Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
miramar

Meer vrouwen uit Reg zaad

Recommended Posts

@ Xtreme: Ik heb het niet tegen jou.

Ik reageerde op de openingspost

 

 

Dat heb je mooi neergezet in je vorige post. Bedankt voor je toevoeging

 

Smoking Fifi en Monti lever(d)en (Monti is aldaar geband, voor zover het me voor de geest staat) waardevolle bijdragen op JD.

Bij Smoking Fifi, was het meestentijds "eigen werk" en Monti's bijdragen waren vaak geplagieerd en zonder bronvermelding op het JD-forum gezet.

Daar maakte ik me overigens niet druk over, maar anderen kennelijk wel. Bij mij gaat het om de inhoud: de bron kan me aan mijn kont roesten.

Overigens een leerzaam topic.

 

With the compliments.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je het nou over jezelf?

 

kan niet wachten tot ze hier jd opvolgen

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om je te gerieven, zal ik het heel eenvoudig uitleggen.

Ik hoop dat je het snapt, want dan snapt de rest het in ieder geval ook.

Dus ik ben geen Smoking Fifi en ook geen Monti of Banti: ik ben Xtreme.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan het hier weer On Topic svp.

 

Topicstarter, als je het topic opgeschoond wilt hebben, hoor ik het graag. Dan haal ik het B) gedeelte weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanxs,. ik heb het gevoel dat het vanaf nu weer vol ontopic wordt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk overigens dat het bij autoflowers allemaal wat vroeger mag en moet wil dit werken. Ik heb me redelijk aan het regime gehouden maar vrees dat ik te laat was bij mijn lowrider zadenrun. Eerste man meld zich aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik houde er bij mijn planten ndi47 auto;s 2 weken tussen, ze bloeien pas na 20 dagen maar dan zit de vrouw van de eeste ronde wel al iets veder inde bloei voor de man gaat stuiven en behaal ik een 400/500 zaden per moeder plant, als ik het andersom zou doen een 150 want een moeder plant stopt met het aanmaken van zaadzakjes/wite haren als ze bestoven is. heb je minder last van als je maar 1 topje bestuifd zoals ik aleens heb gedaan met een snelbloeiende ndi47 (niet auto pheno *white widdow) de bestoven top stopt dan met aanmaak van haren maar de andere toppen gaan daar wel me door, daar is nu of buzz of yolo me bezig, houd hunt topics maar moeilik uit elkaar :)

 

owja na ongeveer 2 a 3 weken weet ik wel al welke man en vrouw worden voor de eerste bloei intreed

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe....ik kweek altijd uit regular zaad en meestal heb ik geen enkel mannetje.....

Mijn manier is

 

ik heb natuurlijk een aparte groeitent..vanaf zaad zorg ik dat de bodem is verwarmt en de LV is altijd rond de 70/80.....warmte rond de 24 Graden

en

ik zet het altijd op 18/6...

 

meestal als zaad is uitgekomen.., en ik heb later eenmaal stekjes...en als die dan goed zijn geworteld.....

dan behoud ik nog steeds mijn t-neon 2x 75watt lamp 95000k (blauw licht).....en hier laat ik ze zo een maandje ofzo onder staan....

daarna zet ik ze onder de groei lamp ...mijn stekken zijn ook altijd net kleine bomsay boompjes( meestal 8stuks)

 

totdat me bloeitent bijna klaar is...dan zet ik mijn nieuwe stekjes (boompjes) alvast in me bloei tent zodat ze kunnen wennen aan het licht en ze alvast kunnen voor bloeien....

 

Ik kweek potten

in potten...

Edited by DutchFlower

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dutch

Verwend worden ze zeg, hier niks geen verwarming, hoge lv en dat soort dingen (vroeger wel).

Een mannetje tussen de zaailingen doet wonderen voor de groei vd dames die erbij in de buurt staan (naast dat ik graag een goed mannetje heb ivm zelf veredelen), ze vinden het erg gezellig en waar nadoen van die kerel door de dames van het theekransje al niet toe kan leidden :)

 

Hard aanpakken die dames krijg je later ook nooit problemen met de planten als er wat met klimaat oid is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hehe....ik kweek altijd uit regular zaad en meestal heb ik geen enkel mannetje.....

Mijn manier is..

Altijd?

 

Aan je 8 berichten te lezen en hun inhoud ben nog onervaren en zou ik me maar ff snel eerst voorstellen :)

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

streng doch rechtvaardig

:) Donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft een te hoge of lage ph-waarde van je medium ook invloed op meer mannen of vrouwen?

En herma gevoeliger daardoor?Kan me herinneren dat ik zoiets op de buitenlandse flora heb gelezen.

iemand ervaringen?

 

Groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...