Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Marky

Hennepgeurkaart

Recommended Posts

'staatswiet' ;)

 

Nog meer van die communistische ideeen die bij voorbaat niet werken ongeacht of er nicotine in het spel is?

 

Verhoog desnoods de straffen voor illegale teelt, of dat nu kleinschalig is of grootschalig tot draconische hoogte.

 

Ja, laten we aub datgene waarvan we weten dat het niet werkt, op een ietwat andere manier toepassen en blind blijven roepen om hulp van 'politici'. :lol:

 

'Boetes' en 'belastingen' zijn uitvindingen van de maffia, dus uitgevonden door diegene die bereid is het meeste geweld tegen een ander te gebruiken. Ik zie dus niet in waarom je je daarmee bezig zou houden, erom zou vragen en/of toch probeerd om het 'voor jou' te laten werken als je niet bij die club hoort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat belastingen uitvindingen zijn van de maffia zou ik graag onderschrijven.

Wat mij betreft mogen ze morgen worden afgeschaft.

Laten we ophouden met geld rondpompen en herverdelen.

Nivelleren is geen feest maar een ramp.

Laat ieder zijn zuur verdiende centen houden.

Mensen die op een uitkering zijn aangewezen hebben dan simpelweg pech gehad.

Immers, als er geen belasting meer wordt geheven dan is er ook geen geld meer om uitkeringen te verstrekken.

Mensen die zo nodig kinderen willen: laat ze hun gang gaan.

Schaf de kindertoelage af, laat de ouders een kostendekkende vergoeding betalen voor het onderwijs.

Ook de verzorgingstehuizen vind ik onzin: alleen de mensen die het kunnen betalen, komen voor verzorging in aanmerking.

 

Zoals je ziet: ook ik kan ongenuanceerde uitspraken doen.

Maar meestentijds denk ik na: op faliekante onzin zit waarschijnlijk niemand te wachten.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bestond de maffia in de romeinen tijd ook al?

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk bestond die destijds. En de hertog van Alva, die in de Middeleeuwen die tiende penning invoerde, was lid van de Spaanse maffia. Onze voorouders hebben dus 80 jaar tegen de maffia gevochten.

De Watergeuzen waren dus de voorlopers van de FBI.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites
Werken moet lonen: waarom wringen veelverdieners in het legale circuit zich in allerlei bochten, met allerlei gekunstelde constructies om belasting te ontgaan?

Gewoon omdat ze netto meer willen overhouden.

Commerciële telers hoeven zich niet met ingewikkelde constructies bezig te houden: als je toch 100 % overhoudt, hoef je niet moeilijk te doen.

 

mwa sommige kiezen ervoor 60/70% over te houden, dmv een ingewikkelde constructie, het leuke van wit werken, is dat ze het niet kunnen terugvorderen.

 

en als je je geld witwast, er belasting, heffing etc over betaald, en ze komen erachter, ben je alles kwijt.

 

om het lang goed te doen moet je of geluk hebben, of een ingewikkelde constructie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo lang je uit de buurt blijft van een schijnhandeling, relatieve simulatie of handelingen in fraudem leges en over enige inventiviteit beschikt, kom je een heel eind.

Het blijft een genoegen om zo'n chagrijnige kop van een belastinginspecteur te aanschouwen, die tijdens een zitting aanvoelt dat hij op zijn bek gaat vallen.

Maar ja, als zo'n beste man een schaal 14 salaris wil vangen, moet hij wel bereid zijn om af en toe voor lul te staan.

 

Geloof me maar op mijn woord: als een zaak niet pleitbaar is en je besluit toch te persisteren dan kunnen de raadsheren van het gerechtshof verdomd vilein zijn.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

geurkaarten :lol: ;) nsb praktijken

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wet van Godwin blijkt nog steeds geldig:

 

Als een online discussie maar lang genoeg duurt, trekt een van de deelnemers geheid een keer een vergelijking met de nazi's of Hitler.

 

In veel nieuwsgroepen op Usenet bestaat de traditie dat de thread afgelopen is zodra zo'n vergelijking wordt gemaakt. Degene die de nazi's als eerste noemt heeft automatisch verloren, ongeacht het onderwerp dat werd besproken.

 

 

Don't mention the war!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoals je ziet: ook ik kan ongenuanceerde uitspraken doen.

Maar meestentijds denk ik na: op faliekante onzin zit waarschijnlijk niemand te wachten.

 

Je kunt inderdaad ongenuanceerde uitspraken doen, maar behalve deze sarcastische uitschieter heb ik niets gelezen dan sterk onderbouwde en afgewogen standpunten. Goed geschreven, goed onderbouwd van macro tot micro niveau. Dit had wat mij betreft in Beatrix haar afscheidsrede gemogen.

 

Denk dat je de spijker op zijn kop slaat. Mensen die het niet begrijpen of niet eens zijn met deze standpunten. Lees ze alstublieft nog een keer.

 

Respect. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb echt serieus nog nooit iets geroken buiten mijn kweek hok controleer het diverse malen dus ik maak me daar echt niet druk om,en ik denk dat er wel meerdere kwekers zijn

die daar echt geen problemen mee hebben, kan er alleen maar om lachen ;)

 

tip voor de beginnende kwekers!

 

- trek altijd de deur achter je dicht als je hok in gaat!

- zorg altijd voor een goeie koolstof filter in je ruimte er zijn er zat te koop van zeer goeie kwaliteit!

- KNIP ALTIJD IN JE KWEEKRUIMTE ONDER DE KOOLSTOF FILTER!!!!!!!!!!! EN HOU ALLES GOED DICHT!!!

- GA MET JE KLEREN WAAR MEE JE GEKNIPT HEBT NIET NAAR BUITEN DOUCHE EERST EN TREK SCHONE KLEREN AAN!!!!!! (je hoef maar toevallig de buurman tegen te komen die je wat wil vragen en daar ga je B)

- GA JE WIET WEG BRENGEN GEBRUIK ALTIJD STRIJK ZAKKEN OF TREK ZE VACIUM!!!!!

 

hou je aan deze regels zullen ze nooit wat ruiken!

:lol:

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou zo'n geurkaart weleens willen zien. Kijken of het wel echt naar wiet ruikt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een onzin allemaal, geurkaarten, en waarschijnlijk van belastinggeld. Vraagt om mensen die een hoop bladafval extraheren met benzine en met een druppelende jerrycan extract achterop de fiets rondjes rijden door de bebouwde kom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik maak me ook niet zo druk. Alles is hier veilig en ook niemand ruikt iets buiten de kweekruimte.

Stel dat ik midden in de stad met m'n gezinnetje zou wonen, en ik zou een sterk vermoeden van een kwekerij bij de buren hebben zou ik toch zeker ook eens op onderzoek uitgaan.

Helaas zijn er nog steeds genoeg dwazen die maar wat aanrommelen, en dat hoef ik niet naast mijn woning en mijn gezinnetje te hebben.

En als ze de geur al niet onder controle hebben dan heb ik wel een vermoeden hoe het met de veiligheid zit.

 

Hopelijk leidt dit tot veiliger kweekruimtes, dan hoeft niemand zich zorgen te maken.

Edited by soca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...