Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
lostchild

Gold Label medium

Recommended Posts

Hey mede forummers,

 

Gisteren bij mijn favo GS voor ophalen nieuw medium kreeg ik iets te horen over een gedoe met pallet opslag waardoor de GS niet anders kan dan GL medium niet langer in assortiment houden (PB me voor regio).

Zal mij benieuwen hoe dit uitpakt voor de algemene verkrijgbaarheid van GL bij de GS in alle regio's na deze aktie.

 

Baal flink van deze move, GL heef zich meer dan bewezen als medium en was altijd 1e keus en aanbeveling naar anderen.

 

Gelukkig uitstekende shop die een goede vervanger van Atami aanbood, de bioGrow erg fijn spul om mee te werken

geen perliet en amper zwart op de handen

 

Dag Gold Label medium, ik zal je missen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toevallig hebben ze bij mijn lokale growshop gold label medium in hun assortiment opgenomen sinds vorige maand. Jammer dat je moet overstappen, is ook mijn 1e keuze qua medium.

 

greets Tita

Share this post


Link to post
Share on other sites

aarde is zooooo 2009 :lol:

 

voor mij ook GL for life !!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat veel shops de special mix niet op voorraad hebben, alleen de lightmix.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk eens naar de custom en probeer organisch, dat is het mooiste als je het mij vraagt..

en op ''aarde'' is eigenlijk veen geeft het ook het lekkerste resultaat... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

regio rotterdam is het volgens mij al niet meer te krijgen alles levert tegen woordig plagron batmix ( heb ik opzich ook niks optegen) maar gold label special was altijd wel net beter kwa water vasthouden

 

@ supernoob gold label special of gl special custom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij bedoeld goldlabel special mix, ik haal em altijd in eindhoven bij desjop.nl, puur omdat ie op zaterdag open is:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was een aantal weken geleden ook in die / mijn favo shop en kreeg precies hetzelfde verhaal te horen. Heb toen atami light mix meegenomen en de planten doen het er prima op.

 

Tony 1 stekkies 4weken 12/12

 

gallery_20993_7282_3006666.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon op voorraad in regio Amsterdam. Light en Zwaar

Volgens mij de light 6,00 en de zware 10.00 euro

ZOnder reclame te maken, pm maar als je wilt weten waar.

 

CannaBischop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja en in Maastricht hebben ze vast ook nog wel op voorraad staan.

 

Gaat er niet om dat het ergens nog op voorraad is, gaat om gevolg van de maatregel die door gaat werken voor de klant of de GS moet genoegen nemen met in rook opgaan 'winst' die ze maken op een zak en dat zullen er, zeker in deze tijd steeds minder zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik het dus goed begrijp ligt het eerder aan je GS.

Deze wil geen pallet op voorraad nemen of snap ik t verkeerd.

 

Greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, een opslag die per pallet gerekend wordt, beetje GS heeft plek zat voor een palletje :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Was een aantal weken geleden ook in die / mijn favo shop en kreeg precies hetzelfde verhaal te horen. Heb toen atami light mix meegenomen en de planten doen het er prima op.

 

Tony 1 stekkies 4weken 12/12

 

gallery_20993_7282_3006666.jpg

heb ook atami gehad 1 zak omte kijken, bijmij is er in 1 ronde nog nooit zoveel aarde uit me potten gelopen als met dat spul word hem voor mij niet meer

maar dat is dan ook de eenigste reden planten deden het er goed op

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als ik het dus goed begrijp ligt het eerder aan je GS.

Deze wil geen pallet op voorraad nemen of snap ik t verkeerd.

 

Greets

 

per shop verschillend en zal ook per shop verschillend zijn of ze het kwijt kunnen,

 

en wat ook mee speelt is dat er vaak gebeurd is dat een containervracht goedkoper is dan 1 losse pallet ( stuk prijs lager en transport kosten ongeveer gelijk) en wat is dan voor de shop het beste om inte kopen, die aarde die wel loopt maar niet met pallets per week ( opslag koste waar ik werkte tog al snel 10 euro per pallet per week,)

of koop je de aarde in waar je meteen 5 pallets van kwijt kan naar 1 klant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er schijnt verwarring te zijn.

Een opslag bovenop de prijs die eerder gold per pallet GL medium.

 

We hebben het hier niet over staffelkortingen ed en ik ken maar weinig GS die een container medium kwijt kunnen id opslag.

Hollands Glorie groothandel wel maar die hebben een aparte loods waar je U tegen zegt puur voor medium en daar past een gemiddelde GS wel een keer of 3 in en het gaat het daar bijna sneller uit dan in, prijs zal daar ook amper wijzigen, nemen we geen GL meer joh :lol: .

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus GL aarde word duurder en je shopeigenaar wilt zen prijs niet omhoog doen?

slechte reclame is ook reclame zeker ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

slechte reclame voor wat?

Hoe kom je erbij dat GL meer zou gaan kosten per zak, dat zou dan toch algemeen in gaan voor alle GL afnemers?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...