Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HappieY

Beste opbrengst auto flower van jouw?

Recommended Posts

Heb dit jaar voor het eerst een autoflower gehad en met een opbrengst van zo'n 65gram vind ik het toch wel de moeite waard. Volgend jaar neem ik weer 1 auto zodat ik in ieder geval mijn kansen een beetje verspreid.

 

Dus wat zijn de beste autoflowers naar jullie ervaring?

 

Ik had dus deze:

Automatic Mega Bud (GreenLabel) gefeminiseerd

Opbrengst +/- 65 gram.

Zat in een 60l pot met premix en wormenhumus. Voor de rest geen bijvoeding.

80 dagen van zaailing tot oogst

Goed te roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjongejonge....wat een stilte :lol:

 

Ik hoopte hier nog wat goede bevindingen en leveranciers van zaad te kunnen vinden....

Voor nieuwkomers is het een doolhof omdat er ook veel slechte ervaringen zijn...

Van dwergjes die 80 gram hadden moeten leveren enzooo...

 

Heb je wat waardevols te melden? Dan moeten jullie wel ff wat reageren!

 

Bedankt voor jullie ervaringen!

 

Shark

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb goede ervaringen gehad met Big Devil en Auto White Russian.

Aan wegen doe ik niet, want het gewicht neemt toch niet toe door te wegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat het er ook aan ligt wanneer je em plant?

 

ben ook wel eens benieuwd wat over het algemeen de beste brengers zijn en wat de beste tijd is om een auto flower te planten wanneer je maar 1x wil oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De beste tijd om een AF te planten is volgens mij eind mei begin juni,zodat ze op de langste en warmste dagen kunnen afbloeien.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal waar, harry.

 

Mijn beste autoflower gaf 60 gram...

 

gallery_8127_3614_39777.jpg

 

...en aan de onderste takken (niet afgebeeld) nog zo'n 760 zaden:

 

gallery_8127_3614_4099.jpg

 

Zelfgemaakt.

 

GambiaRyder F6 pheno #3.

 

@Xtreme: Waar blijft het kweekverslag dat je ons hebt beloofd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb dit een aantal autos buiten gehad, mijn beredenering was precies zoals hier al genoemd werd. zaaien eind mei begin juni dan maar 1 rondje maar dan pak je idd de mooiste dagen voor het afrijpen. alle planten werden geteeld in 11 liter

 

dit had ik staan

 

1x purple kush van buddha seeds.

 

werd idd diep paars maar toppen waren gewoon ontploft komt er zeker niet meer in. geur had wel iets vanille achtigs. opbrengst een mager 17 gr. opbouw aan toppen was bij deze ene. 1 'grote' cola. helaas ook wat rot aan het einde ( enige van alle soorten)

 

1x cream caramel van sweet seeds

 

plant werd niet erg groot maar geeft mooie compacte toppen en moet zeggen dat de smaak ook zeker goed te doen was/is. helaas ook geen top opbrenger rond de 20 gram.

 

 

1x haze 2.0 : grootste teleurstelling van 2013. gewoon een kut plantje vergeleken de rest. lelijke magere toppen en NIX aan haze smaakje. was overigens van dinafem . echt een afrader!!!!

 

7x cheese van dinafem: opbrengsten ook niet geweldig tussen de magere 8 tot 20 gram. helaas ook maar 1 op de 7 een lekker 'cheese' achtig smaak. wel gezegd worden dat dat plantje me lekkerste buiten wiet tot nu toe is!!!!

 

en tot slot de mazar van dutch passion:

 

ik zal maar zeggen safe the best for last. hier wil ik wel een veld vol van hebben ;) 11 liter pot is voor deze biatch gewoon te klein. volgend jaar probeer ik

het met 40 liter. plant bracht me 36 gram op. toppen waren niet van binnen te onderscheiden!!!

 

smaak is just a regular weedje. maar zeer compact. in dit soortje zit veel potentie plant was ook grootste van allemaal !!! niks aan schimmel etc.

 

echt een aanrader nein ich habe geen aandelen in dutch passion, sterker nog volgend seizoen ook is wat huismerk auto mazar van hier en daar proberen :lol:

 

helaas ff geen foto's

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

joo hemp,

 

Je kan tog niet je oordeel baseren op 1 plantje van elke soort? Met uitzondering van de Auto Mazar van Dutch Passion dan.

 

foto's?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had deze zomer 21 autoflowers in de tent staan (tent = tunnelserre uit plastic in de tuin)

allemaal van royal queen seeds

auto haze

auto cheese

auto nyc diesel

auto jack herrer

auto white widow

auto AK47

zoek maar eens m'n topic met fotos

na het oogsten en roken kan ik stellen:

 

de diesel was het lekkerste

de herrer was het meeste

de AK47 was makkelijk heel veel per plantje en heel klein (1 grote cola eigenlijk)

 

ik ga geen autoflowers meer zetten, maar moest ik het nog eens doen zette ik 21 AK47s

vooral qua knipwerk hangt alles op 1 top en waren ze makkelijk om

in tegenstelling tot de jack herrer waar je makkelijk 2u per plant bezig bent

 

omdat ik nu binnen begin zonder einde (hoop ik)

heb ik besloten geen meer buiten te zetten; ik zou niet willen dat dat de aanleiding is waarom ze binnen eens komen kijken....

 

veel suc6

 

imo

Share this post


Link to post
Share on other sites

heheh, nu al zo veel zin in volgend jaar; 7x auto white widow en 7 x blue auto mazar en 3 x auto frisian dew...van Dutch Passion,zal het resultaat volgend jaar plaatsen :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb verleden jaar mijn eerste poging gemaakt... Drie zaadjes gekocht, zogezegd auto's! Het bleek volgens ik hier kan lezen gewone fem zaadjes want klaar begin, half oktober. Amnesia gold (auto???) de eerste kwam niet uit... De twee andere gelukkig wel! Eentje als cadeau gegeven en met de laatste toch een 150 gram geoogst. Goede kwaliteit! Ik heb mij zaadjes 2014 al en ging voor auto's... Benieuwd wat het wordt....

Share this post


Link to post
Share on other sites

60 gr. LowriderII

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Canna, foto's van die plant heb ik niet. Er staat hier in de kamer op een zonnige plek een dame van dit ras. Ze is bestoven door haar broer en heb dus weer zaden voor volgend jaar en het jaar erna misschien. Dit plantje heeft de hele winter hier gestaan en moet nog even. Ik hoop dat er wat leuke zaden uit komen. Ik schat tussen de tien en honderd bruikbare zaden.

 

De kat vindt haar ook lekker, onderste bladeren eraf gegeten en is begonnen met de volgende etage. <_< gallery_33822_16600_39391.jpg

 

gallery_33822_16600_12010.jpg

Zaden in de maak.

gallery_33822_16600_26208.jpg

 

EDIT: Moet er wel bij zeggen dat deze soort mijn beste autoflower was maar ik heb drie soorten autoflowers gegroeid. Dat zet het wat meer in perspectief.

Edited by miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha oja dat ga ik ook ff doen van de week, gewoon op de vernsterbank, heb nog wel wat cobra's en lowryder 2 en autohaze...

 

Gewoon voor de extra B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je ruikt het wel een beetje. Dat wel, :whistle: heerlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezien ik in Belgie woon heb ik mijn bestelling 2014 bij www.wietzaadjes.nl geplaatst. Mooi geleverd, misschien wat duurder weet ik niet?

I heb nu wat uitgebreide keuze... Inderdaad White Russian, ook AK 49, Cream Caramel, opnieuw Amnesia auto deze keer (Was echt super!) Auto Jack 47 en Super skunk auto... Bij mijn bestelling kreeg ik ook twee zaadjes White widow (gewoon fem zaden)... Benieuwd wat het Wordt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

de white widow van wietzaadjes vorig jaar buiten gehad in een 2 liter potje op terras niet zuid gericht, hoogte 70 cm groot geworden en 2 dikke knuppels eraan en zalig fris zoet geurtje dat eraf kwam , alleen half oktober moeten omdoen wegens omstandigheden want ze had nog wel 2 weken kunnen staan (geen rot gevonden) stond gewoon in potgrond en af en toe eens fishmix van biobizz, werd zwaar verwaarloosd wegens tijdje afwezig te zijn, sterke plant die veel kan verdragen

 

wietzaadjes heeft een mooie keuze zeker ook het huismerk, ga er ook nog bestellen voor outdoor, de c99 en grapefruit en mss nog wat auto's voor buiten van het huismerk

 

pics zijn van ergens begin half sep, niet de mooiste plant maar was wel goede hasj :D

 

gallery_35292_16498_170976.jpg

 

gallery_35292_16498_608815.jpg

 

gallery_35292_16498_481897.jpg

 

gallery_35292_16498_242802.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mijn bestelling kreeg ik ook twee zaadjes White widow (gewoon fem zaden)... Benieuwd wat het Wordt...

 

Was antwoord op dit cannabusinesss :) weet dat het geen auto is ;) gewoon om ff vb te geven (niet het beste vb natuurlijk)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

my bad, die post heb ik over het hoofd gezien.

 

Heb je ook autoflowers geprobeerd van wietzaadjes.nl? Ben namelijk wel erg benieuwd naar wat hun huismerk te bieden heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No prob ;)

 

Autoflowers nog niet getest van wietzaadjes.nl maar gaan er wrs dit jaar wel komen, ben best tevreden over het huismerk van hen wat de ww dan al betreft :D deze zowel binnen als buiten gehad onder hps, cfl en nu onder tneon en altijd goede opbrengst en een heerlijk wietje (tneon nog afwachten, nog mee bezig)

 

Voor de prijs ga ik het niet laten om er wat te testen, alleen nog een keuze maken :) maar ben er vrij gerust in dat ze het goed gaan doen (hopen we toch), denk zelfs dat ze beter gaan opleveren dan die van RQS die ik vorig jaar ook buiten had auto's, bracht heel weinig op en stonden in een grotere pot dan deze ww in een 2 liter potje

 

Geen RQS auto's dit jaar (teleurstelling geweest) maar het huismerk van wietzaadjes.nl proberen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...