Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wiethobby

Dr240 compleet

Recommended Posts

Goedemorgen mensen.

 

ik zit met een vraagje, er is een beperkt budget dus is er gekozen voor een dr240 compleet.

Opzich is het een hele mooie prijs wat ik ervoor betaald heb, maar zit met een vraag.

ik zal beginnen met 2x 600W, nu heb ik er een buisventilator dcs 9000 en een 325 m3 filter bijgekregen.

Ik wil er 31 dames in gaan plaatsen, heb het bij de shop gevraagd omdat ik me twijfels had en die gaf aan dat de 325m3 dit zou trekken, wat is jullie mening?

 

gr. wiethobby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope dat is iets te weining in een dr240. :lol:

 

 

Ga voor een softbox min 1000m3 of 1500m3 met een goede controler.

 

In dit geval was goedkoop duurkoop!!

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb weinig ervaring met buisfans maar 325 lijkt me tog wel een stukkie te krap.

minimaal het dubbele zou ik je wel aanraden

 

wel een hele slechte shop dan als ze dit je aanraden

 

edit: bn het helemaal met pothead eens.

 

lekker terugbrengen die buisfan en een slakkenhuisfan icm met controller kopen.(en niet die goedkope van 30e)

een buisfan kan je ook niet op temperatuur regelen geloof ik en ze maken een pokke herrie

Edited by Amecheesia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad veel te weinig, raar advies van die shop. Zou voor 1000 m2 of hoger gaan, hoger = beter in dit geval want wie weet wil je na een of twee rondes nog wel een lamp er bij hangen. En dan wil je niet weer terug naar de shop met je afzuiger...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Inderdaad veel te weinig, raar advies van die shop. Zou voor 1000 m2 of hoger gaan, hoger = beter in dit geval want wie weet wil je na een of twee rondes nog wel een lamp er bij hangen. En dan wil je niet weer terug naar de shop met je afzuiger...

\

 

Daar was ik dus al bang voor, wat een klote shop dat ze dit erbij verkopen dan...

dan maar een 1500m3 halen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dergelijk buisafzuigertje kan altijd van pas komen met drogen of voorgroeien.

als ik jou was,zou ik er een softbox 1000m3 in hangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dergelijk buisafzuigertje kan altijd van pas komen met drogen of voorgroeien.

 

Klopt, maar vind het wel belachelijk van die shop dat ze het erbij voeren.

had zelf misschien iets meer research moeten doen van tevoren, iets te goedgelovig geweest.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dergelijk buisafzuigertje kan altijd van pas komen met drogen of voorgroeien.

als ik jou was,zou ik er een softbox 1000m3 in hangen.

 

Ga voor een 1500 denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice, met 1500 zit je zeker safe. Een goede softbox scheelt je kopzorgen qua klimaat en geluid :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een 350 bij zo´n tent met die lampen B)

Heb momenteel een 350 in een dr60 werkend met 250 hps en dat trekt die niet eens zonder hulp :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is zeker te weinig ja, maar als je alles goed hebt geregeld kon ik in de winter draaien met een 325kuub afzuiger en 2x400w zonder de temp boven de 31gr te krijgen.

gr bob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat hier prima met zelfde combi waarmee Speedy draait echter draait mijn buisje op amper 30% en is het 28C.

 

Eea hangt ook af van het kamertje waar de tent staat, kun je dat goed regelen qua temperatuur dan heb je helemaal niet zoveel afzuig geweld nodig om geen kritische waarden aan te tikken op je min/max meter B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...