Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
DX Freak

It Sickens Me What's Happening to Our County

Recommended Posts

Wacht even

 

een sherrif uit the United States of Monsanto gaat klagen over een paar hectare wiet en de ecologische impact?

 

heeft die mens al eens een cornfield gezien in het midwesten? Of het rooien van bomen op tig aantal heuvels in california, om nog wat Ruby Cabarnet druivenstokken te zetten zodat ze meer migrainewijn kunnen produceren?

 

"Americans: Always choosing an established Evil over a new Good out of fear for change!"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien gewoon maar eens volledig legaliseren? En misschien eens gewoon alle fabrieken waar nog DDT en vergelijkbaar tuig wordt geproduceerd dichtgooien?

 

Mijns inziens is het probleem niet dat er wiet gekweekt wordt, maar dat dit gedaan wordt door rücksichtsloze criminelen ipv ouwe hippies.

Maar datzelfde geldt net zo hard voor de reguliere landbouw, veeteelt en industrie.

Alles draait om maximale korte termijn winst, en niet om sustainability.

 

Kom op zeg, ' heren' beleidsmakers, agrariërs, industriëlen en aandeelhouders... Onze kinderen en kleinkinderen moeten toch ook nog een plekje hebben om te leven straks, en wat te eten? Of niet soms?

 

It sickens me, yes it does. But it's not the growing of a little pot that sickens me. It's the fact that governments don't govern any more, they're just in the game for personal gain...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon een hoop leugens van een bende redneck-christen-fundamentalisten dat artikel, wss werd er na de bijeenkomst een hoop gezopen dat het geen naam meer heeft. Hypocrieten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bam, dan ben je wel lekker bezig als dit je stukkie grond is, stretchertje erbij, radio'tje, 3maal daags een rondje lopen door je veld, en de rest van de tijd slapend rijk worden.

 

zou wel eens een foto willen zien als alles vol in bloei staat

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites
Misschien gewoon maar eens volledig legaliseren? En misschien eens gewoon alle fabrieken waar nog DDT en vergelijkbaar tuig wordt geproduceerd dichtgooien?

 

Mijns inziens is het probleem niet dat er wiet gekweekt wordt, maar dat dit gedaan wordt door rücksichtsloze criminelen ipv ouwe hippies.

Maar datzelfde geldt net zo hard voor de reguliere landbouw, veeteelt en industrie.

Alles draait om maximale korte termijn winst, en niet om sustainability.

 

Kom op zeg, ' heren' beleidsmakers, agrariërs, industriëlen en aandeelhouders... Onze kinderen en kleinkinderen moeten toch ook nog een plekje hebben om te leven straks, en wat te eten? Of niet soms?

 

It sickens me, yes it does. But it's not the growing of a little pot that sickens me. It's the fact that governments don't govern any more, they're just in the game for personal gain...

 

 

als je een grafiekje maakt met "totaal voedselaanbod" en "totaal aantal mensen" dan zie je dat het nu al een ramp is, maar dat dit ook alleen maar erger word. productie van voedsel is nu maximaal, je moet er niet aan denken dat er weer een ziekte opduikt waarbij een groot deel van dat voedsel onbruikbaar word.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...