Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kwekeling

welke voeding gebruik jij?

welke voeding gebruik jij?  

672 members have voted

  1. 1. welke voeding gebruik jij?

    • Canna vega
      131
    • Terra vega
      84
    • Bio Nova
      96
    • B'cuzz
      57
    • supersnormix
      4
    • natuurvoedingkjes
      30
    • Pokon (het kan toch?)
      43
    • Anders namelijk: (even vertellen he)
      226


Recommended Posts

complete lijn van b.a.c.kan je een mooi schema bij krijgen .gebruik het nu al een behoorlijke tijd ,

 

en ben nog steeds tevreden mzzl,s kalechief :o ;) :rofl :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canna Coco A

Canna Coco B

Canna Rhizotonic

Cannazym

Canna PK 13+14

 

Werk dus op cocos slabs, 1é kweek.

Hiervoor altijd op aarde gekweekt.

 

Grtz HM

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb nu een paar keer met pokon gevoed maar ik stap nu ook over op biologische, ik wil wel een beetje gezonde wierie hebben ik denk dat als ik nu overstap het wel meevalt met die chemische rommel!

bedankt overigens voor dit forum :rofl ken ik veel van leren :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik bio bizz groei, en voor straks biobizz bloei, grettzzzzz :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Green... huppelde pup, kreeg het gratis mee van de GS, maar de volgende wordt toch wel gewoon Hesi, overzichtelijk voedingsschema, en niet al te veel poes-pas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canna floris en Canna pk 13/14 en nog supervit van hesi wat ik nog van me "hesi kweek" over had. Als het op is dan alleen nog die 2 eerste dingen. En soms als ik de bladeren licht groen/geel zie worden bn 27%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

High...

De nodige voedingstoffen die in de allmix of lava aarde zitten, wat visemulsie en Guano extract..

Soms wat B'cuzz 7-30-20

 

grtzzzzzz.. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zit nu op ''pokon bio''voor de groei periode(pokon bio is meer een bodemverbeteraar),

canna flores bloeivoeding,

bud xl,

pk13/14.

 

ik wil op guano extract gaan kweken,iemand een adressie waar ik dat kan kopen in de regio rynmond?

ik heb zelf ook wat rondgeneusd maar kan t hier in de rynmond niet vinden.

 

tips zijn welkom,

greets

lee :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb pas een fles een component aarde voeding gehaald van house & garden.. Voor de bloei weet ik nog niet wat ik wil gaan gebruiken, dat zie ik dan wel weer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet nog voeding halen, ik zag net bij een tuincentrum van EcoStyle vloeibare voeding, kan ik dat dan ook gewoon voor mijn plantjes gebruiken?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik moet nog voeding halen, ik zag net bij een tuincentrum van EcoStyle vloeibare voeding, kan ik dat dan ook gewoon voor mijn plantjes gebruiken?

 

Ik zou iets halen wat specifiek voor wietplanten is bedoeld, dan weet je zeker dat er van alles de juiste verhouding in zit.

Ik gebruik van Ecostyle wel Vital, dit werkt preventief tegen schimmels zoals meeldauw, eens per week spuit ik dit op mijn planten. (Bedankt voor de tip whazzup!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk ook wel dat ik ff bij de growshop langsga, dan weet ik het zeker...

Share this post


Link to post
Share on other sites
vertel eens wat voor voeding jj gebruikt

 

 

:rofl zal je zeggen wat ik gebruik ,, ik gebrijk iets wat ze ook in de rozen kwekerije gebruiken

en dat is peterus 20,,,,20 scheelt een heleboel geld , en de opbrengst vele male hoger

zakkie peterus is 40 euro , normaal was ik aan voeding 3oo euro kwijt

dus beter goedkoper en meer opbrengst

Share this post


Link to post
Share on other sites
:rofl zal je zeggen wat ik gebruik ,, ik gebrijk iets wat ze ook in de rozen kwekerije gebruiken

en dat is peterus 20,,,,20 scheelt een heleboel geld , en de opbrengst vele male hoger

zakkie peterus is 40 euro , normaal was ik aan voeding 3oo euro kwijt

dus beter goedkoper en meer opbrengst

 

Das heel leuk voor jou en je opbrengst, maar die wiet wil ik nimmer nooit niet roken.. Rozen zijn niet voor consumptie, daarom zal er een hele boel troep in je kunstmest zitten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank je,

maar ik rook die zooi ook niet,

er wordt al genoeg zooi verkocht in de shops,

de reden dat ik vaak eerst 5 koffieshops langs ga en aan t zakje ruik en kijk hoe t eruitziet.

ze kennen me,ik zeg gewoon dat ik de volgende keer wel weer terug kom als ze goede wiet hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag in de shop de organische voeding van sannie gekocht. nog zelf geen ervaring mee, we zullen wel zien,

vroeger altijd met supermix van BN gewerkt, goed spul toch. je moet gewoon een goede n-p-k basis met wat spoorelementen hebben voor de 2 stadia waar de plant in zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 hok H&G 1 aarde compo en 1 hok alga plagron bloei (bio)

 

groetsels

Share this post


Link to post
Share on other sites

'k gebruik Hy-pro

precies niet echt populair:)

 

Maar volgens mij is er toch niet zo heel veel verschil tussen de verschillende soorten

is zelfs amper verschil tussen hydro en bio volgens mij

't draait toch allemaal om de NPK's

of vergis me hier?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Das heel leuk voor jou en je opbrengst, maar die wiet wil ik nimmer nooit niet roken.. Rozen zijn niet voor consumptie, daarom zal er een hele boel troep in je kunstmest zitten..

..............

was ook maar een tip, je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar zelfs de growshops weten van dit produkt,, maar zullen het je niet vertellen omdat ze anders hun eigen handel in gooien, alles wat je nodig hebt zit er in , het kan opgezocht worden op internet,

mijn plukje gaat al jaren naar een vaste coffeeshop, zij en hun klanten zijn er dik over te spreken

maar nogmaals het is maar een tip, ieder doet het op zijn manier, alleen die zijn veel duurder uit

 

oja het is niet alleen de voeding het is de liefde die je ze elke dag geeft

ps, ik rook zelf niet

 

gr p.b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat erom dat er bepaalde stoffen in die kunstmest zitten die door de planten wordt opgenomen wat niet goed voor de mens is, zware metalen en shit. Je ziet er niks aan aan de buitenkant, je merkt het niet wanneer je het rookt, maar ondertussen rook je wel shit wat niet goed voor je lichaam is. Dus wat jij al die jaren verkoopt aan die shop is gewoon zwaar verkoffiekoekjesd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...