Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
spacefrog2

Waar Trimpro huren?

Recommended Posts

Een maat van me heeft binnenkort nogal veel knipwerk. Wij vroegen ons dan ook af of iemand een adres/growshop weet waar ze trimpro's of andere knipmachines verhuren. Omgeving zuid limburg, wie kan ons helpen stuur a.u.b. een PM :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat mag niet meer.

 

Kopen!! :lol: ;) When you can't afford it, you don't need it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1

@racker

 

Das nog eens een text voor op een tegeltje !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ach ik ga die kerel toch niet voor één oogst een trimpro aan laten schaffen :lol:

Ben voorzien al is het een beetje uit de buurt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou zelf zo een electrische trimmer bouwen. Maak je een houten doos laat je de bovenkant open, neem je een dremel waarop je een spinpro blad bevestigd. Deze dremel in het midden van je doos bevestigen zodat deze in het midden staat, vervolgens doe je een oven rekje boven op de doos. En dan de dremel op de juiste hoogte afstellen en hij zal knippen als ik een weet niet wat. Kost je niet eens meer als 75 euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou zelf zo een electrische trimmer bouwen. Maak je een houten doos laat je de bovenkant open, neem je een dremel waarop je een spinpro blad bevestigd. Deze dremel in het midden van je doos bevestigen zodat deze in het midden staat, vervolgens doe je een oven rekje boven op de doos. En dan de dremel op de juiste hoogte afstellen en hij zal knippen als ik een weet niet wat. Kost je niet eens meer als 75 euro.

 

Kan jij er een maken? Koop m wel van je ben benieuwd of t goed werkt haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Frits Bom: Dat hangt ervan af waar jij je spullen koopt. Eigenlijk ben ik meer van de Proxxon, dat noem je pas kwaliteit. Wat je nodig hebt is gewoon een precisie boor, het liefst zo goedkoop mogelijk want je zal hem toch voor andere doeleinde gebruiken. Maar vraag me af welke model jij had de Dremel 200 kost niet eens meer als 40 euro.

 

@Jadasveel: Het stelt niet zoveel voor. Op andere fora's staan er genoeg ideetjes voor een DIY Electric Trimmer (ja ik ook wel eens vreemd B) ) Die kan je zo inelkaar zetten. Sommige doen het met een motor van een kleine zwenkventilator, RC motortjes en andere met een precisie boor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geef eens een aantal linkjes ?

 

wil die zelf gemaakte cutters wel eens zien . B)

 

Geef eens een aantal linkjes ?

 

wil die zelf gemaakte cutters wel eens zien . :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij zocht het in zuid Limburg B) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

no problemo ...wel weer handig voor de mensen in Rotterdam

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pothead:

 

 

Is ook besproken op een andere forum. Daar staan er ook een paar mooie tussen:

 

http://www.rollitup.org/do-yourself/300814-diy-trimbox.html

 

Denk vrijwel dat iedereen zoiets kan maken. Eigenlijk is het gewoon een houtskool BBQ achtige ding met een motor waar de snijmessen aan bevestigd zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...