Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

microkweker123

onder de grond

Recommended Posts

Beste leden,

 

Een vriend van mij heeft een mooi stuk land, waar wij met zijn twee op bijv, op 1.5 meter diepte een soort growbox willen maken. Wij vroegen ons af of je dan problemen zou krijgen met de warmte? en hoe je dan aan eliktriciteit zou komen, wij zaten te denken aan een accu en dan gewoon klein beginnen met 4x 23 watt philips tornado groeilampen zodat het niet te veel elektriciteit zou gebruiken. Weet iemand er misschien meer van of heeft het zelf al gedaan?

 

Alvast bedankt

 

Mvg,

Frank

Share this post


Link to post
Share on other sites

4x 23 watt philips tornado groeilampen passen gemakkelijk in een kleine tent die vervolgens gewoon in je kamer zonder enkel probleem past. Ik zou dat graven maar laten. Het gaat je zo meer kosten dan je denkt. Neem gewoon een kleine tent en ga daarin voorgroeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn meer topics over...zo makkelijk gaat dat niet denk bijvoorbeeld eens aan grondwater etc :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moskoufiets Bedankt voor de reactie, maar in het huis is momenteel geen goede optie:)

 

@gobru Bedankt voor je reactie maar we wilden wel een waterdichte growbox maken.

 

Met vriendelijke groet,

Frank

Share this post


Link to post
Share on other sites

frank als je het al niet thuis mag van je ouders hoe denk jij dan even een ondergrondse growruimte te maken zonder dat iemand het ziet?

 

laatst natuurlijk al die containers onder de grond vandaan gehaald lijkt wel of iedereen gelijk denkt dat ze dat ook even kunnen een enkeling denkt er goed overna

de meesten denken dat ze een gat kunnen graven en knallen .... en dan met 4 keer 23 watt :lol: als je het gelijk goed doet en 1 op 1 draait heb je t wel over een kleine ons...

 

beetje veel werk lijkt t me dan daarbij denk k dat je meer aan accus kwijt zal zijn dan dat het opbrengt maargoed ieder mens heeft recht op een hobby...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou gewoon zo een tentje bij je vriend kunnen neerzetten. Als dat niet mogelijk is dan zou je altijd nog gewoon een buitenkweekje kunnen houden op zijn stukje land.

 

Hte lijkt mij sowieso een hele slechte idee om het ondergronds te gaan doen. Tenzij je weet hoe je zo een ondergrondse ruimte kan maken. Alleen het idee als het buiten regent, dan zit jij daar met 230v.

 

Accu's gaan het hem zeker niet worden. Wat je nodig hebt is een aggregaat, maar dan zit je weer met het geluid en brandstof probleem. Voor die paar lampen is het de moeite niet waard want je haalt het geld er toch niet uit.

 

Je zou gewoon stiekum in je kamer kunnen kweken zonder dat je ouders het doorhebben. Je neemt gewoon een PAX kast van de Ikea (100x60x200). Hier en daar een paar gaten in boren, bekleden met radiator folie en gaan met die banaan. Als je ouders nooit in je kamer komen dan zou je dat gewoon zo kunnen doen, en het ziet er heel erg discreet uit vergeleken met een tent.

 

Toen ik op kamers woonde deed ik het ook gewoon zo. Niemand die er ooit achter gekomen is. Het enige wat ik hoefde te doen was mensen niet naar binnen te laten komen. Dus een leugen of smoes was zo verzonnen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Don't do it.

( Lees de topics hier maar eens na , dit doe je niet even 123. )

 

Nw

Edited by nederwierie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ergens in de bossen van NL is er ook eentje gevonden met aggegraten nog niet zo lang geleden, het is niet onmogelijk maar als je onder de grond gaat zou ik het iets groter aanpakken als met spaarlampjes.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat filmpje zocht ik echt al lang !!!!!!!!

 

megavet !!

Share this post


Link to post
Share on other sites
kijk dit filmpje even.. heel veel tips.

 

http://www.youtube.com/watch?v=jaijnL9V2qA

Dat ziet er verdomd lekker uit, nog mooier als een SM kelder :) Maar ik vraag me af hoeveel dat allemaal heeft gekost? Die meneer oogst wel om de 60 dagen dus die zal vast wel snel zijn investering terug krijgen. Ik denk niet dat TS in staat is om zoiets te bouwen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond deze ook wel erg nuttig ik dacht ik deel hem ff ! :)

;)

 

Evanix! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ghehe weer iemand die zn eigen graf wil graven? :)

 

@evanix: grappig filmpe, ex politie die je verteld hoe het niet moet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lees ik dat nou echt... 600 moeder planten, :wtf:

 

even rekenen hoor 600*50*52= 1.560.000 stekken per jaar

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...