dat 'ie de coopertest kon domineren en zonder inhalator gaan.

 

Baekelandt's dokter heeft hem altijd gezegd: "Rook en ge gaat terug die 9-jarige in het ziekenhuis worden, gegarandeerd."

 

Nu moet Baekelandt met veel schaamte en verdriet toegeven dat de dokter gelijk had.

 

Baekelandt heeft zichzelf astmatisch gerookt :)

 

En dan denk je steeds: had ik maar zes maanden eerder gestopt.

 

Achja.

 

Ik hou hout vast en hoop dat binnenkort mijn longen zichzelf genoeg gereinigd hebben om een nacht te kunnen doorslapen.

 

Voor de rokers:

Stop nu je nog kan

Anders ga je stoppen omdat het moet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes met het niet roken.

 

Dat is werkelijk iets wat mij nooit zal lukken, voor dat heb je ruggengraat nodig.

 

Blijkt maar weer dat mijn nickname werkelijk bij me past.

 

Heb mijn hele huishouden meegenomen, en kom ff kamperen hier, is er nog plaats?

Ik wil namelijk graag meekijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gaat goed daar , ik vind de herijuana ook een langzame groeier , ik heb ze ook staan maar zo klein als deze zijn heb ik niet vaak meegemaakt

groeit ook maar een week of 2 maximaal door na het overschakelen op 12/12

dus daar kan je vast rekening mee houden

hopen dus dat de smaak/uitwerking/opbrengst het een beetje goed gaan maken, bij mij dan

 

Je hebt de kortbloeier te pakken, 8wk max en heerlijke smaak en geur, ik duidt het als sinaasappel achtig vanaf eind week 6.

Brengt ook nog behoorlijk op die kortbloeier (niet zo goed als de 9wk'er maar toch).

 

Succes met je rondje.

 

@beaker

goed bezig.. de tabak de deur uit gaat je veel goeds brengen

 

zou kunnen ja , ik heb de feminized versie van sannie

ik moet zeggen dat de topvorming/bloei in het algemeen wel wat sneller gaat

de geur is nog niet veel bijzonders ,pas als ik de plant aanraak ruik ik hem aan mn handen

 

@ struikrover

ik ben een aantal jaar geleden ook gestopt met roken , ik gebruik nog wel tabak in mn joint , daar zou ik ook eigenlijk vanaf willen

maar ben nog niet echt uit over een alternatief , pure jointjes roken vind ik ook zomaar wat

plantjes hebben het naar hun zin verder he :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zei zo Ludo, we zullen dat jointje maar laten vallen en ooit samen de vredespijp/damp eens genieten, ooit.

 

Snaaiper rookte vroeger, en nu soms ook nog, gewone sigaretten als surrogaat omdat ie op dat moment wel kan roken maar geen wiet. In principe rook ik ook enkel jay's.

Sinds ik zonder werk zit, heb ik in elk geval al een felle verbetering gemerkt qua hoesten en fluimen. Maar ik zou ook toch nog drastisch moeten minderen. Gewoon ene minder en de eerste uitstellen helpt al erg veel. Snaaiper is al 2 maal gestopt in het verleden, maar dan komt die verrekte ADHD weer op zetten en ga ik toch maar weer aan de joint

Zoals je zegt, die heerlijke haal dikke wietrook van een jay is veels te lekker.

 

In elk geval succes man, jammer dat het de dokters definitieve diagnose is die je aan zet ipv de preventieve diagnose. Maar je hebt nog jaren voor de boeg, je overleeft het wel.

Mijn gehoor komt nooit terug :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Escargot: Ruggengraat is niets in vergelijking met de motivatie die een nakende verstikkingsdood teweeg brengt :lol:

Ik zou iedereen willen zeggen "leer uit mijn fout", maar ik weet dat Ick zelve ook niet uit mijn fout zou leren moest het een ander betreffen en niet mezelf.

 

Daarstraks nog op tv gezien: "Elke roker weet dat rokers meer kans hebben op longaandoeningen, maar we zijn optimistisch over onszelf en pessimistisch over de rest en de wereld. Bijgevolg denkt elke roker dat het hem of haar niet gaat overkomen, maar het is een probleem van die andere. Iedereen kent wel de bompa die tot zijn 96 rookte en dan stierf van iets totaal anders. Wij gaan er allemaal vanuit dat die 30% longkankergevallen de mensen rondom ons zijn, en nooit wij zelf."

 

Ik wil niet preken, ik ben net aan het preken tegen preken :)

 

En hier is zeker nog plaats. Mijn kastje is klein maar gezellig :rofl

 

@Fritz: Ik kan niet het compromis maken "enkel tabak bij wiet". Ik rook nu ook pijpjes omdat ik geestelijk het verschil wil maken tussen cannabis en een sigaret. Als je jezelf daar duidelijke afscheidingen kan maken is het makkelijker om in de toekomst, ten tijde van droogte, niet naar tabak als vervangmiddel te grijpen. Dat werkt niet bij iedereen, maar ik associeer (net zoals jij denk ik) wiet met tabak. Als je die associatie maakt kan je jezelf trainen om die te verbreken.

 

Als alternatief heb ik trouwens een vaporizer besteld (kost je een jaar aan vloei en tip :s )

 

@Sniper: Gewoon die joint rollen zonder tabak. Gij met uw stekkie :) daar zult ge vlug genoeg puur van roken. Die gewoonte sluipt er snel in om dik en dikker te rollen als je veel wiet hebt :D

 

Het bovenstaande voor Fritz geldt ook voor jou, oude surrogaatroker

 

Ik overleef het wel, het is gewoon minder aangenaam om te hijgen bij inspanning. Maar ik weet hoe dit te behandelen dus je zal er in de toekomst weinig van merken.

Suckt van je gehoor, hoeveel %? Baekie heeft ook schade en lichte tinnitus van teveel shows/repetities/opdrachten...

 

 

 

 

 

--------------------------

 

 

EN TOEN STONDEN ZE 3 WEKEN

 

gallery_33521_16285_499773.jpg

 

Bernadetteke is donker maar heeft veel paarse steel. Hermelientje heeft geelzucht maar verder niet veel last van niets :)

 

Hun grond is ver van optimaal, ik heb de zak die ik per ongeluk gebruikt heb even nagemeten, we hebben een PH van 8.7 in die zak. In de potten zal het lager zijn door de kokos, maar de uitgedroogde aarde heeft dan weer een zeer slechte oppervlaktespanning en wateropnamepotentieel... Al bij al mijn domste kweekfout tot nu toe.

 

Bernadetteje

gallery_33521_16285_1762555.jpg

Het verschil met hermelientje is :D

gallery_33521_16285_689569.jpg

 

Ze bossen anders wel goed hoor...

Hermelientje

gallery_33521_16285_1215109.jpg

gallery_33521_16285_1479108.jpg

 

Bernadette

gallery_33521_16285_1580513.jpg

gallery_33521_16285_1025230.jpg

 

 

Het fimmen is ook (alweer) goed gelukt. Al een tijdje geen accidentele toppen gehad :)

gallery_33521_16285_478720.jpg

gallery_33521_16285_2277140.jpg

 

 

Was 'ie dan.

 

Morgen gaat het net erover en worden ze gebonden.

Ik neem aan dat ze tussen vrijdag en zondag op 12/12 gaan.

 

Temp: 20-28°C, 42-55 % RLV. PH water = 6.3, geen voeding, ladifuckingda, Baekie wilt tabak, kust de mijne, Baekie gaat slapen ;)

 

EDIT: vergeten te vermelden, Hermelientje heeft Berrybiatch volledig ingehaald. Ze zijn exact even groot nu.

gallery_33521_16285_2267191.jpg

Bernadette lijkt groter, maar die haar onderschaal is dieper

Edited by Baekelandt

Share this post


Link to post
Share on other sites

De dametjes zijn inderdaad redelijk aan het bijtrekken, toch geen druppeltje voeding bij Hermelina doen, ziet toch wat bleekjes?

Tja die aarde, het is wat het is, heb bij mijn buiten perikelen ondervonden dat af en toe nat sprayen van de bodem veel helpt tegen het krimpen en uitdrogen. Is niet echt water geven mar wat besproeien. Misschien toch maar een flesje Yucca bij Sannie bestellen?

 

 

Mijn oren, hmm, ik ben 34j en 51weken en heb al het zelfde gehoor als ene die met pensioen mag: ik ben navenant de frequentie 35 tot 65dB kwijt en dat situeert zich vooral het hardste bij de hoge frequenties. En die heb je het hardste nodig om gewoon te communiceren.

Als geluidsman weet je dan wel ongeveer waarover ik praat, heb jij geen ottoplastieken oordoppen??Zou ik maar eens snel eisen van je baas wan t kaput ist kaput en je hoort bij een risicogroep met die baan van je.

Snaaiper krijgt er wel een uitkering (beroepsziekte) voor (die houdt Sniper recht want van den dop alleen :D ) die uitkering staat ongeveer gelijk met dat van een handicap en is 30%

En dan is 33% het maximum voor ze je definitief afschrijven, het is dus 5 voor 7 voor Snaaiper en dan heeft ie ook nog eens een totaal foute hobby die ik weiger op te geven.

 

En het roken, ik ben der altijd op tegen geweest puur te roken, gaat teveel wiet door en je hebt meer plezier van enkele Jays dan van een stevige hit.

Maar ik weet dat het minder moet en kan. Zoals ik al zei, doordat ik zonder werk zit rook ik amper nog gewoon tabak, en dat helpt al veel. Zonder werk zitten maakt ook dat ik de hele dag aan de Jay kan zitten, helpt weer minder.

Snaaiper houdt zich voor dat weer gaan werken, een meer geregeld leven weer hebben, een motivatie wordt om enkel s'avonds nog maar te blowen en dan ook te kunnen gaan vapen. Maar je hebt overschot van gelijk hoor (weet idd ook iedere roker) alles wat je rookt is teveel. zal seffens es ne pure rollen van stekkie, ik kan het me veroorloven met haar alhoewel ik toch zuinig probeer te zijn. Inmiddels ben ik bijna een jaar werkloos en zijn de reserves op :rofl

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Beaki,

de dames zien er leuk uit. :D

Heeft de verwarming nog nut of zuig je teveel af?

 

Met roken stoppen? Dat wordt ook nog een hele opgave voor mij.

Ik hoop dat het jouw lukt!

 

Groetjes

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hermelientje heeft al een heel klein beetje fret gekregen :rofl

 

Zou ik maar eens snel eisen van je baas wan t kaput ist kaput en je hoort bij een risicogroep met die baan van je.

 

Ik ben mijn eigen baas. Zal mezelf straks eens aan de tand voelen! :lol:

 

---------------------------------------------------------------

 

Zoals eerder voorspeld is het net neder gedaald uit den hemelen...

gallery_33521_16285_1619687.jpg

 

gallery_33521_16285_1313323.jpg

 

Het gaat echt niet lang duren, dit weekeinde gaan ze op 12/12!

 

Viva Bomma, Patatten met Sossissen!

 

EDIT: Torsti, de verwarming houdt alles mooi op 20°C aan de potten. Iets hoger lees je dat als 19°C, nog altijd aanvaardbaar. De afzuiger is niet te sterk ofzo, de verwarming gaat trouwens heel weinig aan, mss maar een uurtje of 2 nu op 18/6 want mijn kastje is goed geisoleerd.

 

Bedankt voor de steun :D

Edited by Baekelandt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedenacht Baekelandt,

 

Ik heb met veel genot je vorig verslag gelezen, heb er zelf weer het een en ander van opgestoken.

Vanzelfsprekend volg ik dit verslag ook, ben wel van het genre "stille volger", dus neem me niet kwalijk wanneer je niets meer van me hoort in dit verslag :D.

 

Maar dit weekend al op 12/12, krijg je het netje dan wel vol? Of is de bedoeling weer 70-80% vol te krijgen net als vorige ronde, i.v.m. schaduwzones?

 

O, en succes met het stoppen met roken, het zit 90% tussen je oren, wanneer je er echt klaar mee bent dan kan je er ook daadwerkelijk mee stoppen. Je wilskracht moet groot genoeg zijn, dan lukt het met gemak. Ik weet dat dit nu voor geen ene meter helpt, maar denk er maar een keer aan terug wanneer je over 2 jaar nog steeds geen tabak rookt :rofl.

 

Zet hem op deze ronde!

 

Caskafa

Share this post


Link to post
Share on other sites

In dat geval in de stad eens bij een hoorcenter binnen stappen en vragen om orthopedische oordopjes, gewoon doen man, kost wel iets, hoorapparaten nog veeeeeeeeeeeeeeeel meer.

 

Hermelientje krijg inderdaad wat meer blos op haar wangen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar dit weekend al op 12/12, krijg je het netje dan wel vol? Of is de bedoeling weer 70-80% vol te krijgen net als vorige ronde, i.v.m. schaduwzones?

 

Dag stille genieter,

 

Ik verwacht dit weekend al 12/12 te gaan om verschillende redenen, de grootste zijnde dat er deze ronde 2 planten staan in plaats van 1.

Met de reflectors nu heb ik de mogelijkheid om iets 'hoger' te gaan kweken, wat nodig zal zijn. Het wordt heel snel heel druk als je 2 planten in de breedte aan het groeien bent.

 

De schaduwzones, wel, die zijn verandert. In de breedte hebben we amper nog schaduw, in de diepte, dus tegen de twee zijkanten, wel.

 

Het kan ook dat ik ze pas in de loop van volgende week 12/12, maar ik neem aan van niet, tenzij ze plots stil staan door godweetwelke reden :rofl

 

@Sniper: Ja he, ze krijgt wat meer kleur terug :lol:

 

Overigens heb ik gehoorbescherming, Variphone, handgemaakt op maat gegoten. Kost inderdaad wat. Als je echt wil weten wat duur is moet je eens op maat gemaakte in-ear monitoring proberen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Overigens heb ik gehoorbescherming, Variphone, handgemaakt op maat gegoten. Kost inderdaad wat. Als je echt wil weten wat duur is moet je eens op maat gemaakte in-ear monitoring proberen :rofl

 

 

Ik heb beide (ofzoiets :D ) zie pm om je draadje wat schoon te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien een stomme opmerking van mij marree... die grond ph, kan je die niet naar beneden krijgen met wat turf op de grond te leggen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frits, ze zijn niet even ideaal voor elk oor, sommige gehoorgangen zijn anders gevormd zodat die doppen moeilijk of niet blijven zitten.

En ook als je na een verloop van een paar jaar last mee krijgt, wordt het tijd voor nieuwe, je oren blijven immers groeien zodat de doppen na een tijd los gaan zitten.

 

Maarre, tis hier Baekie zen kweekverslag, dus laten we het daar voor nou maar bij houden.

En als Baekie dat wil poets een van de mods het hier wel weer ff op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE: 4 WEKEN GROEI

gallery_33521_16285_539599.jpg

4 weken groei en het binden begint.

 

En daar is het voor het eerst verkeerd gegaan bij Baekelandt :D

 

Ick heb Bernadette onthoofd... het was een ongeluk!

gallery_33521_16285_1448707.jpg

 

Ik heb haar nu in het gips gezet en hoop op het beste...

 

gallery_33521_16285_2039266.jpg

 

Dat ijzerdraad zit er los rond, nergens zit dat tegen de tak. Als de stam breder wordt maak ik het losser en losser. Zie het als een nekbeugel ofzo.

 

Er is geen 100% kans op herstel met zo'n wonde. om die reden krijgen ze een paar dagen extra 18/6: die zijn nodig voor een herstel want ik kan haar nu niet neerbinden, en moest de top het niet halen geeft dat de andere takken tijd om in te halen.

 

Goed, sfeerbeeldjes:

gallery_33521_16285_2653423.jpg

 

Hermelientje:

gallery_33521_16285_2451900.jpg

gallery_33521_16285_2250299.jpg

Haar geelzucht is bijna volledig verdwenen. Hoera voor het bestaan van eten!

 

Bernadette voor ik haar heb onthoofd:

gallery_33521_16285_2012848.jpg

gallery_33521_16285_2096358.jpg

 

gallery_33521_16285_782360.jpg

 

19-27°C, 40-52% RLV, PH 6.0-6.2.

Niet letten op de spiegels, ze moeten nog gekuist en bevestigd worden, maar mijn superstickiemirrortape is op en de brico is pas weer open op dinsdag.

 

Groeten,

 

Baekie-ik-rook-een-pure-want-de-glazen-onderdelen-van-mijn-vapo-liggen-in-de-96°-alcohol-te-weken-om-schoon-te-worden-Landt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...