Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
agent orange

goede growshop

Recommended Posts

ben al een aantal jaren bij geen andere growshop geweest maar ben eigenlijk niet zo tevreden meer en dus opzoek naar een andere maar niet al te ver uit de buurt.

op t web valt r wel t 1 en ander te vinden maar denk dat de meeste niet op t web te vinden zijn ...

 

dus bij deze weet iemand een goede growshop in de omstreek van rotterdam?

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk alle 3 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx voor de toelichting gobru dacht dat dit weinig toelichting nodig had :) dus geen camera s op de stoep e.d

 

thnx sok had m inderdaad gezien maar deze is toch alleen op afspraak of heb k dit mis?

 

bedankt iig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die van sok is wel goed.

Ben er ook geweest en zijn ook vriendelijk!

 

En anders chanpas in rotterdam.

Ook een fijne en grote zaak!

Kunt er zelf rustig rond kijken wat je wil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
thnx voor de toelichting gobru dacht dat dit weinig toelichting nodig had :) dus geen camera s op de stoep e.d

 

ligt er maar net aan he:

 

1.bij chanpas sta je op een industrie terrein. en is niet echt goedkoop

2. bij de kast kan je achter in een steegje laden en is redelijk goedkoop

3. en dan is er nog een shop ergens achteraf in de spaanse polder zit ergens op een hofje, maar daar is het weer wat duurder.

 

dus het ligt er maar net aan wat je wilt zoals ik al zei

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx ga van de week wel eens even bij chanpas kijken de kast heb k ooit eens zo n bonje gehad dan moet de prijs wel erg laag zijn willen ze me daar nog trug zien :)

 

bedankt voor de info allemaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

dynamo straat zit redelijke zit een smartshop vlak naast van dezelfde eigenaar,

als ik naar een goede wil ga ik naar edam puc :)

 

de kast kom ik ook niet meer,

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze vraag komt mij bekend voor :)

 

 

 

Tja de kast :P

 

 

Ben er zelf ook wel een paar x geweest om aarde te halen maar ik vind de bediening echt waardeloos.

Maar ja ik kom daar voor 3 of 4 zakken aarde hé, en niet voor een bestelling van +/- 1000 euro ....

De prijzen zijn daar goedkoop om zo maar te zeggen maar ik wil ook wel eens "geholpen worden" met vragen of dergelijke... en dan moet ik dat aan zo gozer vragen die achter de toonbank met z'n smoel op half 7 :)

 

Nee ik rij dan idd wel een stukkie verder of ik bestel online en laat het bij iemand anders die ik vertrouw thuisbezorgen :wave:

Of ook maar een keer chanpas zoeken want de laatste keer kon ik hem niet vinden :D

Edited by criticalwidow

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies critical en dan zeg je er wat van of ze uberhaupt wel van dr spullen afwillen en dan staan ze je een beetje schaapachtig aan te kijken ...

 

maar geloof ook niet dat zij dr geld van de growshop moeten hebben ....

 

we gaan gewoon even opzoek naar chanpas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je topic verplaatst naar de juiste sectie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet echt in de buurt maar http://coput-online.nl/ heeft alle goede eigenschappen die een growshop hoort te hebben.

 

Onopvallend laden , goede klantenservice , scherpe prijzen , zo nu ook 30% op alle secret jardin tenten.

 

Voor mij geen beter adres.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niet echt in de buurt maar http://coput-online.nl/ heeft alle goede eigenschappen die een growshop hoort te hebben.

 

Onopvallend laden , goede klantenservice , scherpe prijzen , zo nu ook 30% op alle secret jardin tenten.

 

Voor mij geen beter adres.

 

heb je aandelen daar ofzo?

 

het is daar niet echt goedkoop.

Edited by Amecheesia

Share this post


Link to post
Share on other sites

en pas een beetje op, er zijn shops in Rotterdam (wellicht ook ergens anders) die de klant gewoon zelf achterna rijden, en daarna je hok leeghalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt, ik heb ooit met iemand aan tafel gezeten die wel eens werd gebeld als er een ''grote'' bestelling werd opgehaald om het daar dan weer leeg te trekken na 2 maandjes... :lol: vies volk dat.. ;)

 

rij nooit rechtstreeks naar je hok en rij nooit met de auto die op de zelfde naam staat als de plek van het hok..

ben je een grote operatie zorg voor een jammer in je auto tegen het volgen van gps of telefoon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter voorkomen dan oplossen.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

absoluut dat je daar rekenschap mee moet houden ... je hebt tegenwoordig snappcar wel eens van gehoord mischien?

voor een prikkie huur je een auto van een andere particulier :lol:

 

en inderdaad nooit rechtstreeks naar je hok

beter een beetje para instelling dan laks en maar gewoon doen.

 

gisteren nog rtv gelezen ? 2 gasten 4 vuilniszakken vol kilootje of 8 hey kees zullen we maar even de metro pakken .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...