Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Beze

E-cig thc liquid - het overzicht

Recommended Posts

Dat zal tof zijn kan ik het ook regelen.

Al vast bedankt.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn veel recepten beschikbaar om e-fluid te maken. Het vereist altijd wel verwarmen, veel schudden, en lang trekken. Ik heb het in de VS gerookt en ik vond het erg lekker smaken, en zeker voor gebruikers die maar een trekje of twee nodig hebben is het heel erg handig. Je moet er flink wat van roken om goed stoned te worden maar ik vond de smaak verrassend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebben jullie deze al eens gezien? :lol:

 

Is hier verkrijgbaar ;) .

 

Groeten Beaker B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tincture werkt dus perfect om te verdampen.

hoe lang was die getrokken dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tincture: pg en daarin gedurende 12 h fijn gemalen buds in laten trekken. Op 80 graden celcius. Dan geheel door kaasdoek en klaar is kees. PG oplossing was niet veel dikker dan normale nicotine e liquid pg.

 

Effect is wel anders dan een gewone joint roken. Minder stoned, meer een warme high.

 

Zeer makkelijk eigenlijk.

 

En die aho vaporizer heb ik ook. Maar gewone pg e liquid is nog iets meer stealth dan aho.

 

Wel benieuwd naar de andere tincture recepten...links???

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga het eens op jou manier proberen...maar even voor de goede orde tinctuur is wat totaal anders, dat staat minimaal 3 weken ..

 

daarom zei ik ook dat het niet lekker te roken was...maar met 12 uur is het een ander verhaal B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ga het eens op jou manier proberen...maar even voor de goede orde tinctuur is wat totaal anders, dat staat minimaal 3 weken ..

 

daarom zei ik ook dat het niet lekker te roken was...maar met 12 uur is het een ander verhaal B)

Je hebt een koude - lange methode en de warme - korte methode. Voor drinkbare tinctures is de koude methode beter, maar je moet dan wel best eerst decarboniseren omdat je hem naderhand niet meer gaat verwarmen.

 

http://forum.grasscity.com/harvesting-proc...-recipe-me.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nu 1jaar bezig met de e-joint.

Alles wat ik hier lees heb ik reeds geprobeerd

Maar zelf maak ik de e-joint op de volgende manier

 

De gedroogde wiet in de gasolator (voordeel dat je de thc kunt wegen belangrijk voor de verhouding)

Daarna in een klein pannetje (tefal) voeg hier wat alcohol toe als de thc is opgelost de glycerine toevoegen en rustig laten verdampen.

Tot nu toe gebruik ik de verhouding van1op4 je krijgt er een andere high van dan een joint

Het probleem is dat de joint een beetje stroperig word na eentijd

Ikzelf bewaar het apart en vul. De vulling tot 1ml hier doe ik 2dagen mee

Ik weet nog niet hoe je hier een fotok toevoegd maar mijn e-joint is glashelder en

Blijft ook zo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesting...dus bho lost op on weinig alcohol?

 

Wat bedoel je met dat de joint stroperig wordt na een tijdje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tincture werkt dus perfect om te verdampen. E liquid is ook pg dus thc in pg laten trekken is her meest logische. Met jullie aho de hele tijd...

weet je wat een aho is ? een alchol gebaseerde olie, tinkture is ook alchol gebaseerd,

 

@weetje is het maken van bho met co2 dezelfde bewerkingen als met butane ? maar simpel weg ge butane voor co2 gewisseld ?

want dan ga ik vande week eens aan het sleutelen met de co2 cilinders van me frisdrank automaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee growweed,

dat is een ander proces.

ik weet er ook niet het fijne van, een kennis van mij is betrokken in de states

om uit te dokteren hoe er de mooiste olie uitkomt.

er wordt met zoveel druk gewerkt dat er een compressor ruimte is gemaakt :)

en allemaal interne afstellingen die veel uitmaken.

 

door de kleur van de olie, oranje, vermoed ik dat er ook een soort oxidatie proces is,

maar bijvoorbeeld de terpenen zijn de bom!!!

en de werking is ernstig ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht dat de CO2 extracties juist vaak wat minder van de terpenen erin laten?

En de beter smakende batches zijn die nog wat meer water(die de terpenen vasthoudt) bevatten,die 'sizzlen' op je nail/Dôme en daardoor wat vloeibaarder ook.

Wel schijnen ze een groter spectrum aan stoffen uit de plant te halen,dus meer CBD en CBG's...very interesting. :)

Ziet er wel erg mooi uit moet ik zeggen CO2 oil op FC. :)

Op het moment zou ik best graag in een van de 'medicated' states leven,geloof ik... ;)

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou misschien dat de boeken dat zeggen Aad,

maar wat ik en anderen roken en rookten zei toch dat er veel smaak/geur in zat

sour diesel

mob boss

en 2 andere die ik getest heb

van evolabs

 

als ik het weer tegenkom, zal ik aan je denken Aad,

weed is for sharing

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tincture werkt dus perfect om te verdampen. E liquid is ook pg dus thc in pg laten trekken is her meest logische. Met jullie aho de hele tijd...

weet je wat een aho is ? een alchol gebaseerde olie, tinkture is ook alchol gebaseerd,

 

@weetje is het maken van bho met co2 dezelfde bewerkingen als met butane ? maar simpel weg ge butane voor co2 gewisseld ?

want dan ga ik vande week eens aan het sleutelen met de co2 cilinders van me frisdrank automaat

Een tincture moet niet alcohol gebaseerd zijn hoor...

 

Nu, die methode van bho in weinig alcohol oplossen en dan met pg of glycerine inmengen en vervolgens de alcohol uitdampen lijkt mij zeer promising voor e liquid te maken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan nodig ik je uit een ander topic te openen met hoe jij je tinktuur maakt op niet alchol basis.

 

show us the difrent ways :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou zeker geen alcohol gaan roken...

 

Een tinctuur is per definitie een oplossing in alcohol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is maar dat ik het in dit topic al 10 keer vermeld heb: een pg tincture. God dit is vermoeiend.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ff voor de vermelding, er wordt tegenwoordig ook tincturen op basis van glycerine geproduceerd speciaal voor kinderen, omdat het veel zachter werkt dan op basis van alcohol.Alcohol conserveert wel weer beter dan glycerine.

 

Wel belangrijk om glycerine te gebruiken dat foodgrade is, anders ga je hetzelfde effect krijgen als de kindertjes in Haïti, die glycerine hoestsiroop kregen met antivries erin.

 

In de aromatherapie wordt al langere tijd CO2 extracties gedaan.Je krijgt er een subtielere olie voor terug, maar het proces is vrij kostbaar dan bv stoom destillatie, maar de temp voor de winning is maar 31 C, dus de geur is vrijwel identiek als wanneer je aan de bloem ruikt op een mooie dag.;)

 

Apparaat waarmee CO2-extracties verkregen wordt.

 

scf.jpg

 

Tsja alcohol roken, sommige ademen zelfs aceton uit ipv CO2.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor een tonnetje kom je een eind.

in amerika iig te koop

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is maar dat ik het in dit topic al 10 keer vermeld heb: een pg tincture. God dit is vermoeiend.

 

Niets zo vermoeiend als iemand die willens en wetens een koe een paard blijft noemen ;)

 

klik

 

Je plannen zijn verder goed, als dit werkt zou dit wel eens mijn oplossing kunnen zijn voor niet kunnen verdampen en van joints af komen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is maar dat ik het in dit topic al 10 keer vermeld heb: een pg tincture. God dit is vermoeiend.

 

Niets zo vermoeiend als iemand die willens en wetens een koe een paard blijft noemen ;)

 

klik

 

Je plannen zijn verder goed, als dit werkt zou dit wel eens mijn oplossing kunnen zijn voor niet kunnen verdampen en van joints af komen :)

Ach ja...voor interpretatie vatbaar toch wel

 

http://boardreader.com/thread/Propylene_Gl...sb0mrX8ydv.html

 

voor een tonnetje kom je een eind.

in amerika iig te koop

Mooie deal. Inclusief verzendingskosten?

 

Kga eerst wel eens kijken op ebay voor een tweedehands model

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

eden labs moet je wezen voor een mooie extractor.

 

As featured on CNN :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat iemand op een forum het als tinctuur aanduidt maakt het nog geen tinctuur in de definitie van het woord

 

klik

 

Als je dat ding in huis hebt, kun je voor mij ook een batchje draaien straks, zo rond de kerst?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...