Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HappieY

Beste opbrengst auto flower van jouw?

Recommended Posts

Ik zal maar rond 6 april beginnen door het feit dat ze vanaf dan rond de 14 uren licht zullen krijgen en het zou moeten goed zijn volgens ik hier heb gelezen... Ik hou jullie op de hoogte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoflowers zet ik meestal pas begin juni omdat er dan het meeste licht is buiten

 

Gewone soorten zet ik begin mei tot eind mei buiten,beetje verspreid en hangt ook van de soort af, binnen voor groeien kan al eerder uiteraard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb verschillende soortjes daarom begin ik wat vroeger. Bedoeling is spreiden tot half oktober met de twee WW's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga dit jaar de lowrider #2 van wietzaadjes huismerk proberen ben benieuwd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal nog eens een extraatje gaan halen hier net over de grens... Ik denk aan AK 47 auto's... Een stuk of vijf en zomaar in guerilla thuis voorgroeien dn een leuke spotje in de natuur...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sweet mango auto

80cm hoog

weinig tot geen rot.

Buiten in de vollen grond open stuk met blumat systeem.

en 30cm diep voedings taps

opbrengst 110 gr

beste tot nu toe van mij.

van zaad tot oogst toch wel 11-12weken

Share this post


Link to post
Share on other sites

En idd ze zijn redelijk interessant van prijs! Per stuk vragen ze 6,95 euro. Vergeleken met andere merken is het toch vrij goedkoop. Ik hou jullie op de hoogte via een of andere topic. Ps: Ik ben ook maar een amateur op gebied van eigen kweek hoor! (LOL)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dikste Auto NL was 83 gr droog! :likken:

De rest overigens beduidend minder en stonden toch in 30L pot.

Overige 2 zaten op 30 gram ongeveer dus die ene was een uitschieter denk ik.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorige jaar had ik een stuk of wat NL auto's van Greenhouse en deze hadden een bizar mooie opbrengst. Stonden in de vollegrond gevoed door de lijn van canna en werden niet minder dan 1.50 meter met grote lekker toppen. Compactheid varieerde maar dit lag meer aant weer als aant soortje!

 

Spijt als haren op me hoofd dat ik voor Auto Jack van paradise seeds ben gegaan als me auto dit jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ canna: late reactie a la hier hebbie em tog. ik ben idd afgegaan op 1 plant die naast elkaar allemaal gekweekt daar kun je dan ook al uit uit halen. daarbij waren er 2 soorten de auto cheese dinafem en de auto cream caramel van sweet seeds de door meerdere kennissen werd geteeld.

 

cream deed het zeker aardig. de andere 3 soorten had ik zelf alleen maar 1 zaadje van. je kunt stellen dat je uit 1 zaadje niet een oordeel kunt vellen maar bij autohaze 2.0 ( weet ff niet meer welk merk ) en auto purple kush ( buddha seeds) waren echt kut phenos waardoor ik niet eens geintresseerd ben om ze nog is te zetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Compactheid varieerde maar dit lag meer aant weer als aant soortje!

 

 

 

had de ene plant ander weer dan de andere dan?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ene plant was eerder geplant als de andere, om het knip werk voor mij wat te spreiden. Dus ze hebben feitelijk ander weer gehad ja, zo zou je dat kunnen zeggen, maar geef toe dat het lekker vaag was.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is mijn Auto AK-47 van wietzaadjes.nl huismerk.

 

Foto650-48NWNTNX.jpg

 

gaat lekker zo geurige topjes erop.

 

Foto650-YDBRNBRS.jpg

 

heb er nog 2 in een pot staan die zijn nu 3 dagen oud en nog een white widow (die kreeg ik er gratis bij) die net ontkiemd is.. ook die gaat nog naar buiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/18/2014 at 1:18 AM, cannabusinesss said:

my bad, die post heb ik over het hoofd gezien.

 

Heb je ook autoflowers geprobeerd van wietzaadjes.nl? Ben namelijk wel erg benieuwd naar wat hun huismerk te bieden heeft.

ik heb ze wel eens geprobeerd de huismerkzaadjes van ze kiemde helaas niet maar daarna bij hun  5x lemon haze fem autofl gekocht

moet zeggen die gaan heel erg goed !! dus naar mijn mening is het best te doen daar bestellen misschien beter alleen geen huismerk pakken. 

denk sowiso dat het gekkewerk is zo zaadjes te bestellen als je veel of vaak kweekt beter je eigen zaadbank maken of bestellen via fora scheelt een hoop euros. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb de laatste ronde van mijn amnesia autoflowers klaar 600 watt hps, 18 liter potten 2 planten hele kweek lampen op 18/6   opbrengst 400 gram.  zaadjes zijn huismerk wietzaadjes.nl en dan de amnesia autoflower 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kevin112 das niet slecht, ik had 9 x 19ltr rootpot, allen wietzaadjes.nl auto s 

Onder 2 x 400w hps en was 440gr :huh:

2 amnesia, 1 white widow , 2 gorilla glue , etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, Piffer said:

@kevin112 das niet slecht, ik had 9 x 19ltr rootpot, allen wietzaadjes.nl auto s 

Onder 2 x 400w hps en was 440gr :huh:

2 amnesia, 1 white widow , 2 gorilla glue , etc.

dan zou ik de amnesia dus niet de haze variant en dan autoflower huismerk een proberen. Gebruik het voedingschema van plagron.  let op pas als je plantje een cm of 8 groot is beginnen met terra grow. ik gebruikte power roots, enzym, terra grow en bloom. ph- en +, en green power.  dan denk ik dat je echt wel veeel meer uit die set up moet halen 

2x autoflower .jpg

Edited by kevin112
foto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze had ik dus staan, of lees je erover,

Met alles plagron.

58 minutes ago, Piffer said:

, ik had 9 x 19ltr rootpot, allen wietzaadjes.nl auto s 

2 amnesia,

Doe het nu wel bio en de resultaten tot nu toe zijn veelbelovend, beter dan plagron allesinds.(gewoon een mening)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Piffer said:

Deze had ik dus staan, of lees je erover,

Met alles plagron.

Doe het nu wel bio en de resultaten tot nu toe zijn veelbelovend, beter dan plagron allesinds.(gewoon een mening)

ik heb zelf nog geen bio gedaan lijkt me wel interessant vooral in combinatie met BAC schimmel symbiose.  Oke dus 

je hebt al met plagron gekweekt geen idee waar het verschil dan in zit. Ik moet zeggen heb me ook wel rot gegoogled 

Heb je wel lollypoppen  gebruikt. toppen enz gaat niet met autoflowers maar lollypoppen en LST  wel . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn m'n laatste autoflowers nu aan het afbloeien, bio is sannie 4 stappen way met extra rietsuikermelasse zijn alle andere plantjes in mn tent, heb nu al is bio vs mineraal geproefd en de vooral de nasmaak en effect zijn beter bij bio. Moet echter nog curen dus kan enkel beter. Morgen weet ik de grammen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Piffer said:

Zijn m'n laatste autoflowers nu aan het afbloeien, bio is sannie 4 stappen way met extra rietsuikermelasse zijn alle andere plantjes in mn tent, heb nu al is bio vs mineraal geproefd en de vooral de nasmaak en effect zijn beter bij bio. Moet echter nog curen dus kan enkel beter. Morgen weet ik de grammen :D

Ja ik heb dus voor het eerst stekken gepakt nu vindt het zwaar kut die dingen hebben een knal hoge LV nodig maar mijn apparaat kan je niet op percentage instellen dus als de lamp uitgaat is het alsof et regent en als alles aangaat krijgt ie het niet bijgehouden. heb met zakjes gewerkt maar dat is ook kut.  die dingen moeten maar snel gaan bijtrekken anders naai ik ze weg en bestel ik zaadjes. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je niet naar 250w dimmen? Of je lamp op 50cm hangen ipv 40cm met 400w pf 45cm, neetje spelen dat niet te warm is, langs boven een maal goed je medium nat zetten met plantenspuit en laagje(1 a 2 cm) metselzand, blijft toplaag nat, of vochtig, enkel weet ik niet of dit opgaat als je met stekken werkt, ben nog maar men 2 de kweekje ooit indoor aan het oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Piffer said:

Kan je niet naar 250w dimmen? Of je lamp op 50cm hangen ipv 40cm met 400w pf 45cm, neetje spelen dat niet te warm is, langs boven een maal goed je medium nat zetten met plantenspuit en laagje(1 a 2 cm) metselzand, blijft toplaag nat, of vochtig, enkel weet ik niet of dit opgaat als je met stekken werkt, ben nog maar men 2 de kweekje ooit indoor aan het oogsten.

ik kan idd dimmen naar 400 en 250 maar dan is de temp weer te laag. heb dit soort problemen met zaad niet gehad heb ze idd wel goed nat staan maarja dat kan straks ook weer problemen gaan geven. tis ff aankijken wat ze nu doen zonder tentje 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op 250w kan je op 20 cm hangen zonder probleem, warm maar niet zo als met 400 of 600 wat, heb zp is een afgebloeid en temp kon je mee spelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...