Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
LED_KROKET

Kleikorrels hergebruiken op een ander manier

Recommended Posts

Mijn ronde zit zo goed als op in mijn GHE Aquafarms.

Ik heb ontiekmde zaadjes in jiffies onder een t5 staan, het is de bedoeling dat deze zsm erin gaan als de anderen weg zijn. Nou weet ik dat ik eigenlijk alle korrels zal moeten spoelen etc, maar ik heb een ander idee, zal het niet mogelijk zijn om ze automatisch te laten spoelen door de laatste 4-5 dagen schoon afgezuurd water met system-clean en enzymen in het systemen te doen en dan de druppelaars 24/7 aanlaten voor 4 dagen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou heb ik eerlijk gezegd echt 0,0 hydro ervaring, maar ik weet wel dat budrot verraderlijk snel kan toeslaan als de dames te lang met al te natte voetjes staan. Persoonlijk zou ik het er niet op wagen, maar na de oogst gewoon een of twee daagjes opofferen om alles weer netjes in orde te brengen voor de volgende ronde.

 

Just my 2 nooby cents...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet echt, je pompt rond in die Aquafarm en die cleaner gaat dan ook je plant in.

24/7 drip geen ervaring mee, kans op problemen aanwezig als je het eerder niet deed.

 

2e lading (schoongemaakte) korrels achter de hand zodat je niet alles achter elkaar hoeft te doen en alleen wisselen om meteen door te draaien?

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

met druppelen kan je het nooit zo schoon krijgen als met wassen.

enzymen en system clean werkt ook niet samen, daar krijg je alleen maar meer aanslag van.

 

dus ik zou die korrels gewoon ff spoelen(met een vergiet ofzo)

 

overal ff een sponsje doorheen, nieuwe waterleiding en druppelaars en gaan met die banaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...